איזה הבדל בין 2 אחים. פשוט תענוג שלא להסכים, עם אבנר נתניהו !!

$(function(){setImageBanner('a9767f68-4df1-4576-8a9c-d5bd9fbd7de1','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

אבנר נתניהו מפתיע בתגובתו לקמפיין ה"לך" המופנה לאביו:

"לא אגיד "לכו אתם", כולנו כאן באותה הסירה ואני לא שוכח את זה לרגע. לכולם אכפת מהמצב כאן, כל אחד בדרכו ולפי השקפתו",

כאן 11

 

הרשת והתקשורת עסקו היום רבות בפוסט ראשון פוליטי שהעלה אי פעם אבנר נתניהו.

ואני רוצה לומר לכם שהיה תענוג לקרוא אותו, לראות איך הוא מכבד את דעתם של אחרים, גם אם  לא אסכים איתו.

 

"ביום האחרון אני רואה בפיד שלי המון "לך" שחור שמוצמדים לתמונות פרופיל, עוד חבר ועוד זוג שפגשתי בטיול ועוד מישהו מהלימודים", פתח אבנר. "הגיוני בסך הכול, גדלתי "במסגרות של שמאלנים"; למדתי בליד"ה, שירתתי במודיעין ואני לומד באוניברסיטה העברית".

 

"כשהטרנד הזה נהיה נפוץ בחודשים האחרונים, הטון המצווה הזה, כאילו לגיטימי לומר למי שבחרו בו באופן ישיר אני ועוד 1,352,448 איש נוספים (ועוד 867,979 שהצביעו לו באופן עקיף) ללכת הביתה, כאילו ההצבעה שלנו לא נחשבת - בדרך כלל אני שומר את התסכול הזה לעצמי", הוסיף. "'אתה לא אובייקטיבי ולכן לא לגיטימי שתביע את דעתך', אומרים/רומזים לי (כאילו שמישהו אובייקטיבי, כאילו שהקול בבחירות וחופש הביטוי מותנים באובייקטיביות). חלק אומרים שזה "לא כדאי לי". טוב, נו. אבל אלה לא רק התחושות שלי שעומדות על הפרק".

"לא אגיד "לכו אתם", כולנו כאן באותה הסירה ואני לא שוכח את זה לרגע. לכולם אכפת מהמצב כאן, כל אחד בדרכו ולפי השקפתו", הדגיש אבנר. "מתסכל אותי הביטול של דעתי ועוד רבים אחרים מכל המקומות והגילאים שחלקם חושבים זאת בסתר".

"המילה הזאת, "לך", לא תורמת בכלל לתחושת אחדות ומבטאת זלזול בכללי המשחק הדמוקרטיים", טען.

"למחות ולא להסכים זה בסדר גמור והכרחי בדמוקרטיה, אבל יש דרך להחליף שלטון בדמוקרטיה וקוראים לה קלפי".

לסיום הציע: "אז אולי לפחות תוסיפו אחרי המילה "לך" את המילה "לבחירות", גם אם זה אומר שהעם יחליט שהוא דווקא יישאר".

 

ואתם יודעים מה, לגבי הבחירות, אני בהחלט מסכים איתו. גם אם אני חושב שאין מה להתלונן עתה על "כללי משחק דמוקרטיים" כשהם נרמסו תחילה ברגל גסה ע"י אביו.

ומעבר לכך, תזכורת של ברוך קרא-  בינואר 74 גולדה ניצחה בבחירות, מיד לאחר מלחמת יום הכיפורים וחודשיים לאחר מכן, שבו מוטי אשכנזי וחבריו מהמילואים והחלו ההפגנות שקראו לה להתפטר בשל מחדלי המלחמה. כך שכבר היינו בסיטואציה כזו ועד היום המפגינים דאז זוכים להערכה רבה, גם בחוגי הימין.(אולי מפני שהפגינו נגד מערכניקית... )

אבל לפחות הוא מנהל דיון מכובד ולא בטירוף מורעל כאחיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה