לקראת הבחירות ראש העיר שמואל בוקסר מסכם קדנציה מאתגרת ומסביר למה כדאי להמשיך עמו לקדנציה נוספת

$(function(){})

קורא לכל תושבי העיר לממש את זכותם וללכת להצביע על עתיד נס ציונה ואומר:
בנס ציונה אין מקום ללכלוך ורפש. נבחרת ׳יחד׳ ואני בראשה, בוחרים ללכת בדרך החיובית והנקייה, בלי סרטונים ערוכים, בלי תמונות מבזות, ובלי קמפיין שכולו מדבר על החסרונות של האחר. אצלנו רק העשייה תדבר, זו שנעשתה בחמש שנים האחרונות ותכנית העבודה שלנו קדימה לשנים מאתגרות שעוד צפויות לנו. 
אני סומך על תושבות ותושבי נס ציונה שידעו להבחין בין פייק ניוז לאמת ובין עשייה מוכחת לדיבורים באוויר.

פרטי

  אנחנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא, אני מתאר לעצמי שאתה עמוס מעל הראש בימים אלו. 

תמיד יש עומס וזה דבר טוב, כי זה אומר שאנחנו עושים. בימים האחרונים אירחנו בנס ציונה כנס שירות עם עשרות נציגים מערים אחרות שבאו ללמוד על תהליך שיפור השירות ודיגיטציה שעשינו בשנתיים האחרונות, וגם כנס לעידוד תלמידות לבחור מגמות טכנולוגיות, צעדת נס ציונה עם שיא של 5000 משתתפים, אירוע קהילתי מדהים ואנו מתכוננים לקראת אירוע גדול בשבוע הבא למשפחות המילואימניקים וממש בימים אלו אנחנו מכינים את העיר לתרחיש אפשרי בחזית צפונית לפי מתאר המלחמה האפשרי והיום אנחנו בתרגילי הערכות לתרחישי החירום הקיצוניים שנקווה שלא יבואו. באמת שכל היום אנחנו סביב עשייה לטובת התושבים והתושבות בכל תחומי החיים. 

$(function(){})

אני רוצה לעלות בפניך שתי סוגיות המעסיקות את הציבור בשבועות האחרונים:

נתחיל בקו הכחול. נתיב הסעות המונים המתוכנן לעבור ברחוב ויצמן, יהפוך לרחוב לתחבורה ציבורית בלבד. על פניו דבר טוב ופריחה לעסקים המקומיים, אבל חלק מהתושבים אינם מרוצים.

אני מאמין שהרוב המוחלט של התושבים מעוניין בשיפור התחבורה הציבורית ואני רואה את היענות למערך התחבורה שהכנסנו לעיר בשנה האחרונה, זה לוקח זמן להתרגל אך תחבורה ציבורית זה העתיד.  

מה שכן, תושבים שגרים במערב הותיק חוששים שהתנועה של הרכבים הפרטיים תעבור מויצמן לרחובות הפנימיים, ותיצור מפגע רעש ופקקים. אני מבין אותם, אך פה אני רוצה לומר שוב- לא חתמנו על הסכם עם משרד התחבורה ואפילו טיוטת הסכם טרם נשלחה לעירייה. אנחנו לא ניתן את הסכמתנו לעבודות ולא נחתום על הסכם שלא יהיה בו פתרונות או הסטת תנועה מהרחובות הפנימיים שמסביב לרחוב ויצמן. אנחנו מקשיבים לתושבים, יודעים לשפר ולתקן את עצמנו ואנחנו נביא בשקיפות את אפשרויות התנועה לדיון ציבורי, כפי שעשינו עם פרויקטים גדולים אחרים. 

נושא נוסף שעלה לאחרונה ולא בפעם הראשונה- הבנייה במתחם חרודי. תהיה מוכן לעשות לנו סדר היכן הדברים עומדים?
מתחם חרודי יושב על קרקע השייכת למינהל מקרקעי ישראל ובעלים פרטיים, וכבר בשנת 2003 אושר המתחם לבניה. מהניסיון שלי, חשבתי תחילה כי ללא פעולה יזומה של העירייה, המדינה יכולה לפעול לקידום בניית המתחם ונכון יהיה להוביל ולא להיות מובל. אך פתחתי זאת לדיון ציבורי והחלטנו יחד עם התושבים, שנגיש התנגדות גורפת לכל בנייה במתחם וכך נעשה! הגשתי לא התנגדות אחת, אלא שתיים.

לפני חודש גילינו שהממשלה אישרה, מעל הראש שלנו, תכנון בנייה של כ-2,035 יחידות דיור בחרודי בהליך מהיר בותמ”ל. מדובר בפי שניים! יחידות דיור מהתכנון המקורי. המאבק לא יהיה פשוט אבל אני נחוש ואני אעמוד בהתחייבותי להמשיך להתנגד בתוקף לעצם הבנייה, ואם יידרש נגיע לבג״צ!

מכל הפרויקטים העירונים שהובלת בחמש שנים האחרונות, במה אתה הכי גאה?

אני מחובר לכל הפרויקטים העירונים הגדולים ומעורב בכל פרט ופרט שלהם. אך הפרויקט הכי משמעותי הוא המהפכה הירוקה שעשינו. מדובר בפרויקט שלא רק משפיע על הווה, את הפירות של מה שעשינו כאן, מרכזי המחזור, הפאנלים הסולארים והמעבר לתאורה חסכונית, נראה עוד שנים רבות קדימה. נס ציונה והסביבה כולה. פרויקט גדול נוסף הוא כמובן פארק הספורט, סוף סוף יש היכן פארק רחב ידיים וראוי בנס ציונה וכשתפתח מסעדת ׳גן סיפור׳, זו תהיה חווית בילוי מעולה לילדים ולהורים. 

ויש עוד פרויקטים אהובים, כמו המענים לאוכלוסיה המיוחדת, מועדונים חברתיים לנוער ולקהילות הקטנות יותר שיש לנו בעיר. כל פעם שאני מגיע לאירוע פתיחה, משהו שהבאנו לראשונה לקהילה ואני רואה את השמחה וההערכה, אני יודע שאנחנו עושים טוב וזה כמובן מחזק אותי להמשך.

ומה ההישג הכי חשוב שתרצה להשיג בקדנציה הבאה?

קח אותי חמש שנים קדימה, אני רוצה לפגוש תושבים צעירים שיגידו לי שבזכות המהלכים שעשינו כאן, הם יכולים להמשיך לגור בעיר, העבודה שלהם במרחק 5 דקות רכיבה על אופניים ובערב הם הולכים לשמוע את להקה שהם אוהבים בפאב המקומי או בנחלת ראובן. 

אני רוצה שכבר בעתיד הקרוב, יהיה לכל תושבי נס ציונה, מה שהם רוצים וצריכים- כאן! בעיר האהובה שלהם.

ואני עובד על זה, קידום תהליכי התחדשות עירוניים בשכונות הוותיקות, הוא חלק מהיום יום שלי, אני נוכח בכל הוועדות ומדבר עם כל מי שצריך בשביל להביא את הפרויקטים לקו הגמר, בתנאים הכי טובים לדיירים ובסופו של דבר, מה שהכי נכון לצביון העיר. 

ספר לי קצת על נבחרת ׳יחד׳, ללא ספק זה שילוב מסקרן

אני לא חושב שהיא שונה במהות מהנבחרת הקודמת שרצתי איתה. אני לא מחפש לעבוד עם אנשים שדומים לי או שחושבים בדיוק כמוני, ככה לא מתפתחים ולא מגיעים לעשייה מגוונת שנוגעת בכולם. יש לנו בנבחרת אנשים ונשים מכל הגילאים, מתחומי ההייטק, הספורט, יזמות והתנדבות. כל אחת ואחד מגיע מעולם תוכן שונה, דעות, אידיאולוגיות ומחשבות מאד מוצקות לגבי מה שהם רוצים לעשות בקדנציה הנוכחית. מה שמאחד בינינו והוא החשוב- שכולנו רוצים את הטוב ביותר עבור נס ציונה, עיר ליברלית, מכילה, איכותית, ירוקה, איתנה כלכלית ומוכנה לכל אתגר שהעתיד יביא.

 

בכמה מילים איך אתה מסכם את הקדנציה?

אובייקטיבית זו היתה הקדנציה המוניציפלית הכי קשה שהיתה בישראל. שנתיים של קורונה, שנתיים בלי תקציב מדינה, אינספור מערכות בחירות וחוסר יציבות, שני מבצעים צבאיים, אתגר ההצפות בחורף וכמובן המלחמה הקשה שבה אנו נמצאים. אני חושב שעמדנו יפה באתגרים וידענו לתת את המענים הנכונים והמהירים ביותר לתושבים. אני גאה בעבודה של העירייה, יש פה עובדים ועובדות מחויבים ומסורים שנותנים את הלב והנשמה לעיר, בהתקפות טילים, בסערות וגם באירועים השמחים. 

אני מאחל לי ולעיר שהקדנציה הבאה תהיה שגרתית ושלווה, מלאה בדברים טובים. אך לפני הכל, שישראל תחזור לימי שגרה, החטופים והחטופות יחזרו למשפחות שלהם, החיילים והחיילות יחזרו בשלום ותושבי הצפון והדרום לביתם. 

איך תרצה לסכם את קמפיין הבחירות באווירה הנוכחית ובכלל?
בנס ציונה אין מקום ללכלוך ורפש. נבחרת ׳יחד׳ ואני בראשה, בוחרים ללכת בדרך החיובית והנקייה, בלי סרטונים ערוכים, בלי תמונות מבזות, ובלי קמפיין שכולו מדבר על החסרונות של האחר. אצלנו רק העשייה תדבר, זו שנעשתה בחמש שנים האחרונות ותכנית העבודה שלנו קדימה לשנים מאתגרות שעוד צפויות לנו. 

אני סומך על תושבות ותושבי נס ציונה שידעו להבחין בין פייק ניוז לאמת ובין עשייה מוכחת לדיבורים באוויר.

ובנימה של רוח הדמוקרטיה, אני קורא לכל תושבי העיר לממש את זכותם וללכת להצביע על עתיד נס ציונה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה