ריח הבחירות מחריף... העירייה מאשימה את "נס ציונה בחדשות", ועורכו אורן שלום - בהאזנת סתר ועריכת תוצריה .

$(function(){})

האתר "נס ציונה בחדשות" פירסם אתמול הקלטת שיחה (כביכול) בין גזבר העירייה ערן לבב לאחר הנחשף בדיעבד כקב"ט ירון לוי והסתמך עליה כדי לייחס לראש העיר וצוותו מירמה ודיווחים כוזבים לגורמים ממשלתיים.
העירייה הגישה כנגדו הבוקר תלונה למשטרה, על האזנת סתר לא חוקית, עריכת תוצריה והפצתם, הכל כדי "להטיל מורא על הגזבר- שומר הסף של העירייה".
בעלי ועורך האתר אורן שלום: מדובר בהקלטה חוקית למהדרין ובמסע השתקה נגדי.
יהיה מעניין...

למעלה מימין אורן שלום. למטה מימין הקב"ט והגזבר

ריח הבחירות מחריף...

העירייה מאשימה את "נס ציונה בחדשות", ועורכו אורן שלום - בהאזנת סתר ועריכת תוצריה .

האתר "נס ציונה בחדשות" פירסם אתמול הקלטת שיחה (כביכול) בין גזבר העירייה ערן לבב לאדם אחר הנחשף בדיעבד כקב"ט ירון לוי והסתמך עליה כדי לייחס לראש העיר וצוותו מירמה ודיווחים כוזבים לגורמים ממשלתיים. (ראש העיר איננו צד לשיחה)

$(function(){})

עיריית נס ציונה הגישה כנגדו הבוקר תלונה למשטרה, על האזנת סתר לא חוקית, עריכת תוצריה והפצתם, הכל כדי "להטיל מורא על הגזבר- שומר הסף של העירייה".

אנו מנועים מלפרסם את תוכן השיחה כביכול, אך נציין כי אם היא אמיתית, הרי  שהיא לא מוסיפה כבוד לגזבר ולאופן בו הוא התייחס בה לנבחרי ציבור מסויימים והבנתם את המערכת.

להלן הודעת דוברת עיריית נס ציונה:

הבוקר: תלונה הוגשה במשטרת ישראל בגין האזנת סתר לעובדי ציבור, עריכת ההקלטה והפצתה בציבור

הבוקר, הוגשה במשטרת רחובות תלונה בגין האזנת סתר לשיחה פנימית בין גזבר העירייה, ערן לבב וקצין הביטחון של העירייה, ירון לוי, וכן בגין הפצתה.

פרסום ההקלטה הערוכה, בוצע ע״י מנהל עמוד הפייסבוק ״נס-ציונה בחדשות״, אשר מצוי בסכסוך משפטי כספי עם העירייה.

ההקלטה האסורה נערכה, נחתכה, שובשה והופצה, והפרסום האסור בוצע במטרה להטיל מורא על הגזבר- שומר הסף של העירייה. משטרת ישראל פתחה בחקירה.

עיריית נס ציונה תמשיך לנהוג בניקיון כפיים, להקפיד על טוהר המידות ועל מחוייבות ראשונה במעלה לביצוע תפקידה על הצד הטוב ביותר, לרווחתם של כלל תושבי העיר."

עוד באתר מה לעשות ביום הבחירות 2024 מלבד להצביע ... אטרקציות טיולים הצגות המלצות

אורן שלום מגיב: מדובר בהקלטה חוקית למהדרין.

"העירייה הגישה נגדי כעיתונאי תלונה במשטרה על האזנת סתר. מדובר בחלק ממסע ההשתקה שלה, ללא התייחסות לגופם של דברים שנאמרו בהקלטה.

ההקלטה מוכיחה מעבר לכל ספק כי העיריה תחת ניהולו של בוקסר מרמה את התושבים ואת שלטונות החוק.

אם מישהו צריך להיחקר במשטרה זה בוקסר ואנשי העירייה.

אבהיר כי מדובר בהקלטה חוקית למהדרין. ניסיונות ההשתקה של בוקסר על מנת שתושבי העיר לא יידעו את האמת לא ייצלחו. מדובר בביריונות שלטונית שתושבי נס-ציונה לא יהיו מוכנים לקבל עוד!"

(אגב, נכון למועד הפירסום- הידיעה+ ההקלטה לא הוסרו)

הערה :

יש להדגיש כי האזנה לשיחה בין 2 אנשים, כאשר המאזין אינו שותף לה- מהווה על פני "האזנת סתר" כמשמעותה הפלילית.  ולכן, סביר שהמשטרה תתבע לדעת מי הוא המקליט.

עם זאת, עניין החסיון העיתונאי (העומד לדעת אורן שלום להגנתו) נבחן ע"י ועדה ציבורית ברשותו של פרופ' אשר מעוז עוד בשנת 1995 אבל בינתיים החסיון הוא חסיון מכח פסיקה ולא מכח חוק, אבל הפרקטיקה של הפרקליטות היא לא להתמודד בנושא החסיון העיתונאי ולכבדו, למרות שפסק הדין ניתן בשעתו ע"י דן יחיד, הוא הנשיא מאיר שמגר, אלא שחסיון יחסי זה נתקבל כנורמה מחייבת.

מאידך, טרם נקבעו תקדימים מחייבים לשאלה "מיהו עיתונאי" ויש לא מעט מאנשי התקשורת הממוסדת דווקא, המתנגדים מאוד לכך שכל בלוגר ובעל מקלדת ייחשב ל"עיתונאי". 

יהיה מעניין..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה