זהירות פישינג ברשת באמצעות התחזות לאתר נטפליקס ודומיו. כך תוכלו למנוע עוגמת נפש!

$(function(){})

אם קבלתם הודעה משונה הדורשת מכם לעדכן פרטים בנטפליקס, אתם לא לבד והחדש כנראה מוצדק. כך תוכלו להימנע מנוכלי רשת המנסים לקבל מכם את פרטי כרטיס האשראי שלכם ופרטים אישיים רגישים.

https://pixabay.com

עם הגידול המשמעותי של השימוש באינטרנט, אנשים משתפים יותר ויותר את המידע האישי שלהם באינטרנט. כתוצאה מכך, כמות עצומה של מידע אישי ועסקאות פיננסיות הופכות לפגיעות בפני פושעי סייבר.

פישינג הוא דוגמה לצורה יעילה ביותר של פשעי סייבר המאפשרת לפושעים להונות משתמשים ולגנוב נתונים חשובים. בפעולת דיוג, פישינג, אנשים מקבלים הודעות שעליהם שעליהם להתחבר מחדש לשירות, או לעדכן פרטי כרטיס אשראי. האתרים נראים דומים מאד לאתר המקורי, אולם מדובר באתר שמטרתו לקבל את הפרטים שלכם ולבצע בהם שימוש פלילי. 

איך מזהים הודעה מזוייפת? 

לרוב מדובר בהודעות טקסט שמודיעה לכם כי החשבון שלכם בנטפליקס או אפליקציית סטרימינג אחרת עבר למצב "חשבון נעול". הודעה נפוצה נוספת תבקש מכם לעדכן פרטים אישיים או פרטי כרטיס אשראי. 

האתר אליו תגיעו ייראה בדיוק כמו האתר המקורי. כאשר תקישו את הפרטים הם יעברו ישירות לפושע שמאחורי התרמית. 

אם קיבלתם הודעת טקסט מנטפליקס שאומרת שיש בעיות בחשבון או באמצעי התשלום שלכם? היזהרו, זו הונאה!

שנה חינם בנטפליקס- אין דבר כזה! 

הונאות הודעות טקסט הכוללות הבטחה למנוי בחינם של נטפליקס הפכו לוויראליות בשנת 2020. והן עדיין פעילות בעולם. 

הנוכלים מהצד השני, מציעים לכם לקבל מנוי לשנה, חינם! למבחר אפליקציות של מוזיקה וסרטים. כאשר תגשו לאתר המתחזה, ניתן יהיה לשלוף מהטלפון או המחשב שלכם פרטים אישיים רגישים, סיסמאות כניסה לחשבון הבנק או פרטי האשראי. 

אז מה עושים? איך יודעים אם זו הודעה אמיתית של נטפליקס? 

  1.  כל הודעה מנטפליקס אמורה להגיע אליכם באמצעות דואר אלקטרוני הנושא את המבנה הבא: [email protected]
  2. אם קבלתם הודעה שעליכם לבצע פעולה בחשבון, אל תלחצו על הקישור בהודעה. גם אם הכתובת נראית לכם תקינה. פשוט, כנסו למחשב, או לטלפון הסלולרי, או לאפליקציה של נטפליקס, ובצעו משם את הפעולה. 
  3. על מנת להרגיש בטוחים ב-100% אפשר להתקשר למוקד התמיכה של נטפליקס ישראל בטלפון 1809412104. ליישום יש תמיכה בעברית שזמינה בימים ‏ב'–א' בשעות ‏12:00–20:00 IST. תמיכה באנגלית זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה