מ ה פ ך !! בוקסר התאחד עם יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי מטות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה,

$(function(){setImageBanner('f566f559-798b-46e6-a83c-9122fa00c78f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

נערך מחדש
במהלך ראשון ויחידי מסוגו בארץ, כמובן בהסכמת מפלגות האם, צירף אליו בוקסר את יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי מטות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה, שתחילה התכוונו לרוץ ברשימת "יחד".
הרשימה המאוחדת תקרא "טוב יחד" .
ראו הרחבה ופרשנות ראשונית. תגובות בהמשך היום.

בוקסר עם שותפיו החדשים.צילום גלית קליין

במהלך ראשון ויחידי מסוגו בארץ, כמובן בהסכמת מפלגות האם, צירף אליו בוקסר את יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי מטות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה, שתי המפלגות הארציות שתחילה התכוונו לרוץ ברשימת "יחד".
הרשימה המאוחדת תקרא "טוב יחד".

מו"מ שקט יחסית שהתנהל תקופה ארוכה, הסתיים אמש בהסכם נדיר בו הסכימו "יש עתיד" ו"כחול לבן" לחבור למועמד בעל רקע ימני, למרות ובניגוד למגמה הארצית שלהן בנושא.

$(function(){})

ברור כי מהלך זה מבטיח כמעט את בחירתו של בוקסר, בהנחה שתומכי לפיד וגנץ, שהינם הקבוצה הגדולה ביותר בנס ציונה, יאמצו את העמדה המפלגתית.

מהלך זה יכה גלים בנס ציונה ואף בתקשורת הארצית וצפו לתגובות זועמות בקרב לא מעטים בתנועת המחאה, אשר מבחינתם בוקסר שזכה לתמיכת הליכוד ההצהרתית בשעתו והיה חבר מרכז הליכוד- פסול ולו אך ורק בשל כך, גם ללא קשר לתפקודו כראש העיר.

פרשנות:

מה הובטח? מי יכהן במה וכו' כל זה עדיין חסוי כמובן, אם כי הסקרנות רבה לגבי הרכבה וההשלכות על מעמדה של סגנית רה"ע סמדר אהרוני. (הימור שלי, היא תשובץ שלישית ברשימה, עם הבטחה להמשך תפקיד הסגנית, לפחות לחצי קדנציה. כאשר במקום השני ברשימה יהיה חיימוביץ וברביעי אלימלך)

מכל מקום, זהו מהלך מבריק ללא ספק של בוקסר. כי גם אם האיחוד לא יביא לשינוי דעה מוחלט אצל אלו מבין תומכי יש עתיד וכחול לבן בעיר, אשר מעדיפים מועמד/ת אחר/ת, הרי עדיין הוא פתר כך לעצמו לכאורה את בעיית היקף התמיכה ברשימתו, לאור ריבוי הרשימות יוצא הדופן.  כי ללא ההסכם עלול היה בוקסר לתפיסתו, לנצח בבחירות לראשות העיר, אך לקבל רק, נניח, 3 מנדטים לרשימת טוב ולהסתבך במו"מ קואליציוני מטורף..

מעבר לכך, לאחר שמאיה פז ורמי סקליטר המוערכים פרשו, ממילא היה עליו לשבץ ברשימה "פנים חדשות" ולמצוא דמויות מוכרות ומוערכות, עתה המשימה קלה יותר.

ואילו לאנשי "יחד", הרי בהינתן שהם לא מצאו מועמד בולט משכמו ומעלה מבין תומכיהם, להתמודדות על ראשות העיר, הרי שלתפיסתם - הם הבטיחו לעצמם מעמד משמעותי, תפקיד סגן ראש עיר בוודאות וקרש קפיצה מעולה לבחירות הבאות... 

תגובות של המתמודדים האחרים-  נביא בהמשך

את ההודעה הרשמית המלאה- כולל ציטוטים וכו'- ראו כאן:

יחד- יוצאים לדרך משותפת

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה