Galaxy A42 5G: טלפון תואם דור חמש של חברת סמסונג

$(function(){})

נמשך מבול השקות הטלפונים החכמים תואמי דור חמש. כעת הכריזה סמסונג על Galaxy A42 5G שאמור להיות מכשיר העוגן של חחברה בתחום מחירי הביניים ולנסות להשתלט על חלק מנתח השוק של טלפונים עד 2000 שח . לשוק הטלפונים הישראלי יש בהחלט למה לחכות.

צילום רשת

סמסונג Galaxy A42 5G החדש מתי יגיע לישראל 

בכנס 2020 Internationale Funkausstellung Berlin הציגה סמסונג את המכשיר החדש שלה יחד עם ה- Galaxy Tab A7 והמטען האלחוטי Trio. החברה אירחה ביום רביעי אירוע וירטואלי של Life Unstoppable המתקיים במקביל לתערוכת האלקטרוניקה הווירטואלית IFA בברלין. 

המכשיר עדיין לא משווק בעולם, אך סביר להניח שגם הדגןם הזה יגיע לישראל ויצטרף לשורת המכשירים תואמי דור חמש. בינתיים הרשת עדיין לא פעילה ב 100% בארץ ולכן חברים קחו את הזמן, השוק עוד יוצף במכשירים זולים. 

Galaxy A42 5G טלפון תומך דור חמש של סמסונג 

הטלפון החדש יהיה חלק מסדרת גלקסי A של סמסונג והוא אמור להיות מצויד במצלמה מרובעת מאחור ותצוגת Super AMOLED מסך בגודל  6.6 אינץ , גלקסי A42 5G יושק בהמשך השנה, המפרט הטכני המלא עדיין לא נמסר לתקשורת אך המחיר אמור להיות בדרג הביניים ובטח שלא ברמה של A20. המכשיר צפוי להתבסס על מערכת הפעלה Android 10, One UI 2.5. הסוללה עם קיבלות של Li-Po 5000 mAh מייתג את המגמה ההולכת וגדלה של סוללות בנפח של מעל 4000 mAh

Galaxy Tab A7

הטאבלט החדש ה- Galaxy Tab A7 החדש של סמסונג יכלול מסך בגודל 10.4 אינץ ', רמקולים מרובעים של Dolby Atmos ומעגל סימטרי במעטפת מתכתית. סמסונג מכנה אותה כ"חוויית בידור קולנועית ותנועה ", ומצביעה גם על אפליקציית סמסונג קידס החדשה שלה שמלאה בתוכן חינוכי לילדים. הטאבלט מגיע בזהב, כסף ואפור.

אם חשבנו שהשקת טלפונים חכמים וגאדג'טים ייעצרו בשל הקורונה מסתבר שבדיוק להיפך. בדרך לארץ גם סדרת אייפון 12 לאחר אירוע בנוסף, ולמרות שיש מגרעת מקדימה שמכילה את המצלמה הקדמית, המסך של Galaxy A42 יהיה בגודל של 6.6 אינץ' והוא יהיה מבוסס על פאנל AMOLED. למרות המראה המיוחד שלו מאחור, עם ארבעה פסים בצבעי אפור משתנים, הוא ייוצר מפלסטיק באופן מלא.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה