אישית לוחצת אבי בן דוד חוק הסמכויות דונלד טרמפ ואתכם

$(function(){setImageBanner('11ea9e39-46bb-4dda-a977-bdb068c6bb6b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

אישית לוחצת מדור עם אבי בן דוד מדור הדעות הפופולרי והפעם על חוק הסמכויות ועם נשיא ארצות הברית דונלד טרמפ שגם הוא צודק לפעמים

צילום  עצמי


חוק סמכויות החרום החדש הכניסו לנו עז, יוציאו בקושי גדי...

המדור השבועי עם אבן בן דוד עורך המקומון כל נס ציונה 

קשה להאמין, אבל לרוב רובם של אזרחי המדינה, כנראה שפרשת החוק החדש והמפחיד שמנסה הממשלה להעביר במחטף, אפילו לא עברה ליד האוזן... וברור שלא נכנסה לראש.

לא במקרה הם פרסמו את הצעת החוק החדשה בערב חג שבועות ונתנו רק ימים ספורים להגיב להצעה להאריך את תקנות החירום עד חודש מרץ 2021. בין אם זה הגבלת חופש המחאה, הטלת מגבלות תנועה, מניעת מפגש עם עורך דין או הרחבת מעקבי השב״כ והשימוש באמצעי מעקב אחר אזרחים - התקנות החדשות יפגעו בכולנו. אבל, הי, למי באמת איכפת?

מדור דעות באתר נס ציונה נט אתר המקומון כל נס ציונה

והכי גרוע, אחרי כמה ציוצי מחאה מכיוון מה שנשאר מהאופוזיציה ומהתקשורת, ואחרי שתיקת הכבשים המחפירה של גנץ ושות' - הם התעוררו לפתע ויצאו בקמפיין הרגעה בניצוח האיש עם השיער הסגול.
ואיך הרגיעו? הסבירו שהחוק "ירוכך" ושוטרים לא ייכנסו אלינו הביתה כשיתחשק להם...
אלא שלא כל ה"עיזים" שהחוק הזה מכניס לחיינו, יצאו או ייצאו ומה שייצא זה בקושי גדיים בני יומם...

הרשו לי לצטט כותב מוכשר, איש תקשורת ותיק בשם ממי גולן שכתב בין השאר בדף הפייסבוק שלו :
"ככה בדיוק בונים דיקטטורה : חנוק ושחרר, הדק והרפה, הכה ולטף, כתוש ונטוש, חוקק והקל ובלבל את השכל בסיסמאות הפחדה מטעם האח הגדול. עכשיו שקשק וערבל, הוסף שני טון איום כלכלי קיומי ותבל בהצהרות גוג ומגוג של ראש ממשלת איוולת חמוש במנכ״ל משקפיים עם זגוגית קוטב קפואה ויאללה, האזרח ק. סחוט, עייף, הפוך על כרעיו, מקומח, לתנור.
טוב, זה נכון שאין חוק כזה בשום מדינה בעולם, אפילו ארדואן לא חלם על מהלך כופה וכל כך מטומטם אבל ערוץ כאן 11 משדר הללויה, לא ייכנסו שוטרים הביתה.
אז תגידו, עורכי ערוץ כאן, אילו הכנסת הייתה מחוקקת חוק שמתיר אונס, הייתם יוצאים במחולות אם מישהו היה ממיר אותו בחוק לעידוד הטרדות ?"

כל מילה נוספת, מיותרת !


5,000 מתו השנה מזיהומים בבתי החולים. אז מה?

אינני מחסידי תיאוריות "קורונה-בלוף" של פרופ' יורם לס ודומיו. ועדיין, חלק לא מבוטל מטענותיהם נכונות. החל ממספר הנפטרים משפעת ב2017, נתון שכלל לא שרט אפילו שריטה קלה במעטפת תודעתנו וכלה במספר הנורא והאיום של הנפטרים מזיהומים בבתי חולים !

והנה השבוע נתבשרנו שוב כי "דוח מ. הבריאות חושף... כ5,000 נפטרים מזיהומים בבתי חולים בשנה !". וקיבלנו גם באדיבות המשרד כמובן, טבלה השוואתית, שבה -הפלא ופלא - הדסה עין כרם מובילה בזיהומים.
כמובן שזה לא קשור לכך שככל שבית חולים מטפל ביותר ניתוחים וחולים מורכבים כמו בהשתלות לדוגמה - סכנתה של החשיפה לחיידקים וזיהום גדלה משמעותית. וזה גם לא קשור לכך שפרופ' רוטשטיין הינו מוביל המאבק בנושא בדיקות הקורונה נגדם...
ובינתיים הכסף הגדול יוזרם לרכישות עוד ועוד מכונות הנשמה ולמעבדות בדיקת קורונה שלא מופעלות (מיי הריטג' לדוגמה) ולעוד ועוד מחדלים ומאבקי שליטה. אך לא להקלת הצפיפות ותוספת מיטות, שזו המשימה הכי חשובה ומתבקשת. (מישהו אמר 10 מיליארד?...)

ככה זה כשחלם וסדום מקימים ממשלת "אחדות". הטמטום והאכזריות רק מתגברים.


אפילו טראמפ צודק לפעמים...

כשטראמפ יוצא נגד פייסבוק וטוויטר הוא מודאג רק מהפגיעה האישית בו. כשטוויטר העז לפקפק באמינות שקריו הבוטים...
ועדיין, כשמסתכלים על התהליכים שעבר עולם המדיה החברתית בשנים האחרונות, די ברור שהוא, לשם שינוי, צודק.
הפטור הגורף מאחריות משפטית לנכתב ברשתות היה מוצדק בשעתו, כשהן קמו ונועד לאפשר התבטאות קלה ולא מצונזרת להמונים חסרי הפה, עד אז.
אולם, לאחר שהחברות רודפות הבצע החלו לכתוב אלגוריתמים ולתכנן ,בוטים, ושאר מרעין בישין שעוסקים בהתססה ו"צירת עניין" בכל מחיר, הרי שהן כבר לא "לוח מודעות" אלא הבעלים והמו"ל של תיבות התהודה המפלצתיות ביותר.
ולכן, כאשר הן מאפשרות "פייק ניוז" והשמצות איומות. ובעצם מציעות לנו שרותים ממומנים להנדסת מוחות והטיית דעות, הרי שהגיעה העת שישאו באחריות.

מה אמר מפקד משטרת יוסטון לטראמפ?


באתר c.n.n דווח כי מפקד משטרת יוסטון פנה בפומבי לטראמפ ואמר "בשם מפקדי המשטרה באומה הזו, אם אין לך דבר קונסטרוקטיבי לומר, פשוט שתוק. אתה מסכן את חייהם של צעירים בשנות ה-20 לחייהם. כאן זו לא התוכנית "המתמחה". כאן זו לא הוליווד. כאן אלה החיים האמיתיים. התפקיד שלנו אינו לשלוט. התפקיד שלנו הוא להתחבר ללבבות ולמוחות של האנשים. לפעול יחד עימם. אני קורא לאנשים להפגין בשקט נגד מעשי פשע של המשטרה. ואלו לא רק מעשי פשע שבוצעו מטעם המשטרה. זה עמוק יותר. מדובר בזכותם של אנשים לחיי רווחה ובריאות".

אני עדיין המום...
וגם תוהה מתי יקום קצין משטרה ישראלי בכיר ויעז לומר מעט מאשר על ליבו לקיסרנו הנערץ.

נס ציונה חדשות! מבזקים, חינוך וספורט באתר המקומון נס ציונה נט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה