נעים בסופ"ש? אולי, אבל פחות בפוליטיקה... ראשי ש"ס בנס ציונה במתקפה חריפה נגד בוקסר !

$(function(){setImageBanner('9e6571b1-1040-4a9d-b13a-0a67a1a52a4e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

יו"ר המועה"ד בנס ציונה רחמים דוד ומועמד ש"ס לעיריה, ערן רפאל, עד כה בני בריתו הפוליטיים של בוקסר, הופתעו וכועסים וכך להערכתנו גם הרב צוריאל.
מסרו: לצערנו, ראש העיר שוגה שגיאה קשה בהחלטתו זו, שהינה גימיק בחירות זול!
האירוניה: הערב הם ייפגשו בטקס חנוכת בית המועה"ד המשופץ. יהיה מעניין...!

היה היו ארבעה ידידים... ערן רפאל, האב צוריאל, ראש העיר ורחמים דוד

נעים בסופ"ש? אולי, אבל פחות בפוליטיקה... ראשי ש"ס בנס ציונה במתקפה חריפה נגד בוקסר !

הודעת ראש העיר נס ציונה לפיה יביא השבוע לאישור מועצת העיר את ההסכם שלו עם עיריית תל אביב לשילוב נס ציונה במערך ההסעות החינמי בשבתות "נעים בעיר" הנס ציונים יבלו את סופי השבוע בתל אביב?. עיריית תל אביב אישרה את הצטרפותנו למיזם 'נעים בסופ"ש' הפתיעה את שותפיו הפוליטיים בהנהגת ש"ס החדשה (יחסית) בנס ציונה והיא לא היססה להגיב, כך:

$(function(){})

תנועת ש"ס פועלת לשמירה על ערכי הסטטוס קוו תוך כבוד הדדי, זאת על מנת לאפשר חיים משותפים לכל גווני הציבור, חובשי כיפות שחורות, סרוגות, שקופות, מסורתיים ושאינם, על בסיס ההכרה ההיסטורית בחשיבותה של השבת במרחב הציבורי במדינת ישראל.

לצערנו, ראש העיר נס ציונה שוגה שגיאה קשה בהחלטתו זו, החלטה שתגבה כסף רב מתשלומי המיסים העירוניים של כולנו, תפגע במרקם החיים המשותף והעדין הקיים בעיר ולא תשיג שום מטרה מלבד גימיק בחירות זול, לא נותר לנו אלא להצר על השפל שאליו התדרדרה מערכת הבחירות הזו.

אם יש מי שחושב שביד אחת ירמוס את קדושת השבת ויפגע אנושות ברגשות הציבור המסורתי והדתי בעיר וביד בשנייה יבקש את תמיכתו בקלפי, הרי שיועמד על טעותו ביום הבוחר. הציבור הינו חכם וידע לבוא חשבון עם מי שבוחר לפעול כנגד כל הקדוש והיקר לו, רק בכדי לקושש קולות בודדים.

מעבר לכך, כיהודים מאמינים אנו יודעים שערך שמירת השבת ובפרט במרחב הציבורי הוא הנס העליון מעל ראש כולנו, ובלעדי השבת כיום מנוחה אנו מאבדים את זהותנו הלאומית ההיסטורית.

אנו בטוחים כי השבת תתבע עלבונה כפי שתמיד קורה וזה יזכיר לכולנו את משפטו האלמותי של אחד העם "יותר מששמרו ישראל את השבת שמרה השבת עליהם".

גם נציג ש"ס כיום בעיריה, אלי לוי, יריבם מבית של רחמים דוד וערן רפאל, שכבר מזמן הפך לאופוזיציונר לבוקסר - הודיע כי מדובר בצעד לא קביל. עדכון בהמשך. 

דיבורים ומציאות:

למרבה האירוניה, ייפגשו הערב ב18.30 הנפשות הפועלות בטקס לציון חנוכת המבנה החדש של המוע"הד בו ראש העיר בוקסר יהיה אורח כבוד ואחד המברכים.

מעניין איך ישפיע הנושא על הדברים שייאמרו שם ועל החיוכים ההדדיים...

1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה