עמוס לוגסי גוזר את כרטיס חברותו במפלגת יש עתיד במחאה על החיבור בין יש עתיד לבוקסר.

$(function(){setImageBanner('7ac48e52-b9bf-48d7-a62b-09e053eca296','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

עמוס לוגסי המועמד לראשות העיר נס ציונה ומי שנראה האיום היחידי על המשך כהונתו של בוקסר, כועס על מפלגת יש עתיד וגוזר את כרטיס החבר שלו במחאה על הצעד שבחרה המפלגה לעשות בעיר נס ציונה, לחבור לבוקסר, מועמד הליכוד.

עמוס לוגסי גוזר את ת. החבר ב"יש עתיד"

עמוס לוגסי גוזר את כרטיס חברותו במפלגת יש עתיד במחאה על החיבור בין יש עתיד לבוקסר.

עמוס לוגסי : "הייתי חבר במפלגת העבודה עשרות שנים לאחר מכן הצטרפתי בתקווה גדולה למפלגת יש עתיד הייתי בטוח שאני מגיע למפלגה שיש בה הנהגה ויש מנהיג למפלגה (יאיר לפיד) עכשיו הבנתי שאין הנהגה ואין מנהיג (יאיר לפיד) אין ערכים למפלגה יש רק אינטרסנטים! וכל סניף בארץ עושה מה שבא לו כי אין מנהיג שיכוון לערכי המפלגה ופתאום יש עתיד תומכת במועמד ליכוד לראשות העיר, מועמד שיממש את מדיניות הממשלה הנוכחית כאן בנס ציונה, תיאטרון האבסורד. ברגע שיש עתיד חברו לבוקסר מועמד הליכוד, הם פועלים נגד הערכים שהם לכאורה מייצגים, הם יהיו תחת תכתיבים מהנהגת הליכוד והעומד בראשה ביבי, מהלך ציני וטיפשי שמזלזל בתושבי נס ציונה ובמחאת התושבים! מהלך שחשף את פניהם ואת כוונתם האמיתית של אנשי יש עתיד בעיר, כיסא במועצת העיר זה מה שחשוב עבורם, בכך הם אכזבו את כל מצביעי יש עתיד והמחנה הממלכתי בנס ציונה כמוהם גם אני מאוכזב. מדובר במהלך ריק מתוכן ומיותר שהמרוויח היחיד הוא בוקסר נציג הליכוד .

$(function(){})

תושבי נס ציונה אנשים חכמים ולא אנשים שהולכים אוטומטית כמו עדר . בטוח שמצביעי יש עתיד כאן בעיר, לא יצביעו לבוקסר נציג הליכוד שישמע להוראות אבי מעוז בחינוך. אני קורא לכולם להתאחד יחד איתי ולתמוך בי לראשות העיר  לנצח ולהחליף את הנהלת העיר הנוכחית.

נס ציונה מעל הכל בטח מעל מהלכי פוליטיקה קטנה ולא ראויה.

ב 31 לאוקטובר לוקחים את העניינים לידיים יוצאים להצביע ומביאים שינוי, בוחרים בהנהגה אחרת טובה ראויה ומקצועית."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה