Signal app האפליקציה שמעבירה הודעות ומתחרה בוואטסאפ וטלגרם

$(function(){setImageBanner('7577f7d1-73ee-47bc-beda-9ca45604b2c4','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,47851,'Image','');})

ציוץ אחד של היזם המשפיע אילון מאסק הספיק לאפליקציית המסרים המידיים לכבוש את מכשירי הסלולר ואולי לאיים לראשונה על מעמדה של whatsapp כאפליקציית המסרים המידיים המובילה בעולם. כיצד להוריד את Signal ומה היתרונות שלה לעומת האפליקציות הקיימות.

Signal Private Messenger העברת הודעות, שיחות וידאו ושיחות ועידה באינטרנט 

בימים האחרונים אנו לומדים להכיר מקרוב את אפליקציית המסרים המידיים SIGNAL. היזם הבינלאומי אילון מאסק צוטט כמי שתומך באפליקציה (Elon Musk says to use Signal instead of Facebook) ומכאן ועד לבאזז בינלאומי הדרך קצרה. עכשיו כולנו סיגנל. ובכל זאת מה ההבדל בינה לבין האפליקציה שכולם מכירים- WhatsApp

במה מיוחדת אפליקציית סיגנל

ראשית האפליקציה איננה משוייכת לתאגיד כמו פייסבוק. לחובבי הקונספירציות ולמי שאינו אוהב את העברת המידע בין האפליקציות זו כבר סיבה טובה להכיר את סיגנל. במילים פשוטות, Signal היא בעיקר אפליקציית מסרים מאובטחת ופתוחה המחליפה את טלפון האנדרואיד או את אפליקציית ה- SMS הרגילה של ה- iPhone.

הודעות אל ומשתמשי Signal אחרים נשלחות דרך האינטרנט ומוגנות על ידי הצפנה חזקה מאוד מקצה לקצה.

אם נקח בחשבון את הידיעות שבקרוב וואטסאפ תעביר את המידע שלכם לפייסבוק אז סביר להניח שמשתמשים המעוניינים בשמירה על הפרטיות שלהם, יחפשו אפליקציית שיחות והודעות מאובטחת המקנה פרטיות במידה רבה יותר מאשר אפליקציות אחרות. 

אז לסכם במילים פשוטות ולא לסבך את הגולשים במילים מפחידות ופרוטוקולים של אבטחת מידע, זה הולך כך:  

  • סיגנל אמורה להיות בטוחה יותר 
  • האפליקציה מבטיחה לשמור את הפרטיות שלנו, שכמעט איננה קיימת יותר ברשת.
  • ההתקנה היא בחינם, אז אפשר להתנסות בה כמו עוד 10 מליון בעלי מכשירי טלפון סלולרי. להסיר תמיד אפשר. 

צפו בווידאו עם הסבר מדוע סיגנל נחשבת לאפליקציית ההודעות והשיחות המאובטחת ביותר. Why Signal Is My Favorite Secure Messaging App

כמה משתמשים יש לאפליקציה?. 

בסיס המשתמשים של Signal התחיל במאי 2010, כאשר קודמו TextSecure הושק על ידי Whisper Systems. לפי App Annie, לסיגנל היו כ-20 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בסוף דצמבר 2020. בינואר 2022 דיווח ה-BBC כי בסיגנל השתמשו למעלה מ-40 מיליון אנשים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה