אישית לוחצת אבי בן דוד תודה אפי ותתעלם מהמנוולים !

$(function(){})

אישית לוחצת אבי בן דוד 19/06/2020 תודה אפי ותתעלם מהמנוולים ! משפט השבוע ! של זהבה גלאון והשאלה הגדולה סיפוח, או ספחת? הטור השבועי באתר המקומון של נס ציונה

צילום עצמי

תודה אפי ותתעלם מהמנוולים !

בתמונה החייל מחברון, אפי, גולנצ'יק אתיופי שהגן על צעיר ערבי מפני חבורת בריונים יהודים. סיפור שתועד כולו ולהבנתי אין חולק עליו, עובדתית. עליו כתב השבוע הפובלציסט בן דרור ימיני כך: "עד היום קיבלו חיילים אותות גבורה וצל"שים רק על פעילות נגד האויב. הגיע הזמן שאות גבורה יוענק גם על גילוי תושייה ואנושיות מול אלה שאנחנו שולטים בהם. משום שמדובר בחינוך. משום שכל חייל חייב לדעת שאלה הנורמות שישראל דוגלת בהן. גם גבורה מול האויב. וגם אנושיות היא גבורה. הכדור אצלכם, מפקד גולני, הרמטכ"ל ושר הביטחון. תנו לחייל הזה אות גבורה."

ואני כמובן מצטרף. 

אלא שאי אפשר להתעלם גם ממה שכתב בפייסבוק עורך דין, בוגר אוניברסיטת תל אביב ואשכנזי, ממש לא בוגר מכללת נתניה ממוצא מזרחי... ( עוד הוכחה שלסטריאוטיפים אין קשר למציאות) כתב ולמזלו הסיר זאת אחר כך. ולכן שמו לא מצויין. ראו בתמונה, אך קודם לכן הכינו שקית הקאה !

רשמתם ביומן את ה 6 / 8  ?

מן הסתם לא..
כי בתקשורת כמעט ולא הוזכר כי בג"צ  דורש מהמדינה להגיש בתאריך זה תשובות לשאלות הקשות, העולות מהעתירה שהגישה השבוע התנועה לאיכות השלטון בפרשת הצוללות. עתירה שנתקבלה ומן הסתם צורפו אליה לא מעט ראיות שיש בסיס לחשדות, לכאורה.  
בג"צ דורש מהמדינה להשיב, מדוע מתעכבת החקירה? מדוע לא נחקר הקשר בין רווחי נתניהו בפרשת המניות לפרשת הצוללות? מדוע לא נחקר מתן האישור שנתן לגרמנים, תוך כדי הסתרת ההחלטה מכל ראשי מערכת הבטחון, למכור את הנשק האסטרטגי שובר השוויון הזה?


מה נראה לכם יקרה בסמוך לתאריך הזה? מה ידחק את הנושא מסדר היום...

משפט השבוע ! של זהבה גלאון:

נראה כאילו רה"מ נתניהו מתאמץ למצוא משהו כדי ללכת עליו לבחירות, אבל גנץ פשוט אומר לו כן על כל דבר. בסוף יש מצב שהוא יסכים לביטול הדמוקרטיה וקביעת ביבי כדיקטטור ויציג את זה כניצחון שלו, כי ככה ביבי לא ילך לבחירות..

סיפוח, או ספחת?

לא צריך להיות איש מרכז או שמאל, בכדי להסכים שכל סיפור הסיפוח- החלת הריבונות, כנו זאת כפי שתרצו- פשוט הזוי באופן בו הוא "מתנהל".
לציבור הרחב כלל לא איכפת. לממשלה ולמערכת הביטחון אין שמץ מושג מה מתכנן הקיסר ומסביב הערבים משתוללים וכועסים. אולי מפני שכנראה הם לוקחים את הנושא ואת הקיסר ברצינות רבה יותר מאיתנו...
כך שבלי קשר לדעותיכם לעצם הנושא, ההיקף הדרוש והרצוי והתשובות לשאלות הנגזרות ממנו, כמו מעמדם של תושבי האזורים שיסופחו, הרי רק אידיוטים לא יסכימו כי כרגע המצב לא משביע את רצונו של שום בעל דעה ודעת, משום צד.
כך שאם לא נתעשת, כולנו, ונתבע תשובות ומדיניות ברורה. נישאר לבסוף ללא הסיפוח ועם כאבי הספחת. 

האמת על "פרשת מנדלבליט"

אם במקרה התבלבלתם מכל הפרסומים ב"ישראל היום" או מהטרטור הבלתי פוסק של אילה אסון (שלא עסקה כלל בנושא 7 שנים. מעניין מדוע נזכרה...)  וכמובן מכל הדיבורים של ברדוגו ושות', אז תשאלו את עצמכם רק שאלה אחת: אם מנדלבליט היה מחליט לסגור את תיקי נתניהו, האם עדיין הם היו יוצאים כך נגדו? 
ברור שלא. הם היו מבטלים את כל הפרשה בזלזול מוצדק ומזכירים שזה סיפור בן עשר שנים, שלא מעניין אף אחד, שנחקר הכי ביסודיות שאפשר, שבג"ץ דן בו ובדק ומצא שאין בו כלום, אז מספיק כבר לבלבל את המוח.
ואם גם זה לא עוזר, תשאלו את עצמכם עוד שאלה: מה קרה לפרשת המימד החמישי? 
כי כל עוד בני גנץ היה איום על נתניהו, אותם אנשים בדיוק כתבו את אותם מאמרים בדיוק, והבטיחו לנו שמדובר בשערוריית המאה. אלא שברגע שגנץ התקפל וזה מתאים לאינטרסים של ביבי,-  הם מיד שכחו ממנה ומאז לפתע אין בפרשה הזו כלום ושום דבר... 
אלא אם כן יקרה נס וגנץ יגלה מחדש לאן נעלם עמוד השדרה שלו, ואז כמובן ששוב המימד החמישי תהיה "פרשיית המאה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה