בואו להדריך ישראלים -ולהיות מובילי דרך, קורא לכם אריק בן חורין תושב נס ציונה

$(function(){setImageBanner('be2fe0dc-57a3-4946-84af-43045e4831d3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

אריק בן חורין מורה דרך תושב נס ציונה רואה את ענף התיירות משתנה וקורא למדריכי הטיולים ומורי הדרך שעבדו בעיקר עם תיירות נכנסת לשנות כיוון ולהדריך אותנו בתיירות פנים ולסייע לציבור הרחב לגלות את ארץ ישראל.

אריק בן חורין צילום באדיבות המצולם

מדריכי טיולים יקרים , ואלה המכנים עצמם מורי דרך לתיירות הנכנסת. בואו להדריך ישראלים ולהיות מובילי דרך - קורא לכם אריק בן חורין תושב נס ציונה

ביום הולדתי וביצר סקרנותי מצאתי משהו חדש לתת בזכות קשר קיים להביט במציאות המטלטלת ולתרום מעצמי דווקא בתחום עבודתי.

העת הזאת גם אם לעיתים מתסכלת מייצרת יכולות רבות לייצר מיפגשים בלתי אמצעיים עם כל נותני השירות בתחום התיירות . לצד זה אני מציע לגלות מן החוזקות של מי שיכול לתמוך , ולא להוריד הראש . נהפוך הוא , זו עת להרים את הראש ולעשות מעשה . אני פונה לכל מדריכי התיירות הנכנסת . חברים , זו אותו קורס ואותה הכשרה . וזו אותה מדינה מדהימה ויפה ..

התיירות משתנה לנו מול העיניים וגם מתוך כורח , אבל אפשר שהיא לא תכריח אותנו להיות מוכרעים . קבוצות גדולות לא באופק , אבל תקוות גדולות - זה מה שאנחנו נייצר . קבוצות קטנות . טיולים משפחתיים . טיולי איכות . טיולי חוויה . טיולים משמעותיים בעקבות אנשים . טיולי נושא . טיולי עומק - ויש הרבה יותר ועוד .

אני מזמין כל מדריך להיות שותף איתי למסע ולחלק עימו את הידע והנסיון שלי . מי שרוצה להצטרף אלי לטיולים בפועל , מוזמן לבוא , לטייל , להיזכר , לדעת , ולגלות כמה אפשר בקלות להמשיך הלאה . מדריכים חייבים לעצמם את הסקרנות ואת הנחישות של התקופה המתעתעת הזאת , להיות מי שאתם מעזים . היו יזמים . בואו להדריך ישראלים - לגעת בעצמנו ולראות את הזכות שיש לנו להיות מובילי דרך. 

  • להמשיך להיות האלבום היפה של נופי הארץ בלבבות של אנשים.
  • התיירות הישראלית צומחת בלי הממשלה . זו הזדמנות וגם בשורה.
  • אנחנו לא תיירים בארצנו - אנחנו ילדיה ובני בוניה ומטייליה.
  • די לפלגנויות של האגודות . הרי הסיבות ידועות.

בואו נציל את מה שאנחנו יכולים ויודעים לעשות שתבוא עלינו ברכת הארץ הטובה והצלחה.

אריק בן-חורין

מדריך קבוצת ילדים במהלך סיור צילום פרטי אריק בן חורין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה