המהפכה המשפטית בעיני הבינה המלאכותית צפו בתמונות שהיא יצרה

$(function(){setImageBanner('c8032bac-caef-4a30-b61e-cfcb19ceddae','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47851,'Image','');})

הבינה המלאכותית מאיימת לכבוש את העולם הדיגיטלי ולהחליף מקצועות?. חכו שתראו איך היא רואה את מה שעובר בימים אלו על מדינת ישראל. צפו בתמונות כך המהפכה המשפטית בעיני הבינה המלאכותית צפו בתמונות שהיא יצרה .

 איך נראית המהפכה המשפטית בישראל בעיני בינה מלאכותית? 

חשבתם שכבר ראיתם הכל?. מסתבר שגם ליישומים המובילים בתחום יצירת תמונות באמצעות AI יש מה להגיד בנושא וגם להם יש נקודת מבט למה שמתרחש בימים אלו בארץ. איך נוצרו התמונות שלפניכם?. באמצעות היישום stablediffusionweb. נכון יש עוד עשרות יישומים פתוחים שמאפשרים לנו ליצור גרפיקות אבל זו - היא גם חינמית וגם פשוטה לתפעול. 

המהפכה המשפטית בעיני הבינה המלאכותית צפו בתמונות שהיא יצרה stablediffusionweb.com

מפגינים במרחב הדיגיטלי החדש נוצר באמצעות https://stablediffusionweb.com/

זו מחאת נס ציונה?. המציאות הרבה יותר טובה ונחושה! 

ואם כבר דברנו על מחאה, אז איך אפשר בלי תמונה אחת המוקדשת למחאת נס ציונה. איך נוצרה התמונה?. הקשנו את הערך Ness Ziona protest אל מחולל התמונות והתוצאה לפניכם. מה אתם אומרים?. 

 מחאת נס ציונה  תמונה שנוצרה באמצעות AI stablediffusionweb.com

בית המשפט העליון יסגור את שעריו?. כך יראו התמונות?. 

ואם כבר מדברים על מהפכה משפטית וקץ הדמוקרטיה, הקשנו את הערך The SupremeThe Supreme Court of Israel after its closure באתר stablediffusionweb.com וזה מה שקבלנו. אז כמו שהיו אומרים פעם ברדיו - בפינה לשיפוטכם. כך נראה, בעיני הבינה המלאכותית בית המשפט העליון בישראל לאחר סגירתו. 

בית המשפט העליון של ישראל לאחר סגירתו תמונה שנוצרה באמצעות מחולל stablediffusionweb.com

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה