עמוס לוגסי: ניהול עיר זה לא משחק ולכן מועמד ללא ניסיון שמתמודד הוא אנוכי וחסר אחריות!

$(function(){setImageBanner('4ad080fa-b2d0-46ac-acfd-22e246f194c7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,51148,'Image','');})

עמוס לוגסי, מוותיקי המערכת הפוליטית בעיר, מתמודד על ראשות העיר ומתייחס לתופעת ריבוי המתמודדים, שלדבריו חלקם באים מכוונות כנות ואמיתיות וחלקם אופורטוניסטים שעושים סיבוב חשיפה לקידום אישי....
אומר: ניהול עיר במדינת ישראל, במלחמה, עם איומים שלא היו כמותם, זה לא משחק! היום יותר מאי פעם נדרש ניסיון, ידע, וותק והיכרות עם האתגרים. ולכן, מועמד ללא ניסיון שמתמודד הוא אנוכי וחסר אחריות!

ארכיון

עמוס לוגסי: ניהול עיר זה לא משחק ולכן מועמד ללא ניסיון שמתמודד הוא אנוכי וחסר אחריות!


תושבים יקרים, הבחירות הקרובות הן הקריטיות ביותר שידענו בנס ציונה, כמו גם בכל ישראל. העיר שלנו ספגה מטחי טילים בעשור האחרון ולא הגיעה מוכנה למלחמה הנוכחית שנפלה עלינו. ניהול העיר כשל בהכנת המערכות, המיגון, הסיוע, הסיוע הנפשי, סיוע לאוכלוסיות בעיר שיותר מתקשות, 5 שנים של הפקרות יהירות וזלזול.

ראש העיר בוקסר כשל כישלון מובהק, בוקסר לא לוקח אחריות, לא רק שהוא מתחמק מאחריותו הוא גם עוסק בפוליטיקות ודילים על מנת להמשיך ולא לעשות כלום, ועל האכזבה מההתנהלות העסקנית של נציגי יש עתיד וכחול לבן אני כבר לא מדבר, החבירה שלהם לבוקסר היוותה נקודת שבר ערכי ופשיטת רגל מוסרית, הגיע הזמן לשנות את הנורמות האלו מלדאוג לעצמך ולחזור לדאוג לתושבים, זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות. להחזיר את ההבנה שהתושב מעל הכל, זמינות וטיפול בצרכי כל תושבי העיר, כולם כולל כולם, ואני אדאג לטפל בצרכי התושבים מיידית, מגיע להם, יותר מדי זמן תשתיות מוזנחות ובעיות נשארות לא פתורות. ולמצב העגום בנושא ניקיון העיר כולם עדים, אין מה להרחיב.

$(function(){})

אנו עדים לתופעת ריבוי המתמודדים, חלקם מכוונות כנות ואמיתיות וחלקם, אופורטוניסטים שעושים סיבוב חשיפה לקידום אישי. לצערי אני מתקשה להבין מה עובר בראשם של אותם מתמודדים לראשות העיר, שמגיעים ללא ניסיון, עם סיסמאות ריקות מתוכן והבטחות מומצאות, כמה חסר אחריות ואנוכי יכול להיות אדם חסר ניסיון שמתמודד על ניהול עיר ומערכות שקשורות בשירות תושבים, בני אדם, בתקופה הכי מורכבת שיש, בתפקיד הכי מורכב שיש, במקום שאין מקום לטעויות, לא לבזבוז משאבים, במקום שנדרש ניהול יעיל מבוסס ניסיון בעשייה  מוניציפלית ויכולות מוכחות.

מצב ריבוי המתמודדים הוא לא טוב, הוא מבלבל ומתיש. זו טעות שנובעת משיקולים אישיים אנוכיים, טעות שמחלישה את היכולת לבצע שינוי ב27 לחודש, טעות שתשאיר בראשות העיר את בוקסר, שתפגע בעיר שלנו נס ציונה ובמקום שנחזיר את התושב לראש סדר העדיפויות נשאיר לעסקנים לנהל את העיר לפי מה שמשרת אותם.

אני בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח את בוקסר, הסיכוי יהיה עוד יותר גבוה אם כל מי שמעוניין להחליף את בוקסר, יבחר בי, יתמוך בי, ולא למי שברור שאין לו סיכוי. אסור לנו לבזבז קולות, אפילו לא אחד.

אני מתכוון לנצח ולשנות את המצב, כמי שגדל פה כל חיי, כמי שאוהב את העיר הזו, אני רוצה לתקן, להחזיר לנו לתושבים את נס ציונה.

עמוס לוגסי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה