אפליקציה שמראה איך קוראים לי באנשי קשר

$(function(){setImageBanner('c913adcb-4dd6-49c1-b3ff-7c70a8206c69','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,47851,'Image','');})

מאז שנכנסו הטלפונים הסלולריים לחיינו נדמה שאין דבר שמעסקי אותנו יותר מאשר אפליקציות המספקות מידע אישי וזמין. הפעם נציג לכם מספר יישומים שמדברים עלינו ובראש ובראשונה האפליקציות שיציגו איך קוראים לך באנשי קשר

מעניין איך......אפליקציה שמראה איך קוראים לך באנשי קשר

לפני הכל נספר לכם שרוב האפליקציות שעוסקות בחשיפת מידע אישי אודותינו ניתנות להורדה חינם מחנות היישומים. אבבל חלק מההרחבות בכל יישום כרוכים בתשלום. לכן חשוב לבדוק מתי כרוך בתשלום חד פעמי, מתי כרוך במידע מתמשך ובעיקר אלו אפליקציות חינם מציעה הרשת. 

בכתבות הבאות נסביר על יישומים ואפליקציות שמראה מי חסם אותי בוואטסאפ ומי צפה לי בפרופיל בפייסבוק. אבל הואו נתחיל ממה שכולנו אוהבים לדעת. איך אחרים קוראים לנו? 

תזכרו שלא תמיד תתקלו במות מחמיאים. את מספר הטלפון שלי משהו שמר פעם תחת השם שר האוצר. נניח. זה עוד טוב לעומת זו ששמרה את השם שלי חת הספרות  1 1 . 

אז תזכרו לא לקחת הכל ללב.  אפליקציה שמראה איך אני רשום אצל אחרים אנחנו מתחילים!

אפשר גם באתר אינטרנט truecaller

מדובר ביישום פשוט שאינו כרוך בעלות. פשוט נכנסים לאתר truecaller.com, מזדהים עם שם משתמש או סיסמא, או באמצעות חשבון גוגל או פייסבוק, מקישים מספר טלפון ומקבלים את הכינוי שבו נשמר השם שלכם באנשי הקשר. 

הבעיה היא שלא תוכלו לראות מי קרא לכם בשם הזה. בואו נתקדם.  

ME האפליקציה הוותיקה לזיהוי שמות בסלולר ומידע על אנשי קשר

ME היא אפליקציית הגדרת הזיהוי וההגנה מפני דואר זבל. אבל היא גם רשת חברתית וזה אולי החיסרון שלה. בניגוד ליישום כמו truecaller, היא נותנת לך מידע אבל חושפת את זה שלך. אז תחשבו פעמיים לפני שאתם מגדירים אנשי קשר בשמות לא מחמיאים. 

תכונות עיקריות של אפליקציית ME
• זיהוי  מספרים מתקשר והגנה מפני דואר זבל
• מי שמר את המספר שלך וכיצד הוא קרא לך ביומן השיחות. 
• איך חברים קוראים לך באנשי הקשר שלהם 
• מי מחק את המספר שלי מאנשי הקשר שלו

צפו בסרטון הווידאו כך תוכלו לדעת מה אנשים חושבים עליכם וכיצד הם קוראים לכםן באנשי הקשר שלהם http://www.meapp.info​ להורדה בחינם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה