הכירו את POPARAZZI- אפליקציית התמונות החדשה שמשגעת את ארצות הברית ואין בה תמונות סלפי

$(function(){})

רוצי להיות צלמי פאפרצ'י כמו פעם? עכשיו יש לכם הזדמנות עם אפליקציית התמונות החדשה שצוברת פופולאריות בארצות הברית. מותר כמעט הכל! חוץ מאשר להעלות תמונות סלפי לפרופיל שלכם.

https://pixabay.com

אם חשבנו שתיוג תמונות סלפי של עצמנו ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם זה המקסימום שנגיע אליו, אז כנראה טרם הכרתם את השיגעון החדש ששוטף את ארצות הברית של אמריקה.

הכירו את האפליקציה כי חמה בתחום-POPARAZZI. 

היא עכשיו האפליקציה מספר 1 ב- App Store. אפליקציית הרשת החברתית החדשה היא פרי פיתוח של אותו הגוף שעומדים מאחורי היישום  TTYL ואחרים.

אז מה כל כך מגניב POPARAZZI? היא מאפשרת לכם ליצור פרופיל חברתי שרק החברים שלכם יכולים לפרסם תמונות אליו אך אתם ממש ממש לא! 

במילים אחרות, להפוך את החברים שלכם ל"פפראצי "משלכם.

לזכותה ייאמר שהאפליקציה החדשה ביצעה בצורה מושלמת על סדרת אפשרויות שנועדו לגולשים לשהות כמה שיותר באפליקציה.

יש לה מחזור הייפ דומה לזה של TikTok לפני ההפעלה ועד להזמנת הזמנות מראש ב- App Store ועד לזמזום החברתי שלאחר ההשקה, כולל ציוצים חיוביים מצד החברים ברשת. 

אז אם גם אתם רוצים להיות צלמים שמעלים תמונות לרשת, מפתיעות את המצולמים ועושים קצת באזז בין החברים שלכם, כל מה שנשאר לכם זה פשוט להוריד אותה מחנות האפליקציות, לבדוק מי מהחברים שלכם כבר מחובר ולהתחיל לפאבלש. 

בנוסף ליישום יש גן תכונות של משחק וידאו. ה הגולשים מקבלים "ציון פופ" על סמך התמונות שהם מצלמים או מעלים לאפליקציה.

ספירת העוקבים לא מוצגת בפרופילי משתמשים, אך מספר התצוגות שיש קופצת מול העיניים מעת לעת. לא ניתן להגיב על תמונות על פופראצי או לעשות like , אך ניתן להגיב עליהן באמצעות אימוג'ים, שספירתם מוצגת מתחת לתמונות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה