איך עושים קידום אורגני בגוגל עדכונים לשנת 2024 כתבה ששווה לכם הרבה כסף!

$(function(){setImageBanner('b7dcaad9-2291-419a-ab27-75d1b74ef26e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47851,'Image','');})

שנת 2024 מביאה אתם אתגרים רבים לבעלי אתרים ומקדמי אתרים. על מנת ליהנות מקידום אתרים אורגני נצטרך כולנו לשנס מותניים, לאמץ כללים חדשים על מנת להגיע למקום ראשון בגוגל. איך עושים את זה? מקפידים על תוכן איכותי ומקורי ומצייתים לכללים הבסיסיים של SEO

https://pixabay.com

מה היא תנועה אורגנית ואיך משיגים אותה?  


תנועה אורגנית מייצגת את מספר האנשים שהאתר שלך מושך בהתבסס על חיפוש אורגני במנועי החיפוש. בישראל כ-905 מהחיפושים נעשים במנוע החיפוש של גוגל והיתר במנועים אחרים. 

דירוג מילות מפתח באתר שלך- אילו כתבות וביטויים מביאים גולשים והמרות?  


בעל אתר או מקדם האתר העסקי שלך צריך לעקוב אחר הדירוג של מילות המפתח שבהן אתה משתמש, מכיוון שזה יכול להשפיע גם על קידום האתרים שלך.

אם אתם רואים את השימוש בכלי מילות המפתח כמשימה מייגעת ניתן להשתמש בכלים חופשיים שבהחלט יעשו את העבודה. אחד מהם הוא האתר keywordtool .io שמספק רעיונות למילות מפתח ובעיקר כותרות משנה לנושא הכתבה. 

אולי יעניין אתכם - אחסון אתרים מנוהל בענן המהיר של SERVERS24

קישורים נכנסים איכותיים מאתרים בעלי סמכות 

קישורים נכנסים יכולים להגיע מאתרים של אנשים אחרים או מאתר אחות (בתנאי שיש לו שם דומיין אחר). זה יכול להשפיע על אורך תהליך ה-SEO של האתר שלך, והוא יכול להציע כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של קידום אתרים שיהיו לאתר שלך אי פעם. עם זאת, זה די מאתגר להשיג אחד. אז ברגע שהאתר שלך מרוויח קישור נכנס או שניים, עשה כל שביכולתך כדי לשמור עליו.

 ידידותיות לנייד mobile friendly


בעידן זה, מרבית התנועה ברשת נעשית באמצעות טלפונים ניידים. לפני מספר שנים גוגל התאימה את האלגוריתם שלה כך שהוא מכוון לאינדקס אתרים מותאמים לנייד תחילה.

וזו עוד סיבה שבגללה אתה צריך לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד. בדוק אם לדפים שלך יש עיצוב רספונסיבי (ושנה אותו אם אין). הפוך את התפריטים שלך לנגישים יותר כדי ש-Google תוכל לנווט ביניהם בצורה חלקה יותר. והשתמש בגופנים גדולים כדי שתוכן האתר שלך יהיה קריא גם במסכים קטנים יותר.

 מהירות  טעינת העמוד- כיווץ תמונות וקוד סינכרוני 


מהירות הדף משפיעה על איכות חווית המשתמש, אשר בתורה משפיעה על הפוטנציאל של האתר שלך לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש. אז כדאי לפקוח עין על זמן הטעינה של דפי האינטרנט שלך. למרבה המזל, אתה יכול להשיג זאת בקלות הודות ל-Page Speed ​​Insights של Google. באמצעות הכלי הזה, אתה יכול לכלול כל מדדים שאתה רוצה לעקוב אחריהם בדוח יחיד. זה מאפשר לך לאמוד את חווית המשתמש שהאתר שלך מספק, כמו גם לזהות בעיות שיכולות להרוס אותו.

 בחירת שרת מותאם לאתרי וורדפרס מהירות ושרידות - על טכנולוגיה לא מתפשרים 

האם כל שרת או חברת איחסון שמציעה לנו מחיר משתלם במיוחד בשרת שיתופי באמת יכולה להתאים לצרכים של האתר שלנו ?. אז התשובה היא החלטית - ממש לא. כבעלי אתר או מקדמי אתרים, חשבו על השרת וחבילת האחסון שלכם בתור המנוע של האתר.

בניגוד לכלי רכב, ההבדל בין במחיר של חבילת אחסון מיטבית לבין פשרה הוא זניח ביחס לתועלת. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה