מה הקשר בין ליאור בוגנים מנס ציונה לחה"כ יפעת שאשא ביטון והזמר שלומי שבת?




ליאור וחברותיה מארגון "נלחמים ונאבקים למען הילדים" למיגור האלימות בגני הילדים, חינוך מיוחד ובחינוך בכלל ,-  יצאו בקמפיין "הפעם בוחרים לכנסת רק במי שבוחר בילדים " והמפלגות מתחייבות ועוד איך..
בינתיים נענו ויעלו שידורים ברשת: "תקווה חדשה", "ישראל ביתנו", "יש עתיד" , "ימינה", "תלם" ו"הליכוד" והיתר בדרך...
 
וגם... שיר חדש בהכנה על טהרת ההתנדבות, כששלומי שבת מלחין.
ראיון מיוחד על שנה ברוכה בעשייה למען הגיל הרך, למרות הקורונה !

יחצ
ליאור בוגנים (במרכז) איננה "פנים חדשות" לרבים מקוראינו, כי ליווינו אותה מראשית פעילותה למען ילדינו.

היא בת 41 , אחות מזה 15 שנה ודוברת והיא גם אימא לשניים נשואה למיקי ותושבת העיר מזה 4 שנים. וסיפור המאבק והמעורבות האדירה שלה בנושא החל ב 5 למאי 2018 . זהו היום נהרגה התינוקת  יסמין וינטה על ידי הסייעת אינה  סקיבינקו .
 
"האכזריות של הקטל הפכה לי את הקרביים והעובדה שבזמנו היה ניתן להרוג תינוק ולהשאיר אותו מכוסה צמררה אותי וגרמה לי לרצות לעשות מעשה,  נכנסתי לרשת וראיתי שאימא בשם נטלי בוזגלו מהצפון  ייסדה  קבוצה בשם "נלחמים ונאבקים למען הילדים" חברתי אליה והייתי ממייסדי הקבוצה שלימים הפכה להיות הגדולה ברשת בתחום מיגור האלימות בגני הילדים , חינוך מיוחד ובנושא חינוך בכלל" . 
ואכן, הקבוצה שמה לה למטרה כבר לפני 4 שנים לשנות את המציאות החקיקתית במדינת ישראל ויצאה לסדרת הפגנות במספר מוקדים ברחבי הארץ שהשיא שלהם היה ב 7.7.19 עת יצאו לעזריאלי ולרחובות כ 60 אלף הורים במחאה על המתרחש בגנים על העדר חקיקה בנושא . 
ב 1.8.19 ייסדה ביחד עם עו"ד ליאת פרל גלילי את מיזם "בטוח בגן שלי" 
המיזם נועד לתקן את משבר האימון שנוצר בין גננות להורים ולהקטין מסגרות אלימות ולהוקיע אותם יחד גננות והורים . 
קבוצת פיילוט של מתנדבים הוכשרה במכון אדלר.  
ומכאן העניינים רק החלו להתקדם, היא מספרת:
ב 1.9.19 נכנס לתוקף חוק הפיקוח, הצלחנו ביחד עם פעילים חברתיים רבים נוספים וחברות הכנסת יפעת שאשא ביטון וקארין אלהרר להביא להצבעה בכנסת את חוק הפיקוח . החוק אומנם עבר אבל היה עקר מתקנות . 
ב-12.8.20 ניפגשו בזום מור דקל  - (יו"ר העמותה הישראלית למען הילד)  ולילך יעיש עם מנכ"ל מ. רוהמ רונן פרץ לדרוש שלא יכניסו את חוק המצלמות לחוק ההסדרים 
1.9.20 נכנס לתוקף חוק המצלמות  
בשנה החולפת, הקבוצה המשיכה ללוות נפגעי עבירה, להשתתף בדיונים בכנסת , לקיים מחאות , להיות מעורבת בחשיפות גנים אלימים,  נציגי "נלחמים" ( מור דקל ולילך יעיש) השתתפו בוועדה לזכיות הילד ב 5 לינואר  ובלחץ שלהם ביחד עם קבוצות נוספות, דקות לפני פיזור הכנסת אושרו תקנות לחוק הפיקוח . 
התקנות רזות ולא מספקות אבל הנהלת נלחמים שפעילה שנים , מודעת לעובדה שמדובר במרתון ארוך  ולא בריצות קצרות לעבר המטרה.
פרטי
נציגות "נלחמים" ( מור דקל ולילך יעיש) בוועדה לזכויות הילד ב 5 לינואר
מאז הספיקה כדוברת הקבוצה לתאם מרתון לייבים עם ראשי כל המפלגות על מנת שלהורים יהיה קל יותר להחליט למי להצביע .( ראו בהמשך מועדים) 
הפרוייקט האחרון אותו ממנפת בוגנים הוא שיר שנכתב כמחאה והוא פנייה נרגשת של ילדי הגיל הרך לנבחרי הציבור וראש הממשלה לפעול למוגנות הגיל הרך . 
"כוכבת ערוץ "בייבי" הזמרת אסתר קסטרו, נרתמה לבקשת מייסדת הקבוצה וגייסה את חברתה המוזיקאית ד"ר עינת הולנדר שכתבה טקסט מרגש שאותו הלחין אייקון התרבות שלומי שבת .
כולם פועלים בהתנדבות מלאה למען דור העתיד. 
השיר עתיד לעבור עיבוד מוזיקלי והקבוצה פנתה לחברות  במשק ובתי השקעות בבקשה לתרומה לצורך מימון הפקת השיר והקליפ שעתיד להניע מהלכים חשובים .
יוצרי השיר והמעבד המוסיקלי הצטלמו עם ילדהם ונכדיהם לצורך הזדהות ולמען קמפיין הגיוס . 
במקביל הם מריצים קמפיין רשת נוסף עם סטודנטים לתקשורת שעבודת הגמר שלהם היא פרוייקט רשת חברתי במטרה לקחת אותו כמו את השיר של שלומי שבת וד"ר עינת הולנדר  למקום של תקווה ושל עתיד טוב יותר למען הגיל הרך . 
בוגנים מחייכת :
"בשלושת החודשים האחרונים האלו, במציאות הקורונה, הסגרים עם הילדים  וריבוי הפרוייקטים - ירדתי 11 קילו חזרתי להתאמן ואני מלווה מעל 70 נשים לתזונה נכונה וירידה במשקל במסגרת תוכנית ה"מסע". אני רגילה לעשייה "
פייסבוק
בתמונה- המפלגות כבר בפנים...
סדרת הלייבים מתחילה השבוע יום ג 26.1  20:30 עם מפלגת "תקווה חדשה" 
יום ה'  ב 28.1 בשעה 20:30 מפלגת "ישראל ביתנו" 
יום א' 31.1 בשעה 21:00 מפלגת "יש עתיד" 
יום ג' 2.2. בשעה 20:30  מפלגת "ימינה" 
יום א' 7.2 בשעה 21:00 מפלגת "תלם" 
ומפלגת הליכוד בהמשך השבוע . 
לתרומות עבור הפרוייקט למען דור העתיד 
סניף בנק הפועלים 524. מספר חשבון 203857 ע"ש עמותה ישראלית למען הילד בגיל הרך (ע"ר)
לצפייה בלייבים יש להיכנס לקהילת הפייסבוק "נלחמים ונאבקים למען הילדים"
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה