‏WhatsApp ממצמצת ראשונה? מאריכה את זמן ההסכמה לעדכון האחרון

$(function(){setImageBanner('c2be5a22-78c7-4d26-a15b-8f5fd79ad0c8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,47851,'Image','');})

הבלוג של WHATSAPP פרסם הודעה לפיה בחברה נותנים יותר זמן לעדכון האחרון ומוציאים הבהרה אילו נתונים ישותפו עם גורמים אחרים. בינתיים כמות הורדות אפליקציית המסרים סיגנל רושמת שיאים חדשים. שאלות נפוצות WhatsApp - שינוי הגדרות הפרטיות

וואצפ

הבלוג של WHATSAPP - אנו נותנים יותר זמן לעדכון האחרון שלנו!

בשבועיים האחרונים הפכנו כולנו למומחים של שיתוף מידע בין אפליקציות ומדיות חברתיות. מליוני משתמשים בחרו להתקין את אפליקציית סיגנל והפחיתו משמעותית את העברת ההודעות באפליקציה עם הלוגו הירוק. האם ההיסטריה הייתה מוצדקת? לא בטוח. ממילא מרבית המידע האישי שלנו חשוף לאפליקציות ולפלטפורמות פרסום שונות. 

להערכתי, העדכון הנוכחי נעשה על מנת להכשיר את הקרקע למכירות ומסחר אלקטרוני באפליקציית המסרים המיידים. אילו נתונים לא ישותפו עם גורמים אחרים לאחר העדכון של ואטסאפ? 

  • מה שאתם משתפים עם החברים ובני המשפחה שלכם נשאר ביניכם
  • איש לא יוכל לראות את ההודעות הפרטיות שלכם - גם לא WhatsApp או פייסבוק.
  • מיקום ששיתפתם ואיננו משתפים את אנשי הקשר שלכם עם פייסבוק.

לפי הידיעה בבלוג הרשמי, גם לאחר העדכונים האחרונים, דבר ממה שצוין לעיל לא ישתנה. 

מה השתנה בעדכון האחרון של WhatsApp

  • כולל אפשרויות חדשות לשליחת הודעה לעסק ב-WhatsApp,
  • שקיפות נוספת לגבי האופן שבו האפליקציה אוספת נתונים ומשתשמשת בהם

כפי שנראה, המשך הידיעה מסביר את מהות העדכון וכך נכתב בו-  "אמנם כיום לא כולם קונים מעסקים ב-WhatsApp, אך אנו מאמינים שעוד ועוד אנשים יבחרו לעשות זאת בעתיד וחשוב שאנשים יהיו מודעים לשירותים אלה. עדכון זה אינו מרחיב את היכולת שלנו לשתף נתונים עם פייסבוק".

08/02/2021 מה יקרה לחשבון ואטסאפ שלכם אם לא תסכימו לתנאים החדשים 

בבלוג הרשמי הצהירו כלפי הגולשים את דחיית המועד שבו אנשים היו אמורים לעיין בתנאים ולהסכים להם. כפי שזה נראה כעת המועד החדש לאישור מדיניות ותנאי הפרטיות הוא ה 15/03/2021 בותאריך זה מאפיינים חדשים בואטסאפ ייו זמינים במרבית המדינות. 

  • אף חשבון לא יושעה או יימחק ב-8 בפברואר
  • ואטסאפ תקדיש מאמצים נוספים לביטול הבלבול שגרם המידע המוטעה ולהבהרת האופן שבו הפרטיות והאבטחה שלנו פועלות ב-WhatsApp. לאחר מכן נבקש באופן הדרגתי מאנשים שיעיינו בקצב שלהם במדיניות לפני 15 במאי, התאריך שבו המאפיינים העסקיים החדשים יהיו זמינים.

מקור בלוג ואטאסאפ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה