"ישיבת ההזדהות" במועצת עירנו נס ציונה: מי הפתיעו ומי לא.. וגם מי קבלו הכי הרבה מחמאות !

$(function(){setImageBanner('3fdac5be-c1bb-43ef-98be-203c314450ea','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

ההפתעה היחידה בישיבה, לפחות לקוראינו, היתה הזדהותו של רביב ורניק מ"לב" כתומך ברשימתו של ראש העיר. כך עשה גם אריאל אלמוג, שלא במפתיע.
ובתום הישיבה נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות רמי סקליטר, מי שהוא וחברתו לסיעה מאיה פז, ששניהם לא יתמודדו שוב- זכו במחמאות מקיר לקיר על תפקודם בחמש השנים החולפות.
מחרתיים ישיבת מליאה- האחרונה לקדנציה זו.

ישיבת המליאה 27.8

ישיבת ההזדהות" במועצת עירנו נס ציונה

"ישיבת ההזדהות" במועצת העיר נס ציונה: מי הפתיעו ומי לא.. וגם מי קבלו הכי הרבה מחמאות !

$(function(){})

אתחיל מהסוף ואומר כי בסך הכל היתה זו ישיבה נינוחה מאוד, למרות היותה על סף הבחירות ובסך הכל נהניתי כמשקיף מהצד מהאוירה בה.

הישיבה התקיימה בנוכחות פקיד הבחירות, מר שי נחום ועסקה אך ורק ב"הזדהות" (ראו הסבר בכתבתנו הקודמת, קישור בהמשך) ובבחירת יו"ר לועדת הבחירות היישובית, בה חברים כל חברי מועצת העיר היוצאת, אם הם רוצים בכך. 

נזכיר כי מספר גדול יחסית של חברי מ. העיר לא מתכוון להתמודד בבחירות בשום רשימה, אך כולם נכחו, מלבד שולי מזרחי מ"נטו" שלא טרח להגיע, אך ייתכן והעביר לאחר מכן את החלטתו בכתב.

ישיבת ההזדהות  במועצת עירנו נס ציונה

ולהלן ההזדהות בישיבת מועצת העיר נס ציונה :

לסיעתו של ראש העיר "טוב ביחד" הזדהו ארבעת חבריה כיום, בוקסר, סמדר אהרוני, רמי סקליטר ומאיה פז ואליהם נוספו אריאל אלמוג (שלא יתמודד שוב) וכן, הפתעה יחידה של ממש, רביב ורניק מ"לב".

לסיעת "לב" הזדהו שחר רובין (שלא יתמודד) וטלי חייט שלא נתפלא אם תתמודד לבסוף בהרכב זה או אחר.

לסיעת "נס ציונה ירוקה" הזדהו נאור ירושלמי וגיל אנוקוב ואילו עמיתתם לשעבר פנינה זיו שכבר הכריזה על הקמת רשימה חדשה בשם "ביחד נס"- הזדהתה כך כמובן.

לסיעת"נס ציונה נטו" הזדהה רק שאול רומנו.

אלי לוי שנבחר כנציג ש"ס הזדהה כנציג "עוצמה יהודית"

עמוס לוגסי הזדהה כנציג "קול נס ציונה" רשימתו מימים ימימה.

ישיבת ההזדהות  במועצת עירנו נס ציונהצילום אבי בן דוד

 כזכור, הבחירות לעירייה ייערכון בתאריך 31/10/2023שהוא גם יום שבתון במשק הישראלי

הנושא הבא על סדר היום היה בחירת יו"ר לועדת הבחירות (מבין חבריה) וראש העיר הציע את רביב ורניק, אך עמוס לוגסי איגף מימין והציע את רמי סקליטר, שהפתיע כשהסכים לכך וזכה מיד בתמיכה גורפת, כאשר אף רביב ורניק הסיר מיד את מועמדותו באקט מכובד ורמי נבחר פה אחד.

אגב סקליטר ומאיה פז, שניהם זכו במחמאות מקיר לקיר על תפקודם בחמש השנים החולפות והמשבחים התחרו ביניהם במחמאות. ועד כמה שאני ציני כשמדובר בפוליטיקאים ובפרט כששניהם "יוצאים מהמגרש" - עדיין ניכר היה שהמחמאות היו אמיתיות ולא מן השפה ולחוץ, מה שמוכיח כי נבחרי ציבור שאכן מקדישים זמן רב ומאמצים לתיק עליו הופקדו, זוכים להערכה, גם בקרב יריביהם הפוליטיים.

צילום אבי בן דוד

כולם פירגנו להם כולם.. למאיה פז ורמי סקליטר

מחרתיים, יום ג' תתקיים ישיבת מליאה מן המניין אחרונה לקדנציה זו, כשעל סדר יומה בין שלל הנושאים הפחות מעניינים הכלולים ב"ניקוי השולחן"- יהיה גם אישור תבר"ים ושינויי תברי"ם ובהם התב"ר עליו כבר סיפרנו - תוספת 7 מליון ש"ח לעלות פארק הספורט החדש. נושא שיספק תחמושת ליריביו הפוליטיים של ראש העיר (ושותפיו בעבר..) ועדיין מן הסתם יאושר בהצבעת רוב.

ראו כתבה קודמת שלנו הקשורה לנושא:

ישיבת ההזדהות, מה עתיד לקרות בה?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה