האם יש זיהום אויר בנס ציונה? המועמדת גלית אבינועם החליטה לבדוק בעצמה...בעזרתכם !

$(function(){setImageBanner('d1aacf20-c3ff-4c08-a0bd-0b13f309c455','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,51148,'Image','');})

לאחרונה פורסם "מחקר" של קופ"ח מכבי כאילו נ"צ בין המובילות בזיהום האויר בארץ. המחקר אמנם הופרך, אך מתברר כי הנושא בהחלט מטריד את התושבים, מה עוד שאין בעיר כלל תחנת ניטור.
ראו מה הפיתרון שמציעה גלית אבינועם:
מכוניות מצויידות במתקני בדיקה שיסתובבו בעיר. היא כבר השיגה את המכוניות חינם ל3 חודשים וחסרים לה רק נהגים מתנדבים.

למעלה המכשיר הקומפקטי, למטה המכשיר על גג רכב פיקוח עירוני בת"א. משמאל- גלית
האם יש זיהום אויר בנס ציונה? המועמדת גלית אבינועם החליטה לבדוק בעצמה...בעזרתכם !
מיד לאחר פירסום כתבתנו בה הטלתי ספק במימצאי ה"מחקר" שפירסמו יחצנ"י "קרן החדשנות של קופ"ח מכבי" - יצרה עמי קשר המועמדת החדשה לראשות העיר, גלית אבינועם ואמרה לי שלדעתה יש בעיר 2 מוקדי זיהום אויר חריג והם מפעל "אורלייט" ומפעל הבטון "אביעד" ושמן הראוי לערוך בדיקות תקופתיות רצופות.

$(function(){})

היא ציינה כי היא מכירה חברת סטארטאפ המתמחה בייצור מכשירי בדיקה חדשניים שיודעים לנטר נתוני איכות אוויר כמו   PM10, PM2.5, PM1, CO2, CO, NO2, O3. (ולא רק סוגים ספציפיים כמו ב"מחקר")
המדובר במכשירים ניידים ונייחים בגודל קומפקטי (ראו תמונה) והחברה משכירה/ מוכרת אותם והיא תנסה להשיגם ממנה כתרומה.
ואכן, היום היא הודיעה לי "כמו שהבטחתי, יצרתי קשר עם חבר טוב שיש לו חברת סטארטאפ שפיתחה את המכשירים והם הסכימו להעמיד לרשותי כמה מכשירים, חינם ל3 חודשים.  המכשירים יותקנו על גבי רכבים של מתנדבים מהצוות שלי שיאספו את הדאטה מהמיקומים הרגישים בעיר על מנת לנתח אותם ולקבל נתונים אמיתיים על זיהום האוויר בעיר לאורך זמן. אני מזמינה מתנדבים נוספים שמתגוררים ליד מפעל אורלייט ויוכלו להתקין מכשיר כזה בבית שלהם לפנות אלי, אשמח להגיע יחד עם נציג החברה על מנת להתקין את המכשיר במיקום שיוכל לדגום את איכות האוויר."
ןהיא גם מזמינה אתכם לקרוא על חברת הסטראט אפ הזו שתורמת  ליוזמה שלה את המכשירים הנהדרים הללו,  כדי שנוכל להבין  איך להתמודד עם זיהום האוויר בעיר שלנו ולטפל בנושא בצורה מסודרת.

בתאריך 30/06/2023 עורר סרטון בו אמרה, כביכול, המועמדת גלית אבינועם, בוקר טוב, תמותו. כל הפרטים תגובות וסיקור מלא בכתבה באתר נס ציונה נט  - צפו בווידאו הסערה סביב סרטון - בוקר טוב תמותו 

 
 הערה: גם אם החברה התורמת מעוניינת, אולי, "לשים רגל" בעיר בתקווה לקבל בעתיד חוזה ניטור, עדיין זו נתינה מבורכת.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה