AirTag הפתרון לאובדן חפצים ומזוודות בשדה תעופה הכירו את הפתרון של iDigital

$(function(){setImageBanner('a2a4f8c1-3a8a-40b9-9173-9ccb397bb218','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,47851,'Image','');})

המזוודה מאחרת ולא מגיעה מבטן המטוס לאולם ההמתנה לאחר הטיסה?. מה עושים? האם רצים ישר למחלקת אבדות ומציאות בשדה התעופה. חכו רגע! הכירו את AirTag הפתרון לאובדן חפצים ומזוודות בשדה תעופה.

AirTag  קרדיט צילוםיח"צ איידיגיטל

AirTag הפתרון לאובדן חפצים ומזוודות בשדה תעופה הכירו את הפתרון של iDigital

ברשת iDigital מדווחים על עלייה של למעלה מ-200% במכירות AirTag מינואר עד יולי בהשוואה לשנה שעברה, על עלייה של 50% במכירות בחודש יוני לעומת חודש מאי, כאשר לאור ההתנפלות על המוצר לאחרונה כבר אין מלאי זמין (האחרון אזל תוך שעות). כרגע, מלאי חדש מתוכנן להגיע רק בעוד כחודש. 

איך AirTag עוזר לשמור המזוודות והחפצים שלכם ? 

המכשיר הזעיר והחכם של Apple צובר עוד ועוד תאוצה בקרב המשתמשים, בזכות טכנולוגיית המיקום המאפשרת לאתר את החפצים יקרי הערך שנשכחו מאחור או אבדו. את ה-AirTag ניתן להכניס לתיק/מזוודה, ארנק, צרור מפתחות וכל פריט אחר אותו תרצו לאתר במהירות וביעילות במידת הצורך. המכשיר הפך למבוקש אף יותר בתקופה האחרונה ואוזל מהמלאי במהירות.

כמה פעמים איבדתם חפצים יקרים או סתם התעכבתם בגלל אי מציאת המפתחות או הארנק? בוודאי לא מעט, ואת הנושא הזה מכשיר ה-AirTag של Apple משנה עבורכם בזכות טכנולוגיית המיקום ואפליקציית 'מצא את' המותקנת על מכשיר האייפון. ה-AirTag הינו מכשיר זעיר אשר ניתן בקלות להכניס לארנק, המזוודה, הרכב, צרור המפתחות ולמעשה לכל פריט אותו תרצו לאתר במהירות וביעילות בעת הצורך.

לאחרונה רבים ממשתמשי אפל מסתערים על ה-AirTag ובכך מצליחים לאתר את חפציהם יקרי הערך ואף את המזוודה שאינה הגיעה ליעדה לאחר טיסה. הביקוש עולה ואיתו גם המלאי אוזל במהירות מחנויות הרשת. ה-AirTag נוח מאוד לשימוש ובאמצעות האפליקציה המותקנת על מכשיר האייפון, הוא יציג עבורכם את מיקומו המדויק במפה ובלחיצה פשוטה אף ישמיע צליל על מנת לסייע לכם לאתרו ברגע שתתקרבו אליו. לחלופין, תוכלו להעביר את מכשיר ה-AirTag ל'מצב אובדן' ולהזין מספר טלפון, כך שמי שימצא את המכשיר יוכל ליצור איתכם קשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה