בדרך לחילופי דיירים בבלפור – מתרחקים מכיכר פריז !

$(function(){setImageBanner('46974ce3-74a9-44b8-8c42-6af0b82152e4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})


ההפגנות במוצ"ש הינן מדהימות ומרגשות, אך בסופו של דבר הן הופכות לבומרנג !

אחיי ואחיותיי למחאה. הגיעה העת לצמצם מאוד את ההפגנה בבלפור/כיכר פריז ולהופכן למאהל מחאה בלבד. ומאידך להרחיב פריסה ארצית בשיטות ודרכי מחאה מגוונות, אם רוצים לשכנע ולהרחיב תמיכה ולא רק ליהנות מה"ביחד בכיכר"...

צילום מסך

אני מניח שטור זה לא יזכני בשיאי פופולריות במחנה האנטי ביבי, אליו אני משתייך בגאון. (להבדיל מאנטי ימין) אך אני חייב לחזור ולכתוב ולהטיף  את אשר על ליבי.

מדוע?

א' כי בסופו של יום אכן יש בהתקהלויות המוניות סכנה לבריאות הציבור ורבים מדי בציבור לא מבינים את חשיבות ההתקהלות ולא רואים בה ערך עליון. וכך כאשר באים בטענות לחסידי בלז על החתונה ההמונית, עונים כל החרדים (גם אלו שמגנים את ההפקרות של בעלז..) במקהלה: זאת ההפגנה שלנו !כך שלבסוף הן תגרומנה להגברת הקיטוב.

ב' להפגנות מגיעים יותר ויותר מוחים מן השוליים ההזויים, אשר מתבלטים בחריגות הופעותיהם, או השלטים שלהם וכו' ורק מחפשים תשומת לב, אך פוגעים במטרת רוב הנוכחים, שהיא להחליף את השלטון ולא, נניח, לסגור את מג"ב...(כפי שקראה אחת הכרזות) וכמו כן, יש רבים וטובים מבין הצעירים שרואים בארוע מין פסטיבל וודסטוק -כינוי שבא מהימין, אך נוגע בלב הבעיה.

מיצגים וריקודים יחזקו את תחושת השייכות של המשתתפים, אך יגבירו את הניכור של הצופים הרבים שעודם מתנדנדים.

תוסיפו לכך את העברת מוקד השיח לשלטים לא ראויים ואף מגונים שפה ושם צצים בהפגנות וליעילות האכזרית בה מתרגמים זאת להסתה פרועה, חבורת אשפי הרשתות המושחתים והנבזיים העובדים בשרות הקיסר.

ואם לא די בכך, המפלגות מנסות לתפוס טרמפ, למרות תחנוני המפגינים ותקבלו את כל הסיבות מדוע ההפגנות הופכות לבומרנג וגול עצמי בדרכנו להחליף את הדיירים בבלפור.

ג' הבה נודה באמת. תושבי האזור אכן נפגעים מההפגנות ובתדירות שכזו, הדבר יהפוך לבסוף לעוול שאינו בר תיקון כלפיהם ויגביר התנגדות ואף עויינות מצידם. כך גם השוטרים באלפיהם המגוייסים שוב ושוב בימי ושעות מנוחה, על חשבון משפחותיהם ומטבע הדברים רואים במפגינים את האשמים בכך.

ד'  אסור לשכוח כי מטרת ההפגנות אינה לשכנע את המשוכנעים וגם לא להפחיד את הקיסר ולהטריף את הקיסרית והנסיך המטורלל. (אם כי זה בהחלט בונוס נחמד...)

המטרה העיקרית צריכה לשאוף לכך שנצליח  לגרום לכחצי מליון לפחות מתומכי נתניהו מהזן הלא "ביביסטי" ואלו שמוחם עדיין לא נשטף - להפנים כי קסמו של "הקוסם" פג וכי חלק גדול מהעם רואה בו אפס בניהול המשבר והוכחה חיה לטענתו מימים ימימה שאדם העומד לדין לא יכול לנהל את המדינה.

אנחנו לא נצליח לשכנע את חסידיו השוטים ואת כל מעריצי הקיסר שהוא נכשל. את זה יעשה, חלילה, המשבר הכלכלי ככל שיעמיק, עד ש"הקוסם" יהפוך ל,לוזר". והעיקר, לא נשכנע את האחרים שהוא כה מושחת כפי שאנו יודעים ומשוכנעים.

אבל, כן נצליח לשכנעם שרוב העם כבר לא לצידו.

איך נעשה זאת?

דבר ראשון הייתי מגיע עם עיריית ירושלים ומשטרת ישראל להסכם לפיו בבלפור יהיה מאהל מחאה קבוע המכיל עד 100 איש ומצויד בשרותים כימיים וכו'. אבל לא תהיינה מעתה ואילך הפגנות המוניות.

המאהל יהווה את ליבת המחאה וממנו ישודרו ברשתות ב"לייב" שיחות ונאומים של מובילי דעת קהל ומשפיענים והוא יישאר  תמיד לצנינים בעיני הקיסר בבואו ובצאתו, כאשר מאהל זהה יוקם בקיסריה, באותם תנאים.

את המחאה עצמה יש לנתב למחאה מתמשכת, עוצמתית ןהעיקר - כזו שרבים ככל האפשר יבחינו בה ורבים יוכלו, בקלות, ליטול בה חלק.

 הדרכים לכך- רבות. ורק לדוגמה, מלבד מחאת הגשרים והצמתים הכה מוצלחת, ניתן להכריז על כיבוי אורות אחיד בו זמנית בלילות מסויימים, תליית סדינים מעבר למעקי המרפסות והחלונות בשעות מוסכמות, השמעה בו זמנית בכל אמצעי -שיר מסויים בקולי קולות, או עצירה סימולטנית בשעה קבועה מראש של כלי רכב בשולי כבישים ודרכים למשך 2 דקות ויציאה מהם עם אפוד זוהר "לבדוק צמיג"...

כל ההצעות האלו, פשוטות וקלות ליישום, גם בימי בידוד חברתי ונועדו ליצור נוכחות אדירה של המוחים בארץ כולה, בפיזור אמנם אקראי, אך עדיין בעל משמעות אדירה בנראות שלו.

בואו נגרום לשכנינו ועמיתינו שעדיין מתקשים להיפרד מהנוחות שבאמונה במנהיג עליון וחכם מכל אדם... נראה להם שהמתנגדים לו רבים מספור ולא נמצאים דווקא בשכונות ה"אליטיסטיות" אלא בכל מקום, גם סביבם.

כך נצליח, אולי, לחולל את מפולת השלג שתגבר עד שתגרום גם לעסקני הליכוד לפקפק בתבונת מהלכיו ולבחון אפשרויות להחלפתו בראשות התנועה.

כי ללא פילוג כזה בליכוד, נישאר צודקים, גאים ו.. מובסים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה