למה לא רואים את הפוסטים שלי בפייסבוק? מדריך לרשת החברתית לאור השינויים באלגוריתם. טיפים לבעלי דף עסקי

$(function(){setImageBanner('6a7e50b1-8c75-4869-96db-5a689ff6d34c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47851,'Image','');})

פייסבוק שינתה לאחרונה את הכללים שלה לבעלי דפים עסקיים. התוצאה - פחות פרסומים עסקיים נראים על ידי הגולשים באופן טבעי ואורגני. מה הם רואים במקום ? עדכוני חדשות אישיים על בסיס אלגוריתם שמזהה אילו פוסטים הכי חשובים להם.

https://pixabay.com למה לא רואים פוסטים שלי בפייסבוק

למה לא רואים את הפוסטים שלי בפייסבוק? טיפים לבעלי דף עסקי

פייסבוק היא עדיין הפלטפורמה החברתית הפופולרית ביותר המהווה 76.22% משוק המדיה החברתית. היא יכולה לייצר תנועה משמעותית לבעלי אתרים. אלו מצידם מנסים באופן מתמיד לפתח קהל גולשים נאמן, שיגיע אל האתר מתוך הרשת החברתית. אולם בעלי דפים רבים מוצאים את עצמם נאלצים להגדיל את התנועה באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. או במילים אחרות ובלי שאף יגיד את זה בקול רם - הפרסום בחינם הסתיים

איך להגדיל תנועה אורגני בפייסבוק

בחרו בקפידה את מה שאתם מפרסם בדף הבית שלכם בפייסבוק 

פוסטים מתפקדים היטב בפייסבוק אם הם בעלי ערך למשתמשים. מסיבה זו, עדיף שתבחר בקפידה את התוכן שאתה מפרסם בדף שלך. עליך לוודא שהפוסטים שלך בעלי ערך ורלוונטיים לעוקבים שלך. זה יעזור להגביר את המעורבות, מה שמניע את הפוסט שלך לראש העדכונים של המשתמשים. 

עודדו את העוקבים לעסוק בפוסטים שלכם להגיב ולשתף 

כאמור, פוסטים עם מעורבות גבוהה מופיעים גבוה יותר בעדכוני החדשות. כדי להגביר את המעורבות, עודדו משתמשים לעשות לייק, להגיב או לשתף את הפוסטים שלכם. אתה יכול, למשל, לשאול שאלה הקשורה לתוכן שפרסמת. אם אתה מפרסם מאמר חדשותי על ההחלטה של ​​פייסבוק לשנות את אלגוריתם הניוז פיד, בקש מאנשים לחלוק את דעתם בקטע התגובות. עם זאת, ודא שהמאמצים שלך לא עוברים לטריטוריה של פיתיון למעורבות מיותרת, תכנים הזויים. נשמע לכם מוכר? מומחי גוגל מכנים את זה קליק בייט. אגב, זה נוגד את המדיניות של פייסבוק.

לכלול Hashtags בפוסטים #


עם hashtags, הסמליל שנראה כך # , למשתמשים יהיה קל יותר למצוא את הפוסטים שלך. האשטגים מתפקד כארונות תיוק שמארגנים תוכן בהתאם לתיאור התג שלך. לדוגמה, אם משתמשים יחפשו "עדכונים מאתר נס ציונה נט  בפייסבוק, פוסטים עם האשטאגים של אותן מילות מפתח #חדשות בנס ציונה, # מקומוןנס צוינה יופיעו בתוצאות.

ועוד טיפ למנהלים ומקדמי אתרים - ודאו שהתגים שבהם אתה משתמש הם ספציפיים ולא רחבים, שהם אינטואיטיביים - השתמש במילות מפתח שאנשים היו מקלידים. אל תסבכו יותר מדי את הגולש ובטח לא את האלגוריתם. שניהם כבר עשו כברת דרך ארוכה ועלו כיתה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה