צוות 3 מציגה את הטכנולוגיה שמנעה פריצה לאור יום

$(function(){})

צוות 3, החברה שנוסדה בנס ציונה, מציגה את הטכנולוגיה שמנעה פריצה לאור יום. ניסיון פריצה לבית עסק במישור אדומים סוכל הודות לטכנולוגיה של צוות 3,

 באדיבות אסף זיגדון

 צוות 3 מציגה את הטכנולוגיה שמנעה פריצה לאור יום

גאדג'טים לאבטחת העסק הם כבר לא בגדר מותרות. כך למד השבוע בעל עסק במישור אדומים. 

ניסיון פריצה לבית עסק במישור אדומים סוכל הודות לטכנולוגיה של צוות 3,החברה שנוסדה בנס ציונה, המאפשרת גם לבעל העסק לצפות בכל רגע נתון במתרחש בבית העסק שלו. בזכות חיבור למוקד המבצעי, הוזעקו סייר ומשטרה למקום והחשוד נמלט. בעל העסק: "לא חשבתי שיכול לקרות דבר כזה, אבל הפעולה של המוקד היתה מהירה"

זה קרה בסביבות השעה שלוש בצהריים, באזור התעשייה מישור אדומים במעלה אדומים. אחד מבתי העסק באזור, בית דפוס, היה סגור באותה עת, אך אדם חשוד חתך את שער הברזל בכניסה לעסק, החל להסתובב בשטח וככל הנראה ביקש לגנוב ציוד יקר ערך.


לאחרונה, רישת בעל העסק את המקום במצלמות של צוות 3 המחוברות גם למוקד המבצעי וגם לטלפון הסלולארי שלו, מה שמאפשר לו לפתוח את המצלמה מרחוק בכל שעה ומכל מקום. באותם רגעים, החליט זיגדון להסתכל במצלמות ולבחון מה קורה בבית העסק שלו.


לפתע, הבחין דרך המצלמות בחשוד והתקשר למוקד צוות 3. במקביל, גם במוקד צוות 3 זיהו את החשוד במקום ושלחו מיידית את הסייר אל המקום ובמקביל הזעיקו את המשטרה.


אסף זיגדון, בעל בית הדפוס שהוקם לפני כעשור, אמר כי הופתע שהיה ניסיון גניבה לאור יום ולהערכתו, היה מדובר בכוונה לגנוב את לוחות האלומיניום של בית הדפוס ועלותם מגיעה לעשרות אלפי שקלים. לאור התגובה המהירה והערנות גם של בעלי עסקים שבשכנות עם זיגדון באזור, החליט החשוד לנטוש את המקום ועזב בידיים ריקות. "לא חשבתי שיכול לקרות דבר כזה, אבל הפעולה של המוקד היתה מהירה", סיכם זיגדון את האירוע.

מנס ציונה לאבטחת עסקים ברחבי הארץ 


זה המקום לציין כי מדובר בסיכול ראשון של צוות 3 מיגון,החברה שנוסדה בנס ציונה, שנכנסה לאחרונה לאזור מישור אדומים ומעלה אדומים על מנת לתגבר את מערך האבטחה עם ניידת סיור. עד כה, חוברו מאות מנויים לשירות, ביניהם עסקים ובתים פרטיים.


בצוות 3, חברת האבטחה שנוסדה בנס ציונה,  אמרו : "המקצוענות והמצוינות של אנשי המוקד והסיירים בשטח מונעים, על בסיס יומי, נזקים כלכליים לבתי עסק ולבתים פרטיים ברחבי הארץ. תגבור מעגל האבטחה האזרחי במישור אדומים חיונית לתפקודם של בתי העסק בעיקר בתקופה רגישה זו. ישר כוח על פעולתו המהירה של הסייר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה