חולמים לתכנת ממשק וידאו? ה-Video SDK של זום יאפשר לכם לבנות יישומים מבוססי וידאו

$(function(){})

מעתה זום היא לא רק תוכנת וידאו אלא פלטפורמת פיתוח. בימים אלו זום משחררת את ערכת פיתוח תוכנת הווידאו שלה: מאפשרת למפתחים לבנות יישומים מבוססי וידאו בממשק משתמש משלהם המפתחים יוכלו לבנות יישומים ואתרים שדורשים ממשק וידיאו/אודיו גמיש ומותאם על פי צרכיהם, על בסיס פלטפורמת הווידאו של זום - בלי הצורך להיצמד לממשק המשתמש של זום.

זום בפעולה- מקור סקופר

ה-Video SDK של זום יאפשר לכם לבנות יישומים מבוססי וידאו

הפיתוחים החדשים יסייעו לשפר נגישות, לחזק קשרים עם לקוחות ולחבר קהילות.

זום, שכבר ביססה את מעמדה כפלטפורמה המובילה בתחום פגישות הווידאו, שחררה את ערכת פיתוח תוכנת הווידאו שלה (SDK) לשימוש הציבור. המהלך יאפשר למפתחים בשלל תחומים לעשות שימוש בתכונות הווידאו ב-HD, קול והיכולות האינטראקטיביות, כדי לבנות ולפתח אפליקציות מבוססות וידאו עם ממשק משתמש משלהם (Native user interface). SDK היא קבוצה של כלים לפיתוח תוכנה. מדובר ב״תיבת כלים״, הכוללת לעיתים קרובות ממשקיAPI , פיסות קוד או כללים אחרים לפיתוח תוכנה.

מה ניתן לבנות ולפתח באמצעות ה-Video SDK של זום?

  • בזירה החברתית (סושיאל) – מפתחים יכולים לשלב את הפונקציונליות של זום באפליקציות מדיה חברתית (סושיאל) כדי ליצור חוויית תקשורת אמינה, דוגמת סטרימינג חי עם צ׳אט אינטראקטיבי.
  • גיימינג – השימוש בווידאו HD של זום וביכולות האודיו האינטראקטיבי, יאפשר למפתחים לבנות אפליקציות גיימינג שולחניות שיציעו הזדמנויות חדשות לשילוב של הקהל.
  • קמעונאות – ארגונים יוכלו לעשות שימוש בתכונות האינטראקטיביות כדי ליצור חוויות קנייה ייחודיות שתפורות במיוחד על לקוחות. השימוש ב- Video SDK יאפשר למפתחים להעשיר משמעותית את חוויית הרכישה וליצור אפליקציות שיחברו בין מוכרים לקונים.


ה-Video SDK הוא רכיב מרכזי בפלטפורמת זום למפתחים, שמאפשרת לספקים ולמפתחים לבנות יישומים על בסיס פלטפורמת התקשורת האחודה של זום והיא נבנתה מתוך התחשבות בצרכיהם ובמטרותיהם של המפתחים. פלטפורמת הפיתוח כוללת APIs, SDKs, צ׳אטבוטים, Webhooks והפצת יישומים. בשחרור הנוכחי כלולה אפשרות לקבלת ניתוח ביצועים מפורט יותר, שנותן למפתחים תובנות נוספות על הביצועים והשימוש באפליקציות שלהם בזירת האפליקציות של זום.

מקור סקופר 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה