ביבי לשלטון? שיהיה... מתנגדיו, בואו נשב על הטריבונה ונמתין.

$(function(){setImageBanner('50af37ca-5e67-4f92-98b2-192177c7a695','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

מכתב גלוי לידידי הרבים, פעילי  המחאה ומצביעי "גוש השינוי".

הבה לא נשלה את עצמנו שתקום ממשלה חזקה וראויה של "גוש השינוי". ולכן מוטב שנפנים כמה עובדות חיים, נחשוב שני צעדים קדימה ובינתיים נשב על הטריבונה ונניח לנתניהו להתאמץ.
בשורה התחתונה- אני אופטימי !

צילום מסך ערוץ 13

חברים/ות

בואו נודה על האמת, אמנם ההתארגנות העיקשת שלכם/שלנו ובעיקר של האנשים הנפלאים מתנועות המחאה, היא שגרמה לרבים רבים מהאנשים לפקוח עיניים, לצאת מהאדישות והסקפטיות ולהצביע נכון. אך עדיין לא היה בכך די...

מה עוד שבתכל'ס המחאה לא שינתה דעתם של רבבות הביביסטים, להיפך !  ומאות אלפי תומכי הקיסר ממשיכים בינתיים לאטום עצמם מדעת בפני כל ביקורת עליו. לעומת אותם אנשי ליכוד הגונים שנקעה נפשם מהנוכל מבלפור, הצטרפו לסער אך כבר ראינו בתוצאות כמה הם שווים  "בשוק"...

בואו נפנים שלממשלה של "גוש השינוי" אין היתכנות של ממש ללא אלף ואחת שמיניות באוויר.

 

בואו נפנים שהמרוויח היחידי מממשלה שכזו הינו בנט וספק אם זה האיש שנרצה בו כראש ממשלה, גם אם "כל אחד יותר טוב מביבי" זו עדיין מדיניותנו. כי ראינו שהאיש לא רציני וטרם השתחרר ממנטליות "ילד הכאפות" של ביבי.

 

בואו נפנים שלפיד, ככל שהוכיח מנהיגות ויושרה, לא מסוגל לשכנע חלק אדיר בציבור שהוא מסוגל להוביל את המדינה.

 

בואו נפנים שלמאות אלפים במדינה נוח המצב הקיים של אובדן ערכים ואנרכיה מוסרית. הם, כמו טפילים רבים בטבע, זקוקים לביצה עשירת רקבובית כדי להתפתח ולשגשג..

 

בואו נפנים שביבי אומנם אינו קוסם, אף לא מכשף, אך יש לו תכונות חריגות שטוב שלאף אחד ממי שאנו רואים כמנהיג - אין כמותן ושהוא יעשה הכל, פשוטו כמשמעו כדי לחמוק מבית הכלא.

 

בואו ונפנים שגם אם ביבי לא יישאר בשלטון, הסיכוי להחלמה וריפוי של השסע בעם עודנו רחוק, כל עוד יימשך משפטו ותימשכנה הטענות על "תפירת תיקים" והתנכלויות, מפיו ומפי חבר מרעיו.

 

בואו נפנים שמשפט נתניהו יסתיים, אם בכלל, בערך עוד 4 שנים... ושהוא לעולם לא יראה מבפנים את הכלא, כי הוא כבר עוד מעט  בן 76-7 ותימצאנה ההצדקות להמרת עונשו במעצר בית.

 

בואו ונפנים שבליכוד מתבשלים רבים רבים "על אש קטנה" ואף כי הם עוד חוששים לעתידם הפוליטי ושותקים, הרי זה רק כלפי חוץ ובמסתרים הגחלים כבר רוחשות.

 

בואו ונפנים שמלבד להרחיק את הנאשם מבלפור, יש עוד שלוש משימות חשובות לא פחות – בדרך להבראת החברה והעם:

א' הרחקת הקיצונים הימנים הסמי-פאשיסטים מימין מן הקונצנזוס ומסדרונות השלטון.

ב' הרחקת המפלגות החרדיות מעטיני הממון של השלטון, עד שיפנימו כי זכותם להיות שווים, אך לא יותר ושיש להם גם חובות!

ג' פניה מעל ראשי הסיעות הערביות הרדיקליות הקיימות, האיסלמיסטיות מחד והקומוניסטיות/ שלוחות אש"ף – מאידך – אל הציבור הערבי הגדול והמתון ועידודו להקים מסגרת פוליטית חדשה, שתוכל ליטול חלק אמיתי בשלטון הישראלי.

 

בואו ונפנים שנתניהו יוכל, אולי, להקים ממשלה, אחרי שיבטיח, ישקר ויעשה כל מעשה פוליטי מגונה שקיים בספר ואף כאלו שלא חלם עליהם אפילו מקיאבלי..

אבל, קצרים, רעים ומרים יהיו חיי ממשלה שכזו ובינתיים מה שיקרה זה:

א' הכעס והתסכול בליכוד רק יגברו, כתוצאה מהמתנות שחלק לתומכיו מבחוץ.

ב' אפקט החיסונים הזוהר, אורו יעומעם בזיכרון הציבורי הקצר כפי שנשכחו כמעט מחדלי הניהול האיומים של משבר הקורונה.

ג' המצב הכלכלי אחרי יוני, יילך ויורע, כאשר יקרו הדברים הבאים:

עסקים ששרדו רק תודות למענקים יקרסו בהעדרם. חובות שנדחו מכוח תקנות ביניים וכו' – יוגשו לפירעון, תשלומי החל"ת יופסקו ואפילו הפריחה הרגעית של התיירות בארץ – תדעך מול נחילי הנוסעים לחו"ל

ד' בכנסת תחל "אינתיפאדה" של "גוש השינוי", באמצעות "בליץ" הצעות חוק מתריסות, אשר רק יאיצו את המריבות בתוך הקואליציה הבלתי אפשרית שירקח נתניהו.

 

מסקנות:

תחילה חייבים להפנים שהמצב הקיים, לא משנה מי ירכיב את הממשלה, לא יביא לשום דבר טוב, עד שנידרדר לבחירות נוספות.

ונפנים כי:

א' רק לממשלה גדולה ורחבה, ללא הציונות הדתית, מרצ, הרשימות הערביות וכמובן ללא החרדים יש סיכוי לשרוד ואף להוביל סדר יום חדש במדינת ישראל, כשהיא נתמכת ע"י כמעט שבעים מנדטים ואולי יותר, תלוי כמה מהליכוד יצטרפו.

ב' ממשלה שכזו תיתכן רק עם הליכוד ובלי נתניהו.

ג' רק ממשלה שכזו תוכל להוביל רפורמות מהותיות בשיטת הבחירות, בחינוך בכלכלה ובבריאות הציבור.

ד' רק לממשלה שכזו יש סיכוי לשרוד את מלוא ימיה.

ה' ו.. כאן בא החלק הפחות נעים: רק ממשלה שכזו תוכל, ציבורית, למצוא דרך לסלק את נתניהו מחיינו בעסקת טיעון מפוקפקת כלשהי ומצידי שייצא לגלות בארה"ב, כחלק מתנאי סגירת התיק. נכון, זה לא נכון ופגום מוסרית, אך האלטרנטיבה גרועה יותר.

 

ולכן:

אני חוזר להתחלה וקורא לכם, חברי תנועות המחאה, להיות פחות צודקים ויותר חכמים !

אם אתם יכולים, שבו בבית ונוחו קצת, מגיע לכם... ואם האש המבורכת עודנה בוערת בכם – צאו גם הלאה, אך החליפו את הדגל השחור בדגל חדש, דגל ירוק לבן של תקווה ופריחה.

קיראו לכל מי שאחדות העם חשובה לו לתמוך, יחדיו, במהלכים פוליטיים שסופם מהפך פוליטי חוצה מחנות והתארגנות מחדש בכל המחנות, כשהמסר הינו פשוט: "נמאסה ההסתה ונמאס לשנוא, בואו נחפש את המכנה המשותף, ללא כל מי שמסמלים את הקיטוב והשיסוי. "

מה יקרה?

אולי אני רואה מהרהורי ליבי... אך יש סבירות רבה כי כמה חודשים לאחר הקמת ממשלת נתניהו ולאחר עוד צעדים מקוממים שייאלץ לנקוט כלכלית ועוד ועוד ניסיונות שלו לפגוע בדמוקרטיה – האפשרות של בחירות חמישיות תעלה שוב, כתוצאה מהמריבות הפנימיות שתהיינה בוודאות. או אז  יגיע השלב בו תוגש הצעת אי אימון בממשלה שבה יתמכו גם רוב חברי סיעת הליכוד, על בסיס הסכם חשאי מוקדם להקמת ממשלת אחדות כאמור – ובה יכהנו כראשי ממשלה ברוטציה נציגי יש עתיד והליכוד.

 איך בדיוק  זה יקרה? עוד מוקדם לתכנן, אך זהו היעד ההגיוני היחידי.

 ובינתיים?

נשב על הטריבונה. וניהנה לראות את נתניהו מזגזג וסריסיו  מתפתלים בנסיונות להסביר...

 

 

 

 

     

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה