היכן טעיתי? בוקסר מתנצל ומבטיח להשתפר - בנושא הקשב לבעיות היומיומיות של תושבי נס ציונה.

$(function(){})

אומר בפוסט אישי שפירסם:
לא מעט מכם מרגישים שלא הייתי קשוב מספיק לבעיות היומיומיות, הקטנות יחסית. אם זו תחושתכם, אני מתנצל על כך ואפעל לתיקון הנקודה הזו. התושב תמיד צודק ואני מקבל את הביקורת הזו באהבה גמורה.

פייסבוק

וכך כתב בוקסר:

אז מה למדתי מהסיבוב הראשון והיכן טעיתי?

$(function(){})

פוסט פתוח ממני אליכם תושבי העיר:

זכיתי באמון שלכם לפני חמש שנים בפער גדול. רובכם ממשיכים איתי מאז ואני אסיר תודה על כך. לפני שבוע זכיתי במקום הראשון מתוך שורה ארוכה של 6 מתמודדים, בעיר קטנה יחסית, אך חסרו לי רק כמה מאות קולות להיבחר שוב.

אני רואה בתוצאות קריאת השכמה, סוג של כרטיס צהוב עבורי. אני קורא את הביקורת שלכם בעיקר בכל הקשור לקשב שלי לתושבים ואולי גם על דרך הניהול שלי. עשיתי דברים גדולים וטובים לעיר, אבל גם עשיתי מספר טעויות. אף אדם בעולם, ובמיוחד נבחר ציבור, איננו חף מטעויות. אין דבר כזה.

אין תושבת או תושב שחולקים על העובדה שבמשך כל חמש השנים האחרונות השקעתי את כל כולי 24/7 בשיקום ובניית העיר לעשרות שנים קדימה. לא הגעתי לתפקיד בשביל השררה או הכבוד. אבל לא מעט מכם מרגישים שלא הייתי קשוב מספיק לבעיות היומיומיות, הקטנות יחסית. אם זו תחושתכם, אני מתנצל על כך ואפעל לתיקון הנקודה הזו. התושב תמיד צודק ואני מקבל את הביקורת הזו באהבה גמורה.

בכלל, בחמש השנים האחרונות עברנו כעיר וכמדינה אירועים דרמטיים שראשי ערים כמעט ולא התמודדו איתם מעולם: מגיפת הקורונה העולמית, חוסר יציבות שלטונית, חוסר תקציב, מבצעים צבאיים, ובחודשים האחרונים המלחמה הארוכה בתולדות ישראל שנמשכת גם ברגעים אלה ממש. תחת כל האירועים הללו הייתי מוכרח לטפל בגירעון גדול שירשתי, לחזק ולשקם את תשתיות העיר הישנות, להתמודד עם אתגר ההצפות שכמעט וחירב את העיר, השקעה בתוכניות לעתיד ומה לא.

השקעתי את מיטב זמני בחיזוק היסודות שיאפשרו לנס ציונה לגדול, להתפתח ולשדרג את איכות החיים של התושבים שלה ושל הילדים שלנו לעוד עשורים קדימה. כעת, אחרי שכמעט והשלמתי את תכניות העל, והיות ואני קשוב לרחשי הציבור - אני מתכוון בקדנציה הקרובה לתת דגש נרחב בשיפור הקשב האישי שלי לדברים הקטנים והחשובים גם באיכות החיים, תחת ניהול ופיקוח צמוד אישי שלי.

זוהי המשמרת שלי ואני נושא באחריות המלאה להישגים האדירים שהבאנו, כמו גם לדברים הדורשים שיפור. אני אישית מתכוון לפעול ולוודא שהתיקונים יתממשו במלואם מילה במילה. באחריות.

----

בתמונה: עם עומרי ארנטל, תושב שכונת הוואלי, שגוייס למילואים ב- 7.10, לחם בעזה וניצל בנס לאחר שנפגע מירי בעת פעילות מבצעית בצפון הרצועה. נפגשנו כחלק מפעילותו למען חיילי המילואים. הוקרתי לו תודה על פועלו בשם כל תושבי נס ציונה.

פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה