הטלפונים החכמים החדשים של גוגל: גרסה חדשה ל Pixel 4a 5G והמכשיר החדש Pixel 5

$(function(){})

גוגל השיקה שני מכשירי טלפון חכמים תואמי דור 5 במחירים שווים לכל נפש. התכונות החדשות שמות את הדגש על אורך חיי הסוללה, דור 5G ונגישות צרכנית מבחינת המחיר

באתי בגלל המחיר נשארתי בגלל המכשיר 

השקת דגמי סמרטפון חדשים באירועים נוצצים און ליין הפכו לטרנד חם בשנת 2020. תשכחו משטחים אדומים, בופה ומכוכבי הוליווד עם סמרטפונים נוצצים. הכל ברשת! באירוע Launch Night In השיקה גוגל מספר יישומים חדשים ביניהם טלפונים חכמים- מכשיר חדש Pixel 5 וגרסה מעודכנת למכשיר שהושק כבר באוגוסט Pixel 4a 5G. 

גוגל פיקסל 5 מחיר מפרט טכני 

קבלו את המכשיר של גוגל שכל אחד מאיתנו היה רוצה, אלא אם כן הוא ממתין בקוצר רוח חמכשיר אייפון 12. מדובר במכשיר עם נוכחות בגזרת המחיר. רק כ 700 דולר לסמטרפון ממותג על תואם דור 5 עם יישומים להארכת חיי הסוללה ומעבד Qualcomm Snapdragon 765G. מערכת ההפעלה מבוססת Android 11. בקיצור, מכשיר מעולה!

המסך בגודל צנוע יחסית של 6 אינץ ' בטכנולגיית OLED +HD מלא וקצב רענון של 90 הרץ וזכוכית Gorilla Glass 6. 

זיכרונות: 8GB של זיכרון RAM, אִחסוּן 128GB, סוֹלְלָה 4,080 מיליאמפר. 

לסיכום- למכשיר החדש גוגל פיקסל 5 אולי אין את הזוהר של מכשירי הסמסונג החדשים אבל לצרכן שרוצה טלפון אמין, שביכולתו לתת תמורה מלאה למחיר ויוצר בסטנדרטים של מותג על הוא בהחלט מתאים.  יקר לכם? באותו אירוע השיקה גוגל את מכשיר נוסף Pixel 4a 5G שהוא למעשה שדרוג של המכשיר שהוצג כבר בחודש אוגוסט האחרון. והוא בהחלט שווה התייחסות. 

Pixel 4a 5G מחיר חוות דעת 

על שהוא המכשיר הזול מבין השניים ל Pixel 4a 5G  יש מסך גדול יותר- 6.5 אינצ' ומעבד זהה של Qualcomm. בקטגוריית זכרון RAM הוא נמוך יותר עם 6GB LPDDR4. גם הסוללה שלו קטנה יותר עם קיבולת של 3885 mAh בלבד אבל גם כאן הוא אמור למתוח חיי את הסוללה הודות ליישומים חוסכי אנרגיה. הוא מכשיר תואם דור 5 והמחיר בהתאם. ותרו קצת על הגדרות שלא תמיד ישרתו את הצרכים שלכם וחסכם כ 200 דולר. מעבר לזה מדובר בשיקול צרכני אישי והיכולת שלכם לממש את כל היישומים והתכונות של מכשיר סלולר. 

המחיר של Pixel 4a 5G נע סביב 500 דולר באתרי קניות מובילים. 

  Google Pixel 5 vs Google Pixel 4a 5G - צפו בסרטון השוואה ביןהמכשירים החדשים של גוגל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה