אפליקציה רכבת ישראל: הכירו את הגרסה החדשה והמשודרגת

$(function(){setImageBanner('5e956af1-3e8d-4633-b8b8-8ae3abf34ec1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,47851,'Image','');})

יישומון חדש של רכבת ישראל לאייפון ואנדרואיד מאפשר לבצע פעולות ולקבל מידע בכל הנוגע לנסיעות, לוח זמנים רכבת ישראל ורכישת כרטיסי נסיעה ברכבת ישראל, תכנון מסלול ברכבת ועוד. אחד החידושים החשובים: הצגת מידע רלוונטי תוך כדי נסיעה.

אפליקציה רכבת ישראל צילום דוברות הרכבת

 אפליקציה רכבת ישראל: הכירו את הגרסה החדשה והמשודרגת 

תנועת הרכבות מתבססות על מערכות מידע מתקדמות ומורכבות. אבל מי אמר שהאפליקציה לניהול הנסיעות באמצעות הנוסעים חייבת להיות מסובכת? בימים אלו משיקה רכבת ישראל יישום חדש, המתאפיין בקסטומיזציה אישית היישום ונותנת הרבה יותר מתשובות בנושא רכבת ישראל לוז, תשלום ברב קו ומעמידה סטנדטרט חדש בתחום אפליקציות לתחבורה ציבורית, אפליקציה רכבת ישראל לאייפון ולאנדרואיד. 

על מנת לאפשר לו לייעל את הנסיעה ברכת ישראל היישומון החדש, בו צפויים להשתמש כרבע מיליון משתמשים מידי חודש, פותח על ידי רכבת ישראל, במטרה להעניק חוויית משתמש מתקדמת ושירותית, ולצד העיצוב החדש והמרענן, נוספו בו תכונות חדשות שישפרו את הקשר עם הנוסע והמידע המוצג לו, הן בשלב תכנון הנסיעה והן בשלב הנסיעה עצמה באמצעות תכונות שונות ובהן הודעות בזמן אמת.

לאורך כל תקופת הפיתוח שיתפה רכבת ישראל פעולה עם ציבור נוסעי הרכבת שנבחרו ללוות את הפיתוח ולשמש כקבוצות מיקוד.

לא רק תכנון נסיעות ולוח זמנים רכבת ישראל- מעכשיו התאמה אישית! 

לצד התכונות המוכרות, כדוגמת מיקום הרכבת בזמן אמת ומידע על עיכובים, נוספו תכונות רבות
וחדשות ובהן:

התראות על מסך הישומון בנושאים כלליים כגון סגירות מתוכננות של מקטעים, וכן הודעות מותאמות לרכבות נבחרות, במטרה לתת מידע מפורט בתחום השירות

  • כגון רכבת למשחקי כדורגל וכן במקרה של אירועים שונים המשפיעים על תנועת הרכבות.
  • עוד כולל הישומון החדש חיפוש מהיר של תחנות המתבסס על התחנה הקרובה ביותר למיקום המכשיר והיסטוריית הנסיעות של המשתמש
  • הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול הנסיעה לחברים, ופנייה מהירה למוקד שירות הלקוחות רכבת  ישראל 

בתחילת השנה הבאה יתווספו תכונות נוספות שישפרו עוד יותר את חוויית הנוסע והשימוש, וביניהן: הודעות מתפרצות (Push) שיעדכנו על שינויים במסלול או הרכבת הנבחרים, שיתוף מקום הנוסע ברכבת עצמה כך שניתן להיפגש בקלות עם חברים לנסיעה באותה רכבת, אפשרות לפנייה מקוונת ומהירה לפיצוי, צפייה בכרטיסי הפיצוי שכבר ניתנו, ואף הזמנת קפה באופן מהיר באפליקציה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה