פנינה זיו, חברת מ. העיר היוצאת, מסכמת את "חווייותיה" בפוליטיקה המקומית...

$(function(){})

אומרת: אני שמה מאחורי 5.5 שנים של פעילות כנבחרת ציבור. חברת מועצה בקואליציה בראשות בוקסר. וועדות, מועצה, דירקטוריון ופעילות קהילתית במגוון תחומים.
ומכה על חטא.. "חשבתי שלמדתי משהו בפוליטיקה של 5 שנים עם ירושלמי.. מסתבר שהמפ"איניק (פעיל העבודה עם בוז'י) עשה לי בית ספר..."
ומודה ל"מאות האנשים שבכל זאת הצביעו לי".

פנינה זיו- פרטי

פנינה זיו, חברת מועצת העיר נס ציונה, היוצאת, מסכמת את "חווייותיה" בפוליטיקה המקומית...

אז ככה, רגע אחרי הבחירות ולמען הבריאות הנפשית, יצאתי היום לטיול מתנדבות שי"לא למתחם הנובה ועוטף עזה. פריחה בצהוב ונוף פסטורלי, שכמעט מכסים על הסערה והמלחמה שאנחנו חווים מאז 7.10.
ממש כמו בחיים הציבוריים בנס ציונה, אני שמה מאחורי 5.5 שנים של פעילות כנבחרת ציבור. חברת מועצה בקואליציה בראשות בוקסר. וועדות, מועצה, דירקטוריון ופעילות קהילתית במגוון תחומים, העשירו את עולמי ומילאו אותי סיפוק. בדרך בעיקר בעטיה של הקורונה והמלחמה, העסק שלי בתחום התיירות כמעט וקרס, הבאתי את יכותות הארגון והזמן, לטובת יצירת חוסן חברתי והקמת מערך תרומות והתנדבות בכל העיר לטובת התושבים ולחיילים. פצועים ומפונים ולכל מי שצריך.


ועם זאת, לפני חצי שנה החלטתי לפרוש מ"הירוקים" ולרוץ ברשימה עצמאית "ביחד-נס" למועצת העיר. הצעות מגלית אבינועם ותומר תדהר, נענו בשלילה מפני שסירבתי להיכנס לעימות הצפוי.
מחזר אחד (פוליטי, כן?!) ממש התעקש והביא אלי שורה של אנשים לשכנע אותי ביושרתו וכוונתו לרוץ עד הסוף. תוך אימוץ שם הסיעה, רכיבה על המנדט שלי וקבלת העקרונות והערכים המנחים של הרשימה שלנו.
חתמנו הסכם, ופרסמנו אודות החיבור של יגודה עם ביחד-נס.   ומאז, במשך חודשים, כולל שתי דחיות של מועד הבחירות, חוויתי איומים, יחס משפיל ואפילו, ברגעי השיא, הצעות לפרוש! לא הבנתי את ההקשר, עד לפרסום התמיכה של יגודה הבוקסר. חשבתי שלמדתי משהו בפוליטיקה של 5 שנים עם ירושלמי.. מסתבר שהמפ"איניק (פעיל העבודה עם בוז'י) עשה לי בית ספר...

$(function(){})

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה