ישראל היא היעד המוביל בעולם להתקפות סייבר בשנת 2020

$(function(){})

דוח הגנת היישומים לשנת 2020 של F5 Labs קובע כי ישראל הייתה היעד המותקף ביותר ברבעון השלישי של 2020 ולאחריה ארה"ב, רוסיה והודו הדו"ח חושף את פגיעותם של אתרי WordPress בישראל.

https://pixabay.com

מעבדות F5 Labs חושפות כי ישראל הייתה היעד המוביל בעולם להתקפות סייבר ברבעון השלישי של 2020. על פי דוח הגנת היישומים לשנת 2020 (2020 Application Protection Report) לאחריה נרשמו ארה"ב, רוסיה והודו

הדוח מבוסס על ניתוח מפורט של נתוני מלכודות דבש (honeypots) שנאספו מאמצע יולי עד אמצע אוקטובר 2020. מלכודות דבש מחקות מטרות של תוקפים ומאפשרות לחוקרי האבטחה של F5 Labs לנטר את ההתנהגות של התוקפים.

החוקרים השתמשו ברשת מלכודות הדבש הגלובלית של Effluxio, המאפשרת לספק מדגם רחב אודות פעילות זדונית ביותר ממיליון קישורים (logged connections), עשרות אלפי כתובותIP ייחודיות, עשרות אלפי שאילתות1, עשרות מדינות המיוצגות כמטרות וקרוב למאתיים מדינות המוגדרות כמקורות

הדוח עוד מעלה כי התעבורה העצומה המרוכזת בנכסים ישראליים, התמקדה בפורטלים ניהוליים של WordPress, בעיקר להתקפות מסוג credential stuffing או brute force. למעשה, 92% מההתקפות כנגד אתרי WordPress, התמקדה בישראל.

אינטרנט מהיר באמצעות סיב אופטי לחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה