FoodTech IL בשורת החדשנות מהגליל 2022 - מוצרי מזון חדשים שישנו חוקי המשחק

$(function(){setImageBanner('1dc5b324-ee41-4b45-898f-24b1c089cc74','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,47851,'Image','');})

מה זה ? מוצרים חדשניים בשבוע האגרי-פודטק הישראלי שנפתח היום (7.11) בת"א ביזמת חברת שטראוס. FoodTech IL בשורת החדשנות מהגליל 2022.

 פוד טק חלבון אלטרטיבי לבשר  מאשפודס מבית מכון המחקר מיגל צילום מכון המחקר מיגל

FoodTech IL בשורת החדשנות מהגליל 2022

בשורת החדשנות מהגליל בכנס FoodTech IL שנפתח היום (7.11) בת"א.

מה בתצוגה?. חלבוני ביצה אלטרנטיביים ללא תרנגולות, בדיקת חיי מדף של תוצרת חקלאית להפחתת פסולות, חומרים חדשים להגנת הצומח בחקלאות, שימוש במיצליום פטריות כתחליף בשר במוצרי מזון ועוד - חברות אגרי ופודטק ממכון המחקר מיגל הציגו מוצרים חדשניים בשבוע האגרי-פודטק הישראלי שנפתח  בת"א ביזמת חברת שטראוס.

חברות הסטארט-אפ החדשות והמיזמים בתחום החדשנות- הוקמו במכון המחקר מיגל בעקבות מחקרים בתחום חלבון עתידי, ופוסט-הרבסט להפחתת פסולות מזון שהתבצע בסיוע בינה מלאכותית. בנוסף, נפגשו מנהלי מכון המחקר עם משקיעים ובכירים בתעשיית המזון, מישראל ומחו"ל שהגיעו לכנס.

כחלק מהכנס התקיים Demo Day של חממת הפודטק Fresh Start

הציגה בו חברת הסטארט-אפ Eggmented Reality שהוקמה במכון המחקר מיגל והחממה, פתרונות טבעוניים, ירוקים ונטולי הנדסה גנטית, המאפשרים לתעשיית ייצור המזון להשתמש בתכונות הפונקציונליות של הביצים, כמו הקצפה, או מרקם ג'לי, ללא צורך בביצים אמתיות.

חברת הסטארט-אפ MushFoods

החברה שהוקמה על ידי מיגל וחממת הקיטצ'ן מבית שטראוס, פיתוחים ומוצרי מזון חדשים שישנו חוקי המשחק בתעשיית תחליפי הבשר מן הצומח. חברת הסטארט-אפ MushFoods פיתחה חלבון המבוסס על מיצליום של פטריות, המשתלב באופן מושלם עם חלבון מן החי ובכך מפחית את הצורך בשימוש בבשר במוצרי מזון. הפתרון אף מאפשר לצרכני בשר וחלבון מן החי, צריכה אלטרנטיבית והומנית יותר, כלפי בע"ח, לתעשייה רווחית יותר ופחות מזהמת.

ומה צופן לנו העתיד בתחום FoodTech ?  

אורי בן-הרצל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואזורי במכון המחקר מיגל: "בשנים האחרונות מכון המחקר מיגל שם דגש על חיבור המחקר והטכנולוגיות שמפותחות במכון עם התעשייה. מחקרים יישומים מצטיינים מצליחים לייצר אימפקט מקסימלי בבעיות אותן נועדו לפתור, בעיקר כשיש גורם תעשייתי השותף למימוש הטכנולוגיה. מכון המחקר מיגל הקים כבר 12 חברות בתחומים של מזון, חקלאות, ביוטכנולוגיה וסביבה, יחד עם מספר רב של הסכמי העברת טכנולוגיה לתעשייה, כבסיס לחדשנות, למחקר ופיתוח מוצרים ופתרונות משמעותיים לאתגרי העולם היום ובעתיד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה