המתמודדת לראשות העיר גלית אבינועם: בשלושת החודשים האחרונים עצרנו את הפעילות הפוליטית והתרכזנו בעזרה ללוחמים, בפעילות עבור המפונים, ובהתנדבות בחקלאות

$(function(){})

קובעת:
העסקנות הישנה, כאן כדי להשאר. ברור לכולם שנדרש שינוי ברמה הארצית והעירונית. נדרשת הנהגה אחרת. משרתי ציבור, מוכשרים בזכות עצמם, המוצאים זכות ויראה בעצם התפקיד והשליחות הגלומה בו. נטולי אינטרס פוליטי, נטולי אינטרס כלכלי, ללא נגיעה בעסקנות מקומית ובכלל, כל מטרתם להירתם,לתרום ולשרת.

פרטי

המתמודדת לראשות העיר גלית אבינועם: בשלושת החודשים האחרונים עצרנו את הפעילות הפוליטית והתרכזנו בעזרה ללוחמים, בפעילות עבור המפונים, ובהתנדבות בחקלאות

אומרת: ה7.10 הוא האירוע הקשה ביותר בתולדות המדינה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנהרג, נחטף, פונה מביתו, או משרת בצבא. גם בנס ציונה היו הלוויות קורעות לב.

בשלושת החודשים האחרונים עצרנו את הפעילות הפוליטית והתרכזנו בעזרה ללוחמים, בפעילות עבור המפונים, ובהתנדבות בחקלאות. אירגנו שוק איכרים בעיר שביקרו בו כעשרת אלפים איש. במקביל, גלית סיימה את לימודי התואר השני באדריכלות.

$(function(){})

למי שתהה מדוע הכריז חבר הליכוד בוקסר על "השעיית הקמפיין" והוריד שלטי רחוב, ומדוע גם מתמודדים אחרים קיפלו אותם, מדובר בשלטים לא חוקיים. לא עזרו מכתבי התראה, רק עתירה וניצחון של גלית בבית המשפט גרמו להסרתם. כנראה שחברי ליכוד חושבים שמותר להם לעבור על החוק.

את נס ציונה ממשיכים להנהיג כעת ועל פי שאיפתם לעתיד, חברי מפלגת הליכוד ושותפיהם הטבעיים, אם כמועמדים לרשות העיר (בוקסר ותדהר) ואם כחלק מרשימות, חלקן אף מתיימרות להיות רשימות ליברליות. העסקנות הישנה, כאן כדי להשאר.
ברור לכולם שנדרש שינוי ברמה הארצית והעירונית. נדרשת הנהגה אחרת. משרתי ציבור, מוכשרים בזכות עצמם, המוצאים זכות ויראה בעצם התפקיד והשליחות הגלומה בו. נטולי אינטרס פוליטי, נטולי אינטרס כלכלי, ללא נגיעה בעסקנות מקומית ובכלל, כל מטרתם להירתם,לתרום ולשרת.
אני והקבוצה שאיתי מציעים פוליטיקה אחרת. לא נוותר על החזון שלנו לנס ציונה ירוקה ליברלית ודמוקרטית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה