גלית אבינועם "עדיין לא" אדריכלית, כך חשפנו. אבל, האם גם סיפור משמעותי אחר שלה אינו אמיתי?

$(function(){setImageBanner('3ffc7f78-11d9-405e-a8c9-42b9ebc75eb3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

לאחרונה חשפנו כאן כי המועמדת גלית אבינועם איננה אדריכלית, למרות שהגדירה עצמה כך שוב ושוב. אלא שבינתיים עולה האפשרות שגם סיפורה המרגש, כיצד הגיעה לנס ציונה, מוזר בלשון המעטה.
גם הפעם היא התעלמה מבקשתנו להגיב.

גלית אבינועם

גלית אבינועם עדיין לא אדריכלית, הבנו. אבל, האם גם סיפור משמעותי אחר שלה אינו אמיתי?

צילום מסך מהאתר של גלית אבינועם

$(function(){})

לפני מספר ימים חשפנו לראשונה כי הגב' אבינועם, מועמדת לראשות העיר נס ציונה כלל איננה אדריכלית, למרות שהציגה עצמה ככזו. הגב' לא הגיבה והסיפור היכה גלים בעיר, וביתר שאת, לאחר תגובתה לפיה מדובר בכלל ב"טעות של הצוות" שתתוקן. מה שהזכיר כמובן את סיפור פליטת הפה המביכה שלה בסירטון עם ה"תמותו" ותגובותיה. 

(יצויין כי מדובר במי שזכתה במהלך השנים לסיקור רב מאוד כאן באתר, וקודם לכן בעיתון המודפס,  בכל יוזמה מבורכת שלה או מעורבות שלה בפעילות קהילתית. מה שמחייב אותנו ביתר שאת, ליידע אתכם גם כשהתמונה פחות ורודה..) 

והנה, כפי שקורה בדרך כלל במצבים דומים, הגיע אלינו מידע נוסף ומעניין. 

מסתבר כי הגב' אבינועם מספרת מזה תקופה כי הגיעה לגור בנס ציונה לפני 18 שנה לאחר שהתאהבה בה בעת שהיתה שותפה לתכנון שכונת "טוסקנה" ומשרדה "עבד עם" חברת מליבו  וכך נחשפה ליפי עירנו והתאהבה בה. (ראו טקסט באתר שלה בתמונה  ).

אלא שטענה זו לא הגיונית, לפחות לפי המידע שבידי ולכן שלחתי לה את השאלה הבאה:

גלית שלום. אמנם לא הגבת על הפירסום הקודם אך אני מקווה שתשיבי לשאלתי הבאה. בפירסומים שונים שלך במהלך השנים טענת כי נטלת חלק בתכנון שכונת טוסקנה בנס ציונה. אלא ששוחחתי עם אדם שהיה מבכירי חברת מליבו, יזמית  השכונה והביא לידיעתי כי:

א. את השכונה תכנן אדריכל איטלקי שהביא צוות משלו ולמיטב זיכרונו לא היה שום גורם או אדם ישראליים שנטלו חלק בפרויקט וזאת על פי דרישת האדריכל.

ב. חברת מליבו הפסיקה פעילותה בארץ לפני כעשרים שנה והבעלים המקוריים בקנדה. כך שלמירב הנוחות...  אין את מי לשאול כדי להכריע בנושא אמינות סיפורך האמור.

ג. התכנון של השכונה החל לפני כ24 או 25 שנה והיא אוכלסה כבר לפני 23 שנה. ואני תוהה בת כמה היית ואיזה רקורד מקצועי היה לך באותה העת, ( כאשר היית לדברייך "חלק מצוות המתכננים של השכונה") 

אני חייב לציין כי עדיין ייתכן, גם אם בסבירות נמוכה, כי יש לגב' אבינועם הסברים כלשהם ותשובות מספקות לשאלות שלי. אלא שהיא בחרה שלא להגיב, כבר 3 ימים. לכן בחרתי לפרסם כך, כי מבחינתי לא מדובר ב"בלוני ניסוי" (תאוריות לא מבוססות שמפריחים לחלל האויר כדי לנסות לקבע איזשהו סיפור בדים בתודעה) - אלא בשאלות משמעותיות הנוגעות לאמינותה הבסיסית של מועמדת לראשות העיר ולכן אני מפרסמן.

מעבר לכך, כמועמדת חסרת נסיון מונציפלי מוכח, יש לכאורה משמעות רבה בעיני הבוחר הפוטנציאלי, להיותה בעלת מה שהיא מגדירה כ"נסיון רב בתכנון עירוני". איפה? מתי? בתור מה? אלו שאלות שצריכות להישאל.  ולא, לא מדובר כאן באדם מן השורה ש"ייפה" לכאורה את קורות חייו בדף ה"פייסבוק" שלו, כדי להרשים ולהתבלט.  

ומי יודע, אולי כשאתם תשאלו אותה, גם תקבלו תשובה. רק אל תשכחו לעדכן אותנו..

ארכיון

צילום מסך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה