$(function(){setImageBanner('75f6aa2b-2427-456f-b2be-b0690656ea77','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,51148,'Image','');})

בוקסר: "תמיד בישורת האחרונה של מערכת הבחירות עולים השקרים, הכזבים והעיוותים נגד המועמד המוביל. חשבנו שהבחירות הללו יהיו שונות ממה שהכרנו בעבר ובייחוד בנס ציונה הקהילתית, אך לצערי אנו צריכים לעבור גם את ימי הרפש"...
ב27.2, יתקיימו הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר. שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה מדבר תכל'ס על העובדות בשטח והעשייה המוכחת.

2

העובדות ששמואל בוקסר רוצה שתדעו !

"כמעט תמיד בישורת האחרונה של מערכת הבחירות עולים השקרים, הכזבים והעיוותים נגד המועמד המוביל. חשבנו שהבחירות הללו יהיו שונות ממה שהכרנו בעבר ובייחוד בנס ציונה הקהילתית, אך לצערי אנו צריכים לעבור גם את ימי הרפש. אני בחרתי לדבר מהרגע הראשון אך ורק על עשייה מוכחת, על פרויקטים שנעשו ועוד יעשו בעיר, על הניסיון שאני מביא והחשיבות של הניסיון הזה בשנים המאתגרות שעוד לפנינו. אני סומך על תושבי ותושבות נס ציונה שידעו לבחור נכון". אומר שמואל בוקסר.

בעוד כשבוע וחצי, ב27.2, יתקיימו הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר. שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה מדבר תכל'ס על העובדות בשטח ועשייה מוכחת.

$(function(){})

- שמואל בוקסר מקדם תכניות פינוי בינוי ב-6 (!) שכונות ותיקות, עם דירות ברות השגה לזוגות צעירים ולמשפחות, ללא בניה בשטחים פתוחים!

- שמואל בוקסר אכן בעד לקדם פתרונות תחבורה ציבורית בעיר, לרבות הקו הכחול, קווי לילה, גם בשבת- למען כלל תושבי העיר. עדיין אין טיוטת הסכם לקו הכחול! לא בוצעה חתימה על הסכם כזה, ועדיין אין הסכמה להסדרי תנועה!

- שמואל בוקסר לקח אל חיקו את פרויקט 'ביג' לעירוב שימושים ובנייה נמוכה ומדורגת, ועשה כל שביכולתו על מנת לשפר אותו!

- עיריית נס ציונה בהובלתו של שמואל בוקסר הגישה התנגדות גורפת לכל בניה במתחם חרודי, ואין להם כוונה לסגת מן ההתנגדות, להפך! ההתנגדות תימשך!

- יחד עם צוותי העירייה, שמואל בוקסר קידם את מהפכת הקיימות והסביבה בעיר, בעוד לפני כן לא היו בעיר מרכזי מחזור, תאורה חסכונית ופרויקט סולארי.

- נס ציונה היא עיר ליברלית וחופשית מאי פעם! יש תחבורה ציבורית בשבת, אירועים בשבת, אירועי גאווה וחינוך פלורליסטי- ואלו לא הולכים להשתנות, אלא רק להתפתח ולהמשיך!

- רשימת 'יחד' שרצה עמו בבחירות, היא הרשימה הכי מגוונת, מכילה וליברלית! אין השתקה, ביטול דעות והדרה של חלק מתושבי העיר בגלל דעותיהם.

- ישנה הנהלה בה גברים ונשים מקבלים החלטות באופן שיוויוני, אבל- בעיריית נס ציונה הקול הנשי קובע, עם כאשר מעל 60% מן ההנהלה הבכירה הן נשים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה