ראיון לחג ראש השנה עם עמוס לוגסי המועמד לראשות העיר נס ציונה

$(function(){setImageBanner('439131ba-74c0-4bbf-a36a-383255dc0abc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

בערב ראש השנה משתף עמוס לוגסי בזכרונות ילדותו, מנסיונו במשך עשרים שנות שרות ציבורי ומציג את תפיסת עולמו ותוכניותיו למען עירנו, נס ציונה.

פוטו חובב

הודעות מטעם הרשימות המתמודדות ובאחריותן

ראיון לחג ראש השנה

עם עמוס לוגסי המועמד לראשות העיר נס ציונה

$(function(){})

ספר לנו על זיכרון ילדות שיש לך מנס ציונה כילד בראש השנה

- כילד תמיד חיכיתי לראש השנה כדי שההורים שלי יקנו לי בגדים חדשים זו הייתה חוויה גדולה עבורי הינו מתאספים כל הילדים להראות אחד לשני איזה בגדים קיבלנו דלתות של השכנים היו תמיד פתוחות יכולת להיכנס לכל בית מתי שרק רצית בלי הודעה מוקדמת. הייתה תמיד אווירה מיוחדת, התרגשנו מהרגע שחזרנו ללימודים והחגים היו בפתח, תחושת חגיגיות ומשפחתיות, תחושת ביחד אמיתית. חגי תשרי עבורי הם זיכרון ילדות מקסים שאני נזכר בו מדי שנה ומחייך.

 

בתור מי שגדל וחי בנס ציונה כל חייו ספר לנו מה השתנה מאז בעיר, או במושבה.

 פעם בזמנים שהיינו מושבה קטנה, כולם הכירו את כולם היינו כמו משפחה אחת גדולה. הנוף היה שונה, העיר הייתה כולה  פרדסים עם כל סוגי הפרות כולל סברס, הכל היה ירוק ופסטורלי, אבל המדינה התפתחה וגדלה, והאוכלוסייה גדלה, לא היה ניתן לעצור את הקידמה ונבנו שכונות חדשות במקום הפרדסים. היום כשאני משווה בין התקופות, אני מבין ויודע היטב מה צריך לעשות בשביל להמשיך לצמוח ולהתקדם, יחד עם שמירה על צביונה של המושבה. זה אפשרי, בעזרת תכנון נכון, נס ציונה תהיה מתקדמת, מתפתחת אבל ירוקה וברמת איכות חיים גבוהה, עם פארקים וגינות נוי בכל רחבי העיר, עם שמירה על איזון בין בנייה ומרחבים ירוקים. אני מתכוון לעסוק בזה ולקדם בדיוק את התוכניות האלו, תוך הקפדה על איכות חייהם של התושבים.

 

אתה משרת ציבור כבר 20 שנה, ונראה שאתה עדיין מאוד אנרגטי וחדור מטרה ותמיד מחייך, מה הסוד שלך? מה מניע אותך?

הייחודיות של העיר שלנו ותושביה מניעים אותי להמשיך לפעול למענם. יום יום ובהתנדבות מלאה, אני יודע שאני כאן, זמין לטובת תושבי העיר שלי, לשמור עליה מושבה. פנינת השפלה. למען עתידם, והערכתם של התושבים חוזרת בהתאם. אני יודע שאני יוצא למאבקים כדי למנוע פעולות שמשרתות את טובת ראש העיר הנוכחי ולא את טובת התושבים, אני מקבל את הוקרת התודה מאנשים ברחובות העיר, לא מספיק לקדם וליזום, חשוב מאוד להיות גם שומר סף שמונע נזקים לעיר ולתושבים. השמחה והאושר של התושבים לאחר שקידמתי ויזמתי עוד משהו שישרת את טובתם, ממלאת אותי סיפוק רב ונותנת לי את הכוח והחשק להמשיך. זו הסיבה שאני חבר מועצה כבר 20 שנה ובדרך לקדנציה חמישית.

 

מתי ולמה החלטת להתמודד לראשות העיר? מה אתה מתכנן לנס ציונה כראש עיר? מעבר לכך, אתה אדם מחוזר ומוכר, למה לא פוליטיקה ארצית?

החלטתי להתמודד לראשות העיר לאחר כהונתו האחרונה של יוסי שבו ז"ל. ידעתי שאני לא מוכן לתת את העיר שלנו לידיים לא מנוסות, להתעורר יום אחד ולהחליט שאתה ראש עיר זה לא רציני. להוביל ולהנהיג עיר זו אחריות גדולה שצריך להבין אותה ולעבור דרך. העיר שלנו יפיפייה ומוצלחת, ואני רוצה שתושבי העיר ימשיכו לחיות ברמת החיים האיכותית המגיעה להם. ידעתי שעם הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים כחבר מועצה, פעיל למען ציבור התושבים וההיכרות המנוסה שלי את העיר, אני מוכן לקחת על עצמי את האחריות להוביל אותה ולהמשיך את דרכו של יוסי שבו ז"ל ולדאוג לצמיחתה. הפוליטיקה הארצית מעניינת אותי כאזרח תושב המדינה, אך אהבתי לעיר בה גדלתי, חשובה לי יותר ומניעה אותי לכדי עשייה לטובת העתיד של התושבים והילדים שלנו. כאן אני יכול להשפיע באמת, לקדם, לתרום ולייצר באמת פעולות שיטיבו עם העיר, אם בטווח הקצר או בטווח הארוך.

 

האם המצב במדינה מטריד אותך והאם ואיך משפיע המצב הלאומי על העיר נס ציונה. איך כראש עיר תיתן מענה למתח הקיים היום, ברמה המקומית כמובן בנס ציונה ?

המצב במדינה שלנו מטריד מאוד. ברמה האנושית חברתית הפילוג והשסע שהנהגת המדינה יוצרת בין אזרחיה חוצה גבולות. קיצוניות לכל צד, אף פעם לא מטיבה עם הכלל. ההרגשה היא שאין מי שמשמיע קול שפוי המדבר את רצון העם, ההנהגה המדינית משרתת את טובתה האישית של כל אחד מיושביה והפקירה את הטיפול בעם ובמדינה, לכן על ראשי הערים האחריות היום היא הרבה יותר גדולה. כראש עיר וכאדם אני רואה באחדות ככוח, כולם למען כולם. אמשיך לעשות את מה שאני עושה 20 שנה על הצד הטוב ביותר למען כלל תושבי העיר, הקול של כולם חשוב עבורי, ללא הבדל דת, גזע, מין ובאיזה צד של המפה נמצא התושב.  

 

בתכניות שלך את מדבר על השקעה בעיר, בנראות בניקיון, השקעה מרכזי המסחר וחידוש העיר כולה, תוכל להרחיב?

החזון שלי שנחזיר את העיר להיות הפנינה של השפלה בטיפוח ונראות העיר בניקיון ולא רק לפני בחירות . חייבים לעודד את המסחר בעיר בדגש גם על עסקים קטנים. וחברות גדולות . את נושא ההתחדשות עירונית חייבים לקדם כדי לחדש את העיר. נס ציונה היא עיר במרכז עם המון פוטנציאל, צריך ניהול רציני ומקצועי שייקח את העיר ויצעיד אותה קדימה. זה בידיים שלנו.

 

איפה תהיה שנה הבאה בזמן הזה?

בשנה הבאה בזמן הזה כראש העיר של נס ציונה אברך את תושבי העיר שנמשיך להיות מלוכדים, שנרצה בטובתו של האחר, שנחגוג את החגים כשאנחנו ממשיכים לצעוד על הדרך הנכונה והראויה ביותר לעיר ולתושביה.   בשנה הבאה בזמן הזה נהיה כבר אחרי שנה של עשייה למען העיר, שיקום תשתיות, וקידום מיזמים שיש לקדמן ויתרמו רבות לרווחת התושבים. אני מגיע עם תכניות ואנרגיות לקדמן, יחד נעשה ונצליח.

 

לסיכום תן לנו כמה דברים שלא מכירים ויודעים עליך

- נולדתי וגדלתי בנס ציונה אני מחובר לעיר ולתושבים בנשמה . אני איש של אנשים שמדבר בגובה העיניים. אני זמין בכל שעות היממה כדי לתת מענה לבקשות אני קשוב לתלונות ובקשות של התושבים, אני מאז ומעולם הייתי באופי שלי שליח ציבור, איש של עשייה ויזמות, סיוע למי שצריך, קידום דברים למען הקהילה, אני עושה זאת 20 שנה ולא רק שלא מתעייף, זה ממלא אותי, אני אוהב את מה שאני עושה ולכן אני בר מזל.

 

מה אתה מאחל לעצמך, למשפחתך , ולתושבי נס ציונה לרגל השנה החדשה ? בפרוש עלינו השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, ברצוני לאחל לכם תושבים ותושבות נס ציונה היקרים והיקרות ולבני משפחותיכם שנה טובה ומתוקה כדבש. שנה של התחלות חדשות, בריאות טובה, ושנהיה מאושרים אנחנו ומשפחותינו. אושר ושמחה. פרנסה טובה. אחדות ושלווה. שגשוג.  הגשמה עצמית.  אהבת חינם.  חג של ביחד להעצים את המרקם החברתי והאחווה בינינו התושבים. יהיה נצחי באם נדע לחיות ביחד ולעשות למען חוסנה של מדינת ישראל.  אני מאחל לנו המשך עשייה למען העיר ותושביה ורק בשורות טובות. שנהיה לראש ולא לזנב. ושתהיה לכולם שנה טובה ומבורכת, אמן. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה