אכלתם פעם לובסטר מצופה באבקת זהב? באיזו מסעדה הגישו אותם ולמי?

$(function(){setImageBanner('0ae553f9-951e-4e3f-8647-9c171aa89b97','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

קבלו את "מבקר המסעדות" גיל שפר ומה שסיפר בשעתו על הארוחה במסעדת "פושקין" במוסקבה, לידידו הטוב מר חפץ.
מה חשב שפר על ה"ארוחה משכנתה" ב24,000 דולר? מי אכל ארוחה כזו ומי שילם...?

נתניהו עם שפר וחפץ... אז מה הם אמרו עליו מאחרי גבו?..

קבלו החשיפה הכי מדהימה בכל ההקלטות של ניר חפץ שפורסמו ב"המקור" !

גיל שפר הוא אדם שהוזנק בשעתו ע"י נתניהו לכהן כראש לשכתו ולימים פרש, בשלום, יש לומר ואפילו זכה למסיבת פרידה נרגשת כשנתניהו מנצח על המקהלה לכבודו... (ראו סירטון) 

פרש ושקע בתהום האלמוניות הברוכה והעסקים המניבים.... (עד שנחקר כחשוד בהטרדה מינית וחמק מאישום בהיעדר הוכחות)

שפר, שלא כמרבית עמיתיו בלשכה המטורללת, לא יצא מעולם חוצץ נגד הזוג הקיסרי ואף כשנחקר במשפט נתניהו על הסיגארים וכו' ניסה לחפות על פטרונו וטען כי הוא היה קונה ונתניהו "מחזיר לו"...  לכן בוודאי ששפר "לא אהב" כשהתפרסמו ההקלטות ובהן שיחותיו עם ידידו  כביכול, מנהל התקשורת ניר חפץ, עד המדינה ומקליט השיחות הסדרתי..

וכך שמענו אתמול את שפר מספר לחפץ על ארוחת פאר במחיר בלתי נתפס שזללו בני הזוג הקיסרי במסעדת "פושקין" במוסקבה, ארוחה שנמשכה שעות שכללה מלבד שרצים ומיטב היינות שבמרתף, גם מנה עליה פוזרו פתיתי זהב... (הלובסטר בכותרת הינו סתם ניחוש..)

למה לאכול זהב? למה לא? 

(על הטרנד של אכילת זהב בשעתו- ראו ב"וואללה" https://food.walla.co.il/item/2935516?utm_campaign=socialbutton&utm_content=whatsapp&utm_medium=sharebutton&utm_source=whatsapp&utm_term=social

וכל העת ישב אוליגרך רוסי עם שפר בשולחן סמוך ושניהם אכלו דגים בלבד. שפר כשומר כשרות והאוליגרך כי לא בא לו יותר.. 

בתום הארוחה הסתכם החשבון של שפר והאוליגרך ב190 דולר והמארח הודיע שהוא ישלם ושלף כרטיס.. זאת כאשר החשבון של הזוג הקיסרי ב 24,000 דולר ! כן, 24 אלף דולר...  סכום שגם כשסיפר על כך לחפץ לאחר שובם ארצה, לא חדל מלזעזע את העסקן מגבעת שמואל שכבר נחשף בבלפור ובלשכה, לכל טירוף וטרלול שניתן להעלות על הדעת..

ואם לא די בכך, נתניהו הצהיר בגאווה באוזני חפץ "אני שילמתי מכיסי את הארוחה" - ארוע נדיר כידוע... ואכן כך היה... אלא שנתניהו לא קלט ששפר הבחין באיתות של האוליגרך לרב המלצרים ולכך ששני החשבונות הוחלפו כבמעשה קסמים, כך שנתניהו אכן שילם, אבל רק 190 דולר... ! 

למעשה רק התרגיל הזה גרם לשפר לבדוק בדיסקרטיות בכמה הסתכם החשבון האמיתי...

האמת, אחרי ההקלטות מהשבוע שעבר, בהן סיפר חפץ כיצד שרה היא מנהלת המדינה האמיתית והשיא- כשסיפר על תעלולי יאיר וכיצד העמיד פני כלב וקרא לאביו "תמשיך למצ... לכחלון" ! לא העליתי על דעתי שגם השיא הזה יישבר...

זהו. גיל שפר האומלל בוודאי מתחבא בבונקר בגבעת שמואל מזעמה של שרה ומכעסם של חבריו לשכונה שלא אוהבים לשמוע את האמת על נתניהו..  ואילו הביביסטים? אלו בוודאי כבר עסוקים בלקלל בתגובה ולחפש דם גרמני באילן היוחסים של שפר...

הסירטון בו רקד נתניהו לכבוד שפר...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה