איזה ברכות הישראלים שולחים בואטסאפ

$(function(){})

אתר הברכות של ישראל חושף אלו ברכות הישראלים אוהבים לשלוח בואטסאפ לחברים ומהי גלויות הברכה הכי פופולרית באתר

https://pixabay.com/

זו תופעה של ממש ! מדי שבוע נשלחות מאות אלפי ברכות שבת שלום באמצעות הודעות whatsap בין הישראלים ברחבי העולם. אתר הברכות של ישראל מדווח כי בימים אלו גודשים את האתר גולשים מכל העולם בחיפוש אחר תמונות gif  שבת שלום להורדה. 

הנשים שולחות מכתבי אהבה ארוכים ומה עושים הגברים ? 

מלבד תמונות שבת שלום או תמונות מגניבות לסטטוסים בפייסבוק אחד הנושאים הפופולרים באתר הברכות הוא נושא מכבת אהבה מאשה לגבר. באתר מנוסחים כמה עשרות מכתבים של אהבה שאשה יכולה להקדיש לבן הזוג ,צ להוריד מכתבה אהבה מאשה לגבר ולהוסיף בו כמה מילים אישיות מעומק הלב שלה. 

$(function(){})

" בסופו של גבר אנו חיים במציאות אינטנסיבית ובתקופה מאתגרת. הבעת חיבה וגילוי רגש בין בני זוג הוא אלמנטרי ומסייע לחזק את הקשר. לא תמיד יש לאנשים את הפניות והזמן או ההשראה לנסח מכתב אהבה ואנו מסייעים להם להביע רגשות ונותנים להם רעיון למכתב אהבה ". מספר רום שלח מאתר הברכות .

הגברים שולחים גלויות i love you 

בעוד רוב הנשים שולחות מכתבי אהבה ארוכים או קצרים הגברים מעדיפים לשלוח תמונות איחולי אהבה. בעיקר כאלו עם הביטוי my love  או את הביטוי הכי אוהב ומוכר באנגלית - i love you . הגברים בישראל כבר מבינים את חשיבות שיש לתחזק את הקשר הזוגי ואולי ייקח להם עוד קצת זמן להביע רגשות במילים ארוכות יותר. 

וברוח הימים האלו - מכתב פרידה ממנהלת שעזבה 

התקופה האחרונה מאתגרת גם מבחינה תעסוקתית. אנחנו רואים את זה באתר הברכות גם בהורדה מסיבית של ברכות למנהלים ששעוזבים את העבודה. לעומת התקופה הרגילה כמות הורדות ברכות למנהל שעוזב הכפילה את עצמה פי כמה. ובאתר הברכות מקווים שבקרוב מאד נראה יותר חיפושים וגולשים שרוצים לברך חברים ובני משפחה - בהצלחה בעבודה .

להורדת ברכות - אתר הברכות של ישראל

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה