אמני ישראל תפסיקו להתבכיין ותלמדו ממה שקורה קרוב לכאן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1e98451f-f228-4f89-a3ff-c724750eb560','/dyncontent/2024/10/31/73b24ad8-a75b-4379-8eaf-25bbdae73641.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוף 2024 ',525,78,true,45931,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1e98451f-f228-4f89-a3ff-c724750eb560','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,45931,'Image','');},15]]);})

נכון שמדובר במכה כלכלית, אבל אפשר להתגבר עליה באמצעות הופעות בתשלום באינטרנט באמצעות פלטפורמות להופעות חיות באינטרנט.
דיוויד ברוזה יערוך בקרוב הופעת רשת במחיר שנע בין 6-25 דולר לצופה. אפשר ללמוד מזה הרבה ולא רק להניף שלטים באוהלי מחאה
מנהלי התיאטראות בישראל - קחו שיעור בשיווק דיגיטלי וסייעו לענף שלכם לשרוד ולא רק ליילל ולדרוש מענקים .

ובכל זאת מה אנחנו מחמיצים בהופעות דיגיטליות : 
את הזכות לקנות בקבוק מים קטן ב 15 שח 
את האופציה לעמוד בפקקים , לשלם חניה , לרוץ למושב שרכשנו במחיר מפולפל ואז לגלות שהמקומות לא מסומנים
לרוץ לשולחן ולגלות שהושיבו אותנו ליד זוג לא נעים במיוחד ולהזמין אוכל מהיר ב 150 שקל לזוג כי עוד מעט סוגרים את המטבח.. 
את הראש של זה שיושב מקדימה ומסתיר לנו ...

https://pixabay.com

למה אמני ישראל לא מתקדמים עם הזמן 

זה לא נעים לראות אולם תרבות סגור. אבל אפשר להתגבר על זה באמצעות כלים זמינים ברשת. 

כשם שהתרגלנו לשלם על מנוי פרימיום לספוטי, מנוי פרימיום ליוטיוב וגם על מנוי משפחתי לנטפליקס ישראל.  מי שאוהב תרבות באמת , יהיה מוכן לשלם עליה גם עבור מופע באינטרנט .  

צר לי על הזמרים והשחקנים שלנו שבמקום לאמץ שיטות שיווק עכשוויות,  מעדיפים להצמד לפטמת המענקים של הממשלה , להפגין בכיכרות ולזעוק לכל עבר שמישהו מלמעלה משתיק את עולם התרבות ממניעים פוליטיים. 

תלמדו מדיוויד ברוזה מופע חי ברשת 

באמצעות מערכת INTELLIGENT EVENT CONTROL יקיים ברוזה מופע ( לא ראשון אגב ) מופע לייב עם הלהקה המעולה ואני אראה אותה בסלון שלי לאחר שרכשתי כרטיס און ליין. 

מדובר במופע עם 4 נגנים בינלאומיים עם מיטב הלהיטים של ברוזה מכל הזמנים. 

נכון זה לא כמו לנסוע להיכל התרבות או להידחף בתור ולקוות לשולחן קרוב לבמה.  אבל היי זה הכי קרוב שיש למופע חי , זה לא יקר ביחס לכרטיס בהיכל התרבות וזה אצלי בסלון לייב. 

להופעה שתתקיים בתאריך 06/09/2020 נמכרים כרטיסים בשלושה מחירים שונים, בדומה למחירי הכרטיסים באולמות 

כרטיס סטנדרטי במחיר 6 דולר בלבד מאפשר צפייה באירוע כולו מהתחלה ועד הסוף. 

כרטיס תומך במחיר 10 דולר שכולל גם צפייה חוזרת באירוע למשך זמן מוגבל 

כרטיס ספונסר במחיר 25 דולר הכולל מספר הטבות נוספות כמו צפייה חוזרת במופע ואפשרות להיות חלק מהמופע ולהיראות בקהל הצופים בבית . 

כל המדינה תראה אותי ב 50 שקל נראה לך ?

זהו שלא. הפחד של אמנים להתקדם לפלטפורמות דיגיטליות להופעות מובן לי. החשש שמא יהיו קבוצות של אנשים שיירכשו כרטיס לצופה אחד במחיר של 50 שקלים ויתאספו בבית לצפות ביחד, קיימת. אבל זו הפלטפורמה, עם היתרונות והחסרונות שלה. היא מאפשרת לאמן להישאר בתודעה ולהרוויח את לחמו גם בימים מאתגרים. 

מישהו הזיז את הגבינה שלי 

יש מספיק כלים ברשת לייצר סדרת הופעות, עם תכנית שונה בכל פעם , אולם מופעים אחר , לארח זמרים , איחודים , שילובים ומה שתרצו. הגורל ידוע, הכלים קיימים והרשות נתונה. 

כך ניתן לקיים גם הצגות בתיאטרונים. זה אולי לא פתרון מושלם , אבל במציאות הקיימת הוא נותן מענה למצב של שיתוק כללי. אפשר להגביל את כמות הצופים בכל מופע, על מנת לספק תעסוקה לאורך זמן , תישאר תעסוקה לפועלי במה , תאורנים ותווצר תעסוקה נוספת למפיקים דיגיטליים.

זה נראה לי כל כך פשוט שאני בטוח שאני לא הראשון שחשב על זה . למה זה לא קורה בישראל באופן תדיר. אין לי תשובה . שכל אחד ייתן אותה לעצמו . את הצעקות בנוסח תעבירו לנו כסף מזומן לחשבון כולנו שמענו. 

ובכל זאת מה אנחנו מחמיצים בהופעות דיגיטליות : 

  • את הזכות לקנות בקבוק מים קטן ב 15 שח 
  • את האופציה לעמוד בפקקים , לשלם חניה , לרוץ למושב שרכשנו במחיר מפולפל ואז לגלות שהמקומות לא מסומנים
  • לרוץ לשולחן ולגלות שהושיבו אותנו ליד זוג לא נעים במיוחד ולהזמין אוכל מהיר ב 150 שקל לזוג כי עוד מעט סוגרים את המטבח.. 
  • את הראש של זה שיושב מקדימה ומסתיר לנו 

קישור למופע של דיויד ברוזה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה