אייל בן שמחון במכתב גלוי לבן גביר: שנילחם ביחד או שרק אנחנו לבד??

$(function(){setImageBanner('96cc12e3-029a-46fa-a88e-4bc0b53c1644','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

היי בן גביר, עשר פעמים ביום קופצים לי פוסטים שלך לצאת למלחמה – אז יאללה ידידי - בוא נצא למלחמה ביחד – וכשאני אומר ביחד הכוונה היא - ביחד - לא שאני והילדים שלי כן ואתה והילדים שלך לא....
מה אתה אומר?! שנלחם ביחד או שרק אנחנו לבד??

פייסבוק
בוא נילחם ביחד – אתה (שלא שרת יום אחד בצבא) עם הילדים של מנהיגי ומצביעי ש"ס ושל יהדות התורה - עד היום נלחמתם כדי שהם לא ישרתו בצבא (עלאק ממשלת ימין מלא מלא). אבל ביחד זה ביחד - כולם מתגייסים - כולם משרתים.
מה אתה אומר?! שנלחם ביחד או שרק אנחנו לבד??
אתה רוצה להיות שר הביטחון והאמת שאתה נשמע מאוד מתלהב – אבל לא נוח לי עם העובדה שלא שרתת בצבא ושהבן שלך התחמק מגיוס. למה הבן שלי כן ושלך לא??
לא נוח לי שאתה והשותף שלך סמוטריץ' (ששירת רק שנה כמשגיח כשרות) – תקבלו החלטות שיבעירו את המזרח התיכון.. אבל שהאחרים ילחמו במקומכם...
אני יודע שמאוד כיף, קל ומדליק (תרתי משמע) לצעוק מהטריבונה מוות למחבלים – אגב, אני והחיילים שלי לא צעקנו – פשוט חדרנו לשטח האויב בין לילה וירינו כדור בין העיניים למי שהוגדרו כמחבלים - כשמדובר במחבלים – אין שאלה בכלל - יורים כדי להרוג!
שבויים היינו לוקחים רק בשביל לאסוף מידע מודיעני שהוא מאוד חשוב להמשך הלחימה (סתם שתדע).

נכון, הצעקות שלך מרשימות וסוחפות מאוד הרבה צעירים, אבל רק כאלו שלא באמת יודעים ולכן מתרשמים מהדיבורים חסרי הניסיון שלך.
אין באמת לוחם או לוחמת אמיתית שהסתכלו לאויב בלבן של העיניים שילכו אחרי מי שלא שירת בצבא אלא צועק מהטריבונה עם מגפון בלי לתת דוגמה אישית.
דוגמה אישית, כול לוחם ומפקד יודע, זה הא"ב!
בן גביר, ידידי המתלהב - מאחר ולא עשית צבא אני אלמד אותך שהדבר הראשון שאנו לומדים בפיקוד – זה דוגמה אישית. להיות הראשונים להסתער בקרב והאחרונים לאכול – דוגמה אישית היא הבסיס של הבסיס של כל צבא איכותי שרוצה לנצח.
איזו דוגמה אישית אתה, סמוטריץ', ש"ס ויהדות התורה מציעים? שאתם שלא שרתם, תצעקו מהטריבונה והילדים של האחרים ילחמו??
קבינט ביטחוני כזה רק יפרק את המוטיבציה של הלוחמים ששומרים עלינו ובלי מוטיבציה - אין בטחון.
כבר למדנו שמי שהכי צועקים ומתלהמים הם אלו הכי חלשים במציאות ומי שהכי מאופקים - הם גם הגיבורים האמתיים ברגעי האמת ("איזהו גיבור הכובש את יצרו").
אבל אני חייב להודות שצעקות ומילים ריקות מתוכן – "מוות למחבלים, צריך לפרק אותם, לקרוע את האימאימא שלהם" – תופס יפה, בעיקר את מי שחסר ביטחון.
אתה דורש להיות שר הביטחון בממשלה הבאה במקום רב אלוף בני גנץ, זכותך לדרוש - אבל בוא תתחיל בלהתנדב כמה ימים כשומר באיזה אתר בנייה בנגב – תחוש איך זה להיות לבד בחושך (בלי שאחרים ששומרים עלייך), תראה לנו שאתה לא מפחד להיות לבד בחושך, תלמד איך מחזיקים נכון אקדח – (כי כפי שראיתי בטלוויזיה – אפילו את האקדח אתה מחזיק לא נכון...).
נסלח לך על כך שאתה, הבן שלך והשותפים שלך לא שרתם בצבא בכך שתודיע ותצביע בכנסת שכל בני ישראל יהיו מחויבים לשרת בצבא - בלי להפלות בין דם לדם. אם תעשה את זה - תרוויח את הכבוד שלך גם מהלוחמים שאוהבים באמת את המדינה - לא בדיבורים ובצעקות, אלא במעשים עד כדי שמוכנים לסכן את חייהם למענה.
מה דעתך?
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה