אחיי ואחיותיי גיבורי המחאה. חייבים לדכא את הרגש ולהפעיל את המוח. לנשום עמוק, להתאפק ולהיערך לסיבוב הבא, בחכמה.

$(function(){setImageBanner('ce722d3f-65c5-47e6-adf1-07a30e538415','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

ביבי נשאר שקרן אבי שקרן ונאומו הערב היה מלאכת מחשבת של זדון מיתמם, הסתה וצביעות איומה.
ועדיין אני קורא למובילי המחאה: אנו נמצאים חודש לפני יום העצמאות. הבה נציב לחודש זה יעדים מצומצמים יחסית, כאלו שישמרו על אוירת ההתלהבות והאמונה במטרתנו וביכולותינו, מבלי לעורר שום תגובות נגד, "סגירת שורות" , או עילות להסתה נגדנו.
אסור לשכוח את החשוב מכל: לא תהיה חוקה לישראל, לא תרוסן האשליה המשיחית המסוכנת ולא תשתנה במאום מערכת היחסים החד סיטרית עם החרדים, כל עוד לא תתקיימנה בחירות. בחירות בהן חובה שישתנו מהותית דפוסי ההצבעה בין מצביעי הימין כיום וימוקסם כוחו של הגוש הליברלי..

מחאת נס ציונה

אחיי ואחיותיי גיבורי המחאה. חייבים לדכא את הרגש ולהפעיל את המוח. לנשום עמוק, להתאפק ולהיערך לסיבוב הבא, בחכמה.

אפתח ואומר כי ביבי נשאר שקרן אבי שקרן ונאומו הערב היה מלאכת מחשבת של זדון מיתמם, הסתה וצביעות איומה. או כפי שכתבה לי ידידה: "מי שמאמין לביבי עדיין, שאחרי שדיבר על אחדות הוא שלח את כנופיות להבה וכהנא להבעיר את השטח היום - יש לנו נסיך ניגרי להכיר לו..."

אבל, אנו כולנו חייבים לדכא את הרגש ולהפעיל את המוח. לנשום עמוק, להתאפק ולהיערך לסיבוב הבא, בחכמה.
כי החומה כבר הובקעה, גם אם הקרב עודנו ניטש. אבל, כרגע הכי חשוב הוא גם לשמר את המומנטום, אבל גם לא לעשות שגיאות. לכן חייבים לסתום את האף כנגד הריח, לכסות את האוזניים כנגד רעשי הרקע והנביחות ולסגור את הפה ולא להוציא ממנו אמירות מיותרות...
אנו חייבים לשנות בינתיים את אופי המחאות וההפגנות. לחדול מיד מחסימת צירים לא מאושרת, או כל פגיעה מוגזמת בנוחות ורווחת הציבור ולהתמקד בעשרות הפגנות אזוריות שתישאנה אופי מקרב, ישראלי ומחבק ומאות פעילויות הסברה בקרב הציבור הרחב למדיי שעודנו מבולבל. .
הדבר דורש משמעת עצמית גבוהה ויכולת איפוק נדירה. אך בטווח הלא כל כך רחוק, עת ה"הידברות" תתפוצץ קרוב לוודאי, הדבר רק ישתלם לנו ולמטרתנו. שלא לומר ירגיע את הכלכלה וישפר את מעמדנו הבינלאומי והבטחוני.

ואני קורא למטה המחאה: אנו נמצאים חודש לפני יום העצמאות. הבה נציב לחודש זה יעדים מצומצמים יחסית, כאלו שישמרו על אוירת ההתלהבות והאמונה במטרתנו וביכולותינו, מבלי לעורר שום תגובות נגד או עילות להסתה נגדנו. כי בהסתה, חוינו כולנו, הם אלופים ! 

נכון, אין ויכוח שנתניהו ממשיך וימשיך לשקר ולנסות להטיל אשמה עלינו, כי בפשרה נוסח מתווה הנשיא או משהו דומה, אין לו סיכוי להשיג את פיתרון בעיותיו המשפטיות ולכן ברור כי בסך הכל מדובר בתרגיל השהיה. ועדיין, אנו חייבים להניח לפוליטיקאים מהאופוזיציה "לשחק את המשחק" וללכת לבית הנשיא לפגישות העקרות הצפויות מן הסתם.
כי לדברים כאלו יש לא אחת דינמיקה משלהם ובהחלט ייתכן שחיכוכים פנימיים, המילכוד המובנה בעצם רעיון הפשרה מבחינת נתניהו אישית, והכעסים על נתניהו בליכוד בפרט ובקואליציה בכלל, יביאו די מהר לצעדים הורסי אמון מצידו . כך שבמקום להתעמת ולגרום לסגירת שורות במחנה הימני, עדיף לתת לו להמשיך לעשות שגיאות נוספות. גם ההרעה ביכולותיו הקוגניטיביות כבר עובדה מוכחת וספק רב אם יחול בכך שינוי.
ובכל מקרה, גם אם לא תחול התפוררות או פילוג בקואליציה, עדיין אסור לשכוח את החשוב מכל: לא תהיה חוקה לישראל, לא תרוסן האשליה המשיחית המסוכנת ולא תשתנה במאום מערכת היחסים החד סיטרית עם החרדים, כל עוד לא תתקיימנה בחירות. בחירות בהן חובה שישתנו מהותית דפוסי ההצבעה בין מצביעי הימין כיום וימוקסם כוחו של הגוש הליברלי..
חכמים ממני יצטרכו לתכנן היטב איך נערכים לבחירות הבאות בשיתופי פעולה, איך רותמים את הר הגעש של אנרגיות של הצעירים/ות שלראשונה נוטלים חלק בפוליטיקה ואיך מרסנים את האגואים של הפוליטיקאים לטובת המטרה המשותפת שהינה בראש ובראשונה ח ו ק ה   ל י ש ר א ל. .

והפעם, בעיקר בזכות הלהיטות וההיבריס של נתניהו ושות' אנו , המחנה הענק של ציונים, פטריוטים ושוחרי הדמוקרטיה, נמצאים במקום שונה לחלוטין וטוב בהרבה משהיינו בו אי פעם.

בואו ניזהר שלא לקלקל לעצמנו,

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה