huawei 5g cpe pro 2 הראוטר של דור 5G בסלולר מחירים ויכולות

$(function(){})

דור חמש של רשתות הסלולרי עוד מעט כבר , כך מבטיחים לנו , מה שאמור לשנות את ההתייחסות שלנו לשימוש ברשתות הסלולריות כספקיות אינטרנט לתעשייה ואולי גם אינטרנט ביתי ברגע שתשולם פריסת התדרים.

אחד המוצרים המעניינים שמגיע עם דור 5G הוא huawei 5g cpe pro 2 ראוטר בעל מהירות הורדה פוטנציאלית של 3.6Gbps בדור החמישי ועד 150Mbps בדור הרביעי .

נתב דור חמש - כמה זה עולה ולמי זה כדאי

huawei 5g cpe pro 2 צילום מסך

huawei 5g cpe pro2 האם הוא יחליף את הראוטר הקווי והכבלים 

ראשית חשוב להדגיש כי המוצר פועל גם היום מול רשתות דור 4. אבל ההספקים הנמוכים יחסית של רשתות הסלולר בישראל הופכות את האפשרות להחליף את האינטרנט הביתי המהיר שרובו על תשתיות בזק והכבלים , לכמעט בלתי כדאית. גם אם יש לכם חבילת גלישה ללא הגבלה, היא עדין לא יכולה להחליף את האינטרנט הביתי המהיר . במקרה כזה בדקו האם יש לכם אפשרות לרכוש מנוי לאינטרנט מהיר באמצעות סיב אופטי. 

הכוכב של דור 5G ראוטר נייד האינטרנט יגיע לכל מקום

אחד השימושים המיועדים של דור 5 הוא תמיכה ביישומים בתעשייה באמצעות אספקת נתונים רציפה , יציבה ומהירה. אחד הכלים לשימוש ברשת הזו יתבצע על ידי חיבור לרשת באמצעות ראוטר , נתב, שיהווה נקודת תקשורת מול הרשת יעביר קבצים אל היישומים ומהם החוצה. גם הבית החכם אמור לבצע קפיצת מדרגה עם כניסת הרשת לפריסה מלאה בישראל. 

המפרט הטכני והיכולות של huawei 5g cpe pro2

עד 50 התקנים מחוברים בו זמנית 

חיבור plug and play אין צורך בהתקנת כבלים או תוכנות 

מאפשר הפעלת יישומים זוללי רוחב פס כמו משחקים גיימניג ואיכות צפייה HD.

טווח קליטה עד 10 מטרים  שיחסוך לרבים התקנת מגבר נוסף בשטח הבית 

מאפייני ויפי  WIFI Wifi 6 Plus

כמה עולה הנתב של huawei 

לפני שקונים מכשיר בחול וחוסכים אולי כמה מאות דולרים חשוב לבדוק שהוא מגיע עם התדרים המתאימים לקליטת הרשתות בישראל. ועכשיו הכסף על השולחן . 

אתר פלאפון 1899 שח יש להזמין את המכשיר ולוודא שהוא במלאי 

אתר אליאקספרס בעברית בין 250 ל 300 דולר ולרוב יש עלות משלוח של 30 דולר נוספים חשוב להפקיד לרכוש את הדגם המותאם ל 5G . 

banggood.com מציעה את הנתב במחיר של 1196.77 שח , אפשרות לקופון של 20 דולר ללקוחות ודמי משלוח של כ 10 שח באמצעות דואר ישראל . המשלוח מגיע מסין . 

תוקף המצעים והמחירים נכון ליום פרסום הכתבה. לכל הכתבות בנושא דור חמש בסלולר באתר נס ציונה , המקומון של נס תיונה וערי השפלה גאדג'ט סלולאר וחדשנות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה