והמנצח הוא... שמואל בוקסר עם 57% !

$(function(){})

תוצאות הבחירות סיבוב שני בנס ציונה - הדרמה הסתיימה לאחר קרב לא קל שאיש לא היה מוכן להמר על תוצאתו...אמנם ללא קולות החיילים, אך בוקסר ניצח בוודאות עם הפרש של 2,160 קולות לטובתו, כאשר מספר המעטפות הכפולות יהיה לכל היותר כ1,300,
בוקסר קיבל 8,831 קולות ותדהר 6,671.
בתמונה - השמחה במטה בוקסר. שמחה שגלשה גם לירי מטופש ולא חוקי של כמה זיקוקים, ע"י תומכים, אותו גינה בוקסר כמה דקות לאחר מכן בהודעה אישית בפייסבוק.
(נערך מחדש)

והמנצח בנס ציונה הוא... שמואל בוקסר עם 57% ! תומר תדהר עם 43%

פרטי

החל משעה אחת בצהריים יצאו תושבי נס ציונה לקלפיות, יחד עם 34 תושבי רשויות בישראל שבהן נערך סיבוב שני, ושלשלו לקלפיות פתק אחד ובו שמו של המועמד שברצונם לראות בתפקיד ראש העיר הבא של נס ציונה. מיד עם סגירת הקלפיות בסיבוב השני, החלה ספירת הקולות ובסופן מסתמן כמעט בודאות מוחלטת כי בוקסר זכה שוב בתפקיד ראש העיר. 

$(function(){})

רענן ורקר

המתח במטה בוקסר בעת הספירה...

תוצאות סיבוב שני בנס ציונה: 

אחוז ההצבעה בסיבוב השני בבחירות לנס ציונה היה 43.1% ומספר המעטפות הכשרות היה 15,502

מתוכם  קיבל בוקסר 8,831 קולות ותדהר 6,671.

 לאחר סיבוב ראשון שהסתיים ביתרון גדול של שמואל בוקסר, ראש העיר המכהן, אך לא בניצחון, יצאה היום העיר נס ציונה לסיבוב שני של בחירות לתפקיד ראש העיר. מול בוקסר, ראש העיר המכהן, התייצב תומר תדהר. כזכור, התפלגות הקולות בסיבוב הראשון הייתה לפי אחוזי ההצבעה הבאים. הנתונים מאתר וועדת הבחירות המרכזית:  שמואל בוקסר 7793 קולות,  תומר תדהר 5902 קולות.

בסיבוב השני נתמך תדהר על ידי נאור ירושלמי וסיעתו ואילו בוקסר  נתמך על ידי עמרי רווח ו"לב", עידן יגודה (ללא פנינה זיו) ,עמוס לוגסי וכן ערן רפאל מש"ס. 

פרטי

מבט לאחור... הכתבות שלנו לקראת הסיבוב השני ובמהלך יום הבחירות.

המתמטיקה שמאחרי הבחירות היום

אחוז הבוחרים 43.1 43.1 הסתיימה ההצבעה

נס ציונה תוצאות סיבוב שני צילום מסך וועדת הבחירות 11/03/2024 שעה 10:58

פרטי

חוגגים...

אלא שהשמחה בביתו של בוקסר גלשה גם לירי מטופש ולא חוקי של כמה זיקוקים,ועוד בתקופת מלחמה, ע"י תומכים, אותו גינה בוקסר כמה דקות לאחר מכן בהודעה אישית בפייסבוק. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה