אינטרנט מהיר: בזק משיקה קצב 2.5 גיגה, על גבי נתב חדשני בתקן WiFi 6.

$(function(){})

חברת בזק הכריזה היום על הדור הבא של רשת האינטרנט הביתית, ומשיקה את ה-FTTR – סיב אופטי המגיע לא רק עד כניסת הבית, אלא לחדרים עצמם, ובכך מעצים את חוויית הגלישה. נטפליקס בכוננות.

https://pixabay.com אינטרנט מהיר סיב אופטי

בזק משיקה לראשונה בישראל את ה-FTTR: סיב אופטי בכל חדרי הבית 

בזק משיקה קצב 2.5 גיגה, הגבוה בישראל, וזאת על גבי נתב חדשני המתקדם מסוגו. בנוסף, בזק מכריזה על הדור הבא של מגדילי הטווח – ,Mesh Fiber המאפשר גלישה איכותית גם ב-WiFi. 

לרגל ההשקה בזק יוצאת במבצע: 50% הנחה לשלושת החודשים הראשונים לקצבי 1 ו-2.5 גיגה.

בתים חכמים וקו אינטרנט מהיר לכל חדר 

לאור השינוי בדפוסי השימוש והמעבר לבתים חכמים, דיגיטליים ומחוברים יותר, בזק משיקה שירות חדש המאפשר גלישה בקצב של עד 1 גיגה ב-WiFi גם בחדר נוסף בבית (Fiber To The Room). השירות החדש מאפשר פתרון של גלישה איכותית גם לאזורים בבית שבהם אין קליטה כגון ממ"ד, מרתף או קומה עליונה. השירות כרוך בהשחלת סיב עד לחדר בהתקנת טכנאי, (2 נקודות סיב בבית).

כמה עולה אינטרנט מהיר באמצעות סיב אופטי 

בנוסף, עם התרחבות הפריסה והעלייה בביקוש לקצבים גבוהים החליטה בזק להשיק היום גם את קצב הגלישה הגבוה ביותר בישראל ואף מהגבוהים בעולם, העומד על 2.5 גיגה, במחיר של 149 שקל לחודש (לא כולל ספק אינטרנט). לרגל ההשקה בזק יוצאת במבצע לקצבי 1 ו-2.5 גיגה בהנחה של 50% לשלושת החודשים הראשונים (74.5 שקלים לחודש לקצב 2.5 גיגה ו-59.5 שקל לקצב 1 גיגה).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה