בדיקת מהירות גלישה באינטרנט גלו באיזו מהירות אתם גולשים

$(function(){setImageBanner('fdb97efd-49de-4a0f-9118-aee1e09361b6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47851,'Image','');})

חברות התקשורת השונות המשווקות אינטרנט ביתי או סלולרי מתחרות על כיסוי של הצרכן באמצעות חבילות גלישה אשר מחירן משתנה לפי מהירות הגלישה.
בכתבה זו תוכלו לבצע speed test internet ולבדוק באיזו מהירות פועל ה WIFI שלכם או המכשיר הסלולרי

מדור הצרכנות אתר נס ציונה נט המקומון של נס ציונה

בדיקת מהירות האינטרנט

רוצים לבדוק באיזו מהירות אתם גולשים בבית או בסלולר שלכם  ? בצעו כעת בדיקות מהירות חינם  Speed Test באמצעות  Meter.net ותוכלו לבדוק האם אתם מקבלים את מהירות האינטרנט של חבילת הגלישה עליה אתם משלמים . 

Provided by Meter.net  

מה משפיע על מהירות הגלישה באינטרנט

בלא מעט פרסומים מבטיחות חברות האינטרנט חבילות גלישה שאמורות לתמוך בשידורי 4K ומהירות גבוהה של הורדת קבצים והעלאה שלהם. אולם בפועל התשתית לא תמיד יכולה לתמוך בשירות המוצע. לכן שוב מאד לברר טרם רכישת חבילה יקרה , לאיזו מהירות יכולה להגיע חבילת הגלישה באזור שלכם. מכיוון שמחירי אינטרנט באמצעות פס אופטי כמעט זהה ולפעמים זולה יותר מתשתיות הקיימות על רשת הטלפון והכבלים , שווה בהחלט לבדוק מעבר לתשתית זו.

חומרה ציוד הרשת

מהירות האינטרנט שלך תלויה מאוד בציוד הרשת שלך, כגון הנתב או הכבל). לדוגמה, חיבור אתרנט בדרך כלל יציב ומהיר יותר מ- Wi-Fi. באמצעות היישום ניתן לבדוק מהירות תשיות, מהירות גלישה בבזק, גלישה בהוט ובכל רשתות התקשורת בישראל. 

תוכנה הפעלת מספר אפליקציות בו זמנית

אם אתה מפעיל יותר מדי אפליקציות שצריכות להתחבר לאינטרנט במקביל, הדברים באופן טבעי יאטו לאט יותר. חלקם עשויים לרוץ ברקע מבלי שתשים לב. בדוק את הגדרות העדכון האוטומטי, הסנכרון או הגיבוי, למשל, באפליקציות לשיתוף קבצים בהן אתה משתמש..

מספר משתמשים בו זמנית ברשת האינטרנט בבית

טכנולוגיית ה WIFI מאפשרת לנו לחלוק את הרשת הסלולרית הביתית , ויחד עם נתב אף להגדיל את טווח הקליטה למרבית חלקי הבית. אולם כאשר מספר אנשים משתמשים בו זמנים , מורידים סרט או צופים ביוטיוב , היתר חווים ירידה באיכות הגלישה במהירות הגלישה ובאיכות הצפייה.  האטות מהירות האינטרנט יתרחשו כאשר מספר גדול של אנשים ינסו להתחבר לאינטרנט במקביל.

פעילות בשעות השיא מהירות גלישה

אם אתם עובדים מהבית אז בטח הרגשתם באמצע היום שמשהו לא זז כמו שצריך. ובכן זה טבעי . בשעות השיא פעילות השיא יש ירידה באיכות הקו ובמהירות שלו . אבל לא רק , כאשר אנשים חוזרים לביתם מהעבודה , כולם מעבירים את הטלפון החכם למצב WIFI ואז מתרחשת תופעה שודמה ללחץ מים נמוך  - כולם פותחים את הברז ולכולם יורד לחץ המים. אותו דבר קורה עם רשת האינטרנט שלכם.

בישראל קיים שוק סיטונאי לגלישה באינטרנט . בזק והוט הן בעלות התשתיות ומרבית הספקים האחרים , למעט ספקי אינטרנט באמצעות הסיב האופטי. ספק שירותי האינטרנט קנה רוחב פס ותשתית מספק התשתית .בצורה דומה למפעיל וירטואלי ברשת הסלולאר . בעסקה בין הגופים הגדולים נקבעת המהירות שבה תוכלו לגלוש ומה תהיה העלות.

האם רשת 5G תפתור את בעיית מהירות הגלישה של ישראל 

חלק מבעיות מהמהירות ויציבות הרשתות בישראל אמורות לבא לידי פתרון באמצעות הרשת החמישית 5G . בכפוף לפריסת התדרים בישראל , ייפתרו בעיקר בעיות של יציבות הקו ותמיכה בפעילות מסחרית מבוססת סלולר. 

האם נראה את הרשת מחליפה את ספקי התקשורת והאינטרנט גם ברמה הביתית מוקדם להגיד אך בהחלט מציאותי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה