עמוס לוגסי המתמודד לראשות העיר מגיב על הרס הסוכות" אני מגנה בתוקף כל מעשה שפוגע במסורת שלנו, של כולנו.:

$(function(){})

אומר: זהו יום עצוב, מחזה הסוכה ההרוסה הוא קשה. אני מגנה בתוקף כל מעשה שפוגע במסורת שלנו, של כולנו. חווינו אירוע מצער מאוד בת"א ביום כיפור והיום אנו עדים למעשה השחתה לא ראוי ומאוד מדאיג, של סוכה בחג הסוכות, כאן בנס ציונה. אותה הסוכה שאנו אמורים לשבת בה יחדיו, שבת אחים יחד!
אני סומך על המשטרה שתפעל לחקור ולמצות את הדין עם האחראים לפשע השנאה המיותר והמסוכן הזה.

2

זהו יום עצוב, מחזה הסוכה ההרוסה הוא קשה. אני מגנה בתוקף כל מעשה שפוגע במסורת שלנו, של כולנו. חווינו אירוע מצער מאוד בת"א ביום כיפור והיום אנו עדים למעשה השחתה לא ראוי ומאוד מדאיג, של סוכה בחג הסוכות, כאן בנס ציונה. אותה הסוכה שאנו אמורים לשבת בה יחדיו, שבת אחים יחד!


העם היהודי עבר הרבה בהיסטוריה, אינספור ניסיונות להשמיד אותנו , תמיד ניצחנו ושרדנו, כי היינו יחד, מאוחדים וחזקים, שבט אחים ולא 12 שבטים. פעמיים נחרב בית המקדש ועל שנאת חינם, היינו אנחנו אשמים, רק אנחנו יודעים להפסיד לעצמנו, רק אנחנו מפסידים, ואסור לנו להגיע למקום הזה, ממנו אין חזרה וכל מה שבנינו בסכנה. כוחנו באחדותנו, זה הזמן לסבלנות, סובלנות, אהבת חינם, כיבוד האחר, כבוד הדדי והיכולת לפתור דברים בהידברות ובגישור על פערים. כשאני אהיה ראש עיר אפעל לאיחוד, להרגעת הרוחות, לאחדות שורות בין התושבים, בין השכונות, בין המגזרים. המצב הזה חייב להשתנות ובמהרה.
אני סומך על המשטרה שתפעל לחקור ולמצות את הדין עם האחראים לפשע השנאה המיותר והמסוכן הזה.
זה הזמן של כולנו, כולם כולל כולם, להביט פנימה ולעשות חשבון נפש אמיתי, שכל אחד יחשוב איך הוא תורם להרגעת המצב, לשיפור החיים בעיר, לאחווה ורעות וערבות הדדית.
זוהי נקודת שפל שממנה עלינו החובה לקום ולשקם ולבנות יחד מציאות אחרת למעננו, למען ילדינו, למען נס ציונה.
אנחנו חייבים אין לנו שום ברירה אחרת. כאן הבית שלנו, של כולנו.
עמוס לוגסי

$(function(){})

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה