Match-3 של זינגה Harry Potter: Puzzles & Spells בסדרת אירועים חדשה במשחק

$(function(){})

הרפתקת Match-3 של זינגה Harry Potter: Puzzles & Spells מזמין שחקנים להצטרף לסדרת אירועים חדשה במשחק, אתגר המועדון
אירוע חוזר מיוחד מזמן חברי מועדון למפה חדשה ואינטראקטיבית, שבה שחקנים יכולים לחבור כדי להתגבר על סכנות ולחשוף חפצים קסומים נדירים

גרפיקה BUSINESS WIRE מקור סקופר

גיימרים שימו לב! אתגר חדש עומד לפניכם 

אתגר המועדון פותח ברמת שחקן 55, מציג נתיב אינטראקטיבי חדש, נפרד, למסע הסולו של המשחק. הוא מציע נקודות בלעדיות ועצמאיות, תגמולים ומערכת שוקקת בכל אחד מהאירועים שלה.

המשחק משתרע על פני כשלושה שבועות בכל פעם. כל אירוע אתגר המועדון יעביר את השחקנים למיקום מפה ייחודי ואינטראקטיבי, המסומן בחידות להתמודדות כדי להמשיך את התקדמותם.

איך נקבע המנצח במשחק?

לאחר צבירת נקודות עבור כל פאזל שהם משלימים, השחקנים יקבלו שלושה "חיים" יומיים ספציפיים לתכונת אתגר המועדון בתוך Harry Potter: Puzzles & Spells. כאשר חברי המועדון ישתפו פעולה כדי לנווט במפה דמוית המבוך, הם ייתקלו הן במלכודות והן בתגמולים כשהם צוברים נקודות ועובדים יחד כדי לתרום לדירוג הליגה של המועדון שלהם.

אפשר לשחק ב-Harry Potter: Puzzles & Spells במכשירי iOS ואנדרואיד בכל העולם, וגם באמזון קינדל ופייסבוק. למידע נוסף ולהתחבר עם מעריצים אחרים, תעקבו אחרינו בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר ובקרו באתר של המשחק בכתובת Match-3 של זינגה Harry Potter: Puzzles & Spells

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה