שיפור מהירות אתר וורדפרס דרכים לקידום האתר שלך ( בחינם!)

$(function(){setImageBanner('3bb75ba5-29bd-44ff-ac8d-469095d41162','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,47851,'Image','');})

האצת אתרי אינטרנט כמו יתר פעולות לשיפור פעולת האתר היא לרוב עבודה למקצוענים. כל אחד בתחומו. אולם ישנן מספר פעולות שכל בעל אתר יכול לבצע בעצמו ללא תשלום כמו למשל שיפור מהירות אתר וורדפרס ולהשיג שיפור משמעותי מבלי לשלם למקדם אתרים מקצועי. בכתבה שלפנינו התופסים שיסייעו לכם להגיע לרמות ביצועים טובות יותר.

 הגורמים העיקריים לאיטיות של אתר WordPress

איכות השרת עליו נמצא האתר

כאשר שרת אירוח האתרים שלכם אינו מוגדר כראוי הוא עלול לפגוע במהירות האתר שלכם. ניתן לפנות לתמיכה הטכנית של ספק השירות ולבקש פתרון לנושא. במידה ואתם רכשתם שירות של שרת שיתופי יכול להיות בעיה עם ביצועי אתר.

תצורת וורדפרס הגדרות

אם אתר הוורדפרס שלך חושף מגיש דפים במטמון, אז הוא יעמיס על השרת שלך ובכך יגרום לאתר שלך לאט או לקרוס לחלוטין.

גודל עמודים ופוסטים

בעיקר תמונות שאינן מותאמות לאינטרנט, קבצים גדולים ותצורת כתיבה שבוצעה ללא תוסף מתאים ל SEO/

תוספים גרועים הרחבות מיותרות ומאיטות

אם אתה משתמש בתוסף מקודד בצורה גרועה, זה יכול להאט את האתר שלך באופן משמעותי. תוסיפו לזה גם סקריפטים חיצוניים כגון מודעות, מעמיסי גופנים וכו 'יכולים גם הם להשפיע מאוד על ביצועי האתר שלך.

התקן תוסף וורדפרס למהירות אתר גבוהה יותר טיפול בזיכרון מטמון של WordPress

יש הרבה תוספי מטמון של וורדפרס טובים, אך מנסיון שלי אני ממליץ על תוסף WP Rocket (פרמיום או רגיל ) או WP Super Cache (הורדה חינם ).

WP SpeedUp

הוא תוסף נהדר ליישום להתקנה ולשכחה מבעיות מהירות הטעינה של הדף. אתה יכול לשנות הגדרות מ wp-admin או להשאיר את זה כברירת מחדל, הגולשים אמורים להרגיש אתר מהיר יותר ואת ההבדל משמעותי במהירות הטעינה של דף האתר שלך.

גרסת PHP של האתר

PHP היא שפת קוד פתוח ושפת סקריפטים ותכנות בצד השרת שמארח את האתר שלך חלק הארי של תוכנת הליבה של וורדפרס כתוב ב- PHP, יחד עם התוספים המוכרים לנו בשם wordpress plugins. מה שהופך את PHP לשפה חשובה מאוד עבור קהילת וורדפרס. בעל האתר צריך לוודא לכל הפחות שמותקנת גרסה PHP אחרונה ולאחר שהוא בדק שהאתר עולה בצורה נכונה ותקינה. העדכון נעשה באמצעות סי פאנל .  

ובכלל, מעת לעת, רצוי להתעדכן ברשימת התוספים באתר הרשמי של וורדפרס

צפו בווידאו How to Speed Up Your WordPress Website (Simple Guide)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה