שנה לבחירות המקומיות בנס ציונה: ערכנו בדיקת נוכחות למועמדים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם?

$(function(){setImageBanner('789e5045-99f6-46f5-b8ac-1932d9ec7769','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

שנה לבחירות המקומיות בנס ציונה: בדקנו עבורכם, עד כמה נוכחים ומשתמשים המועמדים לכאורה לראשות העיר, ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם?
וגם, איך הם מציגים עצמם בהן...

שנה לבחירות המקומיות בנס ציונה: מה עושים המועמדים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם?

עדכון 30/06/2023 מספר חודשים טרם הבחירות לעיריית נס ציונה, נרשמה סערה סביב סרטון שהופץ ברשתות החברתיות. צפו בסרטון "בוקר טוב, תמותו" של גלית אבינועם שהגיבה - סרטון שהופץ על ידי שמואל בוקסר.

לכתבה המלאה הסרטון שטלטל את נס ציונה בוקר טוב, תמותו ובתגובה של גלית אבינועם. 

$(function(){})

הבחירות לרשויות המקומיות ייערכו בעוד קצת פחות משנה וחלק מהן, כיאה למערכות בחירות בארץ ובחו"ל, יתחולל במלוא המרץ גם ברשתות החברתיות. רגע לפני שהמרוץ לראשות העיר נס ציונה והבחירות למועצת העיר יוצא לדרך, בדקנו למי מהמועמדים המוכרים לנו כיום כרואים עצמם מתמודדים לראשות העיר,-  יש יותר עוקבים ברשתות, איך הוא מציג את עצמו ולמי יש עוד הרבה עבודה.

לשם כך בדקנו את: שמואל בוקסר, סגניו אריאל אלמוג ונאור ירושלמי, את יו"ר האופוזיציה שחר רובין ואת דובר העירייה לשעבר, תומר תדהר שהכריז על מועמדותו לפני חודשים מספר

איפה נמצאים המתמודדים לראשות עיריית נס ציונה?. בעיקר בפייסבוק ומעט באינסטגרם.

בדקנו את שתי הרשתות החברתיות המובילות. אז למה אנו לא מציגים את הטוויטר?. מסתבר שלמועמדים ברובם , מלבד נאור ירושלמי (עם 1444 עוקבים !)  אין כמעט נוכחות ברשת החברתית twitter . 

בנוסף, בדקנו את נפח החיפושים אחר שמות הפוליטיקאים והמועמדים המקומיים לראשות העיר נס ציונה, כפי שהם באים לידי ביטוי בכלי מילות המפתח של גוגל שמציג את נפח החיפוש של ערכים במנוע החיפוש. 

הנתונים בכתבה מיום 27/12/2022 וכמובן שייתכנו שינויים במספרים במרוצת הזמן. 

בוקסר ואלמוג מובילים בגוגל אבל נאור ירושלמי צובר תאוצה

מנוע החיפוש של גוגל מאפשר מדידה של נפח החיפושים עבור ביטויים שהגולשים הקישו במנוע החיפוש . אז את מי מבין הפוליטיקאים שלנו חיפשו הכי הרבה בגוגל?. ויתרנו על הטיות מקומיות של החיפוש והתמקדנו בשמות בלבד.

שמואל בוקסר מוביל, יחד עם סגנו אריאל אלמוג עם 210 חיפושים, שחר רובין במקום השלישי, אחריו נאור ירושלמי ובמקום האחרון תומר תדהר שכלל לא נקלט באלגוריתם עדיין

הנתון המעניין הוא שמו של נאור ירושלמי, שרושם עלייה מטאורית  של 75% בחיפושים ברשת. האם זה מרמז על משהו?. 

בחירות 2023 בנס ציונה פוליטיקאים מקומיים בחיפוש גוגל

 נס ציונה בפייסבוק למי יש יותר חברים ועוקבים 

אם מספר החברים בפייסבוק יכול לנבא את תוצאות הבחירות לראשות העיר נס ציונה, אז ככל הנראה אנו נלך לסיבוב שני, כי לאף אחד אין רוב של 40% לפי מספר החברים והעוקבים. תהיו בטוחים שהמספרים האלו עוד ישתנו בשנה הקרובה, כי כמו שלמדנו מכל מערכות הבחירות האחרונות, חלק מהמאבק על קולו של הבוחר מתחולל ברשתות החברתיות ומאמץ ניכר יושקע בהן.

גם בפייסבוק, שמואל בוקסר ראש העיר  מוביל עם 5,100 עוקבים, אחריו אריאל אלמוג עם מספר מרשים של 4,200 חברים ואחריהם נאור ירושלמי ותומר תדהר כאשר את הרשימה סוגר שחר רובין עם 1031 חברים. (ראו הערה בהמשך)

לתומר תדהר פרופיל נוסף, תומר תדהר - מחוברים לנס-ציונה שהוא הפרופיל הרשמי מאז הכריז על עצמו כמועמד ובו ‏479‏ ‏עוקבים‏.

וגם לשחר רובין יש פרופיל נוסף, שחר רובין- לב ולו 5,500 עוקבים, אך הפעם האחרונה בה העלה שם פוסט כלשהו היתה ב2020 כאשר למן הבחירות המקומיות ב2018 הפציע בדף רק אחת לכמה חודשים.

אגב, שם עוד מצוין שהוא מחזיק בתפקיד סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים... אז מה עם עדכון סטטוס?. 


הסטטוס האישי לא עודכן מזה ארבע שנים אבל הפוסטים כן....הפרופיל של לב

עוד נקודה מעניינת היא כיצד חברי מועצת העיר/ המועמדים נס ציונה ומציגים את עצמים בשורת ה boi בפייסבוק?. שימו לב ומצאו את ההבדלים:

שמואל בוקסר - ‏דמות ציבורית‏
אריאל אלמוג - ‏ממלא מקום וסגן ראש העיר‏ ב-‏עיריית נס ציונה‏. הערת מערכת - אלמוג איננו ממלא מקום ראש העיר ומעולם לא היה...לפי אתר עיריית נס ציונה סמדר אהרוני הינה סגנית ומ"מ ראש העיר היחידה
נאור ירושלמי - ‏דמות ציבורית‏
תומר תדהר - החל מהשנה הראשונה באונ' בר-אילן, עוסק בתחומי עשייה ציבוריים. בוגר שני תארים שניים ובעל תעודת הוראה.
שחר רובין - ‏מנהל פרויקטים‏ ב-‏עיריית רמת גן‏

נס ציונה בפייסבוק למי יותר חברין ועוקבים

הכל קורה באינסטגרם?. לא בפוליטיקה של נס ציונה

הרשת החברתית שהכל קורה בה כיום היא ללא ספק האינסטגרם. לא פחות מפייסבוק ואולי גם יותר ממנה, כמו דפי זהב של פעם - אם אתה לא שם אתה לא קיים. אז כמה עוקבים יש לפוליטיקאים שלנו באינסטוש החביב?. גם כאן בוקסר מוביל ובפער גדול על פני כולם. מי נשאר בחוץ?. שחר רובין שאת הפרופיל שלו באינסטגרם לא הצלחנו למצוא, ככל שהוא קיים. 

 ואיך אפשר בלי הערה לסיכום:

יש להביא בחשבון כי שמואל בוקסר הינו היחידי שמעסיק (ככל הידוע לנו) אנשי מקצוע בתפעול וקידום עצמי ברשתות, מה שללא ספק מראה תוצאות.

שנית, לאריאל אלמוג נוכחות בולטת לצד מספר עוקבים וחיפושים לא מבוטל מחוץ לנס ציונה וזאת על רקע פעילותו המבורכת בנושא "גדולים במדים". אך הדבר לא רלבנטי למעמדו כמועמד בנס ציונה

 

למי יש יותר עוקבים באינסטגרם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה